آموزش, وبلاگ سیمیا

پارافریز مقاله و متون انگلیسی

پارافریز مقاله و متون انگلیسی

پارافریز (Paraphrase) به معنای بازنویسی مقاله یا متن، تشریح و تفسیر آن به زبان دیگر با همان مفهوم قبلی است. به عبارت دیگر، بیان دوباره‌ی یک متن را پارافریز گویند. معمولا در نگارش متون و مقالات مهم به زبان دیگر مانند انگلیسی، هم‌پوشانی و تشابه متنی به صورت غیرعمدی رخ می‌دهد که منجر به سرقت ادبی یا Plagiarism می‌شود.

فست پریلند

پارافریز متون انگلیسی و بازنویسی آن اقدام موثری است که نویسندگان برای رفع سرقت ادبی از آن استفاده می‌کنند.

پریلند

کمک گرفتن از iThenticate، قوی‌ترین نرم‌افزار مشابهت‌یاب مقاله

نرم‌افزار معتبر iThenticate مورد استفاده بسیاری از مجلات و نشریات بین‌المللی است. این مجلات، مقالات ارسال شده را پیش از شروع فرآیند داوری توسط این نرم‌افزار بررسی می‌کنند و چنانچه مشابهت بالایی توسط این نرم‌افزار گزارش شود مقاله را رد یا ریجکت می‌کنند. ما با استفاده از دسترسی مستقیم و سازمانی به این نرم‌افزار، مقالات شما را بررسی و درصد دقیق تشابه را استخراج می‌کنیم و به بازنویسی می‌پردازیم. در پایان گزارش بررسی سرقت ادبی مقاله شما را به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهیم‌داد.

ضمانت کاهش تشابه تا پایین‌ترین حد ممکن

با توجه به این‌که معیار اکثر مجلات نرم‌افزار iThenticate است ما ضمانت می‌کنیم که بر اساس این نرم‌افزار تشابه متنی و سرقت ادبی مقاله شما را با حفظ مفهوم و بدنه اصلی مقاله، تا پایین‌ترین حد ممکن کاهش دهیم. در پایان یک گزارش اولیه و یک گزارش نهایی به همراه فایل ترک چنج که شامل تغییرات اعمال‌شده است را برای شما ارسال می‌کنیم.

پارافریز و بازنویسی چه اهمیتی دارد؟

اگر نویسنده دقت و مهارت نگارشی بالایی نداشته‌باشد ممکن است بدون این‌که متوجه شود دچار سرقت علمی گردد. چنانچه در متن از اثر شخص دیگری استفاده گردد باید استناددهی به‌درستی انجام شود. اما در برخی موارد حتی اگر رفرنس و منبع به‌درستی وارد شده باشد ممکن است انتشارات این مورد را مصداق سرقت ادبی بدانند و مقاله را رد یا ریجکت کنند.

حتی افرادی که کاملا به زبان انگلیسی و نگارش مقالات لاتین مسلط هستند ممکن است اشتباها به این امر دچار شوند. بنابراین پیشنهاد ما ابتدا استفاده از سایت‌ها و نرم‌افزارهای مشابهت‌یاب و فهمیدن مقدار و میزان تشابه متنی است و سپس انجام پارافریز مقاله با روش‌ها و و تکنیک‌های حرفه‌ای.

تفاوتی ندارد که نویسنده چقدر به زبان انگلیسی مسلط است و در نگارش متون و مقالات تخصص و تجربه دارد. دچار شدن به سرقت ادبی خواسته یا ناخواسته ممکن است رخ دهد و عواقب ناخوشایندی برای نویسنده به بار آورد. اگر مقاله به‌درستی نگارش و بازنویسی نشده باشد منجر به رد شدن مقاله، خدشه‌دار شدن اعتبار علمی و حتی در شرایطی مجازات نویسنده خواهد شد.

خدمات پارافریز مقاله و بازنویسی متون انگلیسی

پارافریز مقاله انگلیسی یک امر تخصصی و برای ارسال مقاله به داوری ضروری است. برای رفع سرقت ادبی و افزایش چشمگیر رسایی و شیوایی و هم‌چنین حفظ اصالت نوشته، بازنویسی مقاله انگلیسی اهمیت بسیاری دارد. مقاله‌ای درخشان و تاثیرگذار خواهد بود که از اصالت کامل برخوردار باشد و مصداق سرقت علمی در مقالات علمی یا پلاجیاریزم نباشد.

رفع سرقت ادبی مقالات معمولا حساسیت و دشواری‌های زیادی دارد. چرا که متن نگارش‌شده حاصل فعالیت، تحقیق و پژوهش یک فرد با صرف هزینه و زمان زیادی است. بنابراین وظیفه‌ی بازنویسی متون انگلیسی بر دوش فردی باید قرار بگیرد که علاوه بر تسلط کافی به زبان انگلیسی و داشتن توانایی درک مطلب بالا، در زمینه علمی متن هم تخصص داشته باشد.

برخی معتقدند برای بازنویسی مقاله می توانند از نرم افزار پارافریز متون انگلیسی استفاده کرد اما باید توجه داشت که هیچ ساخته دست بشری توانایی و خلاقیت ذهن انسان را در پارافریز مقالات ندارد و جای دقت و باریک‌بینی آن را نمی‌گیرد. لااقل بازنویسی مقالات isi نیازمند دقت و درک مطلب بیشتری است.

سفارش پارافریز آنلاین برای متون انگلیسی و مقالات

اگر پس از ترجمه متون تخصصی خود نیازمند بازنویسی متن بدون تغییر مفهوم آن باشید معمولا به دنبال سایت مناسب جهت پارافریز متون انگلیسی خواهید گشت. نرم افزارها و سایتهای زیادی اقدام به ارائه خدمات پارافریز متن انگلیسی میکنند اما در نظر داشته باشید پارافرایز متون امری تخصصی است و باید به دنبال فردی باشید که دارای سابقه و مهارت قبلی در این زمینه باشد و تجربه چاپ مقاله یا بازنویسی مقاله انگلیسی را داشته باشد. پیش از سفارش پارافریز مقاله حتما سایت مد نظر را بررسی کنید و از کاهش تشابه متن خود اطمینان حاصل کنید.

۳ ویژگی یک پارافریز انگلیسی خوب عبارت است از:

  • تغییر ساختار گرامری و دستور زبانی جملات (مانند ساختار معلوم و مجهول)
  • استفاده از کلمات و عبارات مترادف و هم‌معنی
  • تغییر در شکل واژگان و عبارات برای انتقال موثر معنا و مفهوم (مانند اسم، فعل، قید و…)

هزینه پارافریز و بارنویسی چگونه تعیین می شود؟

نگران هزینه بازنویسی مقاله خود و قیمت پارافریز نباشید! خدمات پارافریز آنلاین برای مقالات isi و isc، بازنویسی متن پایان نامه، بازنویسی کتاب و… و همچین خدمات رفع سرقت ادبی مقالات با روش‌ها و تکنیک‌های پارافریز در کلاس بین‌المللی (paraphrasing) در سیمیا با هزینه‌ای بسیار مناسب  ارائه می‌گردد.

ن در بازنویسی متن انگلیسی مقالات، هزینه رفع سرقت ادبی بسته به تشابه گزارش‌شده از نرم افزار iThenticate محاسبه و دریافت می‌شود. به این معنا که لازم نیست برای بازنویسی کل متن خود هزینه کنید و فقط هزینه قسمت‌های دارای تشابه را می‌پردازید. با این فرآیند قیمت بازنویسی مقاله برای رفع پلاجیاریسم بسیار مقرون به صرفه و مناسب دریافت می‌گردد.

مراحل انجام پارافریز چگونه است؟

متن و مقاله شما پس از تشخیص سرقت علمی، توسط ویراستار متخصص که در زمینه تخصصی شما تحصیلات دارد ویراستاری و بازنویسی می‌گردد. ویراستار هم‌رشته شما، ابتدا متن را کامل و دقیق مطالعه کرده و بدون دخل و تصرف تمامی قسمت‌های تکراری را بازنویسی و به زبانی دیگر نگارش می‌کند.

سپس با درخواست شما این متن توسط فرد دیگری بازخوانی می‌شود تا بدنه متن یک دست گردد و معنا و مفهوم بدون تلخیص منتقل یابد.

تمامی فرآیندهای فوق با نظارت کامل تیم ارزیابی کیفی صورت می‌پذیرد و در نهایت یک فایل بدون ایراد و خوانا به همراه یک فایل وُرد (Word) تحت عنوان Track Change برای شما ارسال می گردد. تمامی تغییراتی که توسط ویراستار لحاظ شده در این فایل قابل مشاهده است. مطالعه این فایل به شما کمک می‌کند تا در آینده از تکرار ایرادات و اشتباهات خود بپرهیزید.

خدمات رفع سرقت ادبی با ضمانت واقعی کاهش مشابهت

تمامی خدمات ارائه‌شده ما در زمینه پارافریز تخصصی متون و مقالات، شامل پشتیبانی و ضمانت ویژه تا اعلام نظر مراجع علمی هستند.

ما ضمانت می‌کنیم که بر اساس این نرم‌افزار تشابه متنی و سرقت ادبی مقاله شما را با حفظ مفهوم و بدنه اصلی مقاله، تا پایین‌ترین حد ممکن کاهش دهیم. در پایان یک گزارش اولیه و یک گزارش نهایی به همراه فایل ترک چنج که شامل تغییرات اعمال‌ شده است را برای شما ارسال می‌کنیم.

گروه پژوهشی سیمیا به کمک تیم بزرگی از مترجمین و ویراستاران خبره، سرویس بازنویسی و پارافریز پیشرفته مقالات انگلیسی را ارائه می دهد. ابتدا مقاله شما را با نرم افزارهای بررسی سرقت ادبی مانند iThenticate (که مورد استفاده مجلات معتبر است) بررسی می کنیم و سپس مطابق با میزان تشابه گزارش شده، سرقت ادبی مقاله شما را به صورت تضمینی کاهش می دهیم.

برای این منظور فقط کافیست مقاله خودرا برای ما ارسال کنید تا بررسی و جزییات بیشتر برای شما ارسال گردد.

 

جهت ثبت سفارش پارافریز مقاله کلیک کنید

author-avatar

درباره simiya

simiya_ht@yahoo.com www.simiyacn.ir linkedin.com/in/zahra-aghajani-79655a16a 09392265610 تلگرام- لاین- واتس آپ- ایمو لطفاً فقط از طریق نرم افزارهای فوق و یا ایمیل تماس حاصل فرمایید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *