آموزش

خدمات ترجمه گروه پژوهشی سیمیا

برای اولین بار در میانه دهه هشتاد کسب‌وکار ترجمه تخصصی آنلاین را در ایران پیاده‌سازی کردیم و تاکنون در این حوزه پیشرو بوده‌ایم. شما با ثبت پروژه ترجمه خود به جمع بیش از 200,000 نفری مشتریان ما می‌پیوندید و با مترجمانی با بیش از 10 سال سابقه ترجمه حرفه‌ای متون با کنترل کیفی و آموزش مستمر در ارتباط خواهید بود. ما با عضویت در مجامع جهانی ترجمه elia و GALA و همچنین دریافت استاندارد ترجمه ISO17100 خدماتی به روز و با محوریت بهترین مترجمان و فن‌آوری در انجام ترجمه تخصصی آنلاین به شما ارائه خواهیم کرد.‎

کیفیت مطلوب، قیمت مناسب، تحویل سروقت

فست پریلند

مرکز خدمات ترجمه گروه پژوهشی سیمیا جزء اولین و پر مخاطب‌ترین ارائه دهندگان پیشرو خدمات نوین ترجمه در ایران است.

پریلند

این مرکز با بکارگیری تکنولوژی اطلاعات، جدیدترین شیوه‌های برنامه نویسی تحت وب، بهره گیری از سرورهای پرسرعت اختصاصی جهت افزایش سرعت سایت و همچنین برترین مترجمین متخصص داخلی و خارجی، خدمات ترجمه تخصصی را به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین انجام می‌دهد، بطوریکه کلیه مراحل خدمات ترجمه، از ثبت سفارش تا پرداخت هزینه و تحویل به مشتری بصورت آنلاین انجام می‌پذیرد.

ترجمه مقاله، متن و کتاب

اصلی ترین سرویس ارائه شده در مرکز خدمات ترجمه گروه پژوهشی سیمیا ترجمه مقاله، متن و کتاب می باشد. ترجمه مقالات، متون و کتب در تخصص های گوناگون در چهار سطح برنزی، نقره ای و ویژه ارائه می شود. خدمات ترجمه در همه زبان ها و به صورت تخصصی در این مرکز ارائه می شود.

ترجمه رسمی

خدمات ترجمه رسمی اسناد و مدارک در مرکز خدمات ترجمه گروه پژوهشی سیمیا توسط مترجمین رسمی قوه قضاییه در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت انجام می شود.

ارائه مقالات ISI و ترجمه آن ها

موسسه ترجمه گروه پژوهشی سیمیا لیستی از معتبرترین مقالات isi را در رشته ها و زمینه های تخصصی گوناگون برای کاربران خود آماده کرده تا هر کاربر با توجه به تخصص و نیاز خود این مقالات را دانلود و استفاده نماید. همچنین اگر مقاله ای که مد نظر شماست در سایت پیدا نکردید می توانید مقاله ترجمه آن را به ما واگذار کنید تا در کوتاهترین زمان ترجمه ای با کیفیت دریافت کنید.

تولید محتوا

تولید محتوای بهینه شده برای موتور های جستجو یکی از دغدغه های اصلی صاحبان کسب و کارهای آنلاین می باشد. نمایش وبسایت شما در صفحه اول گوگل آسان نیست. یکی از فاکتور های اصلی بالا بودن رتبه سایت، تولید محتوای بهینه و سئو شده است. گروه پژوهشی سیمیا این کار را برای شما ساده کرده است و با در اختیار داشتن محتوانویسان باسابقه آماده پذیرش سفارش های کاربران عزیز است.

خلاصه نویسی مقاله و کتاب

خلاصه نویسی یکی از خدماتی است که باید توسط کارشناسانی انجام گیرد که هم متخصص در زمینه تخصصی متن باشند و هم به زبان متن مسلط باشند. مرکز خدمات ترجمه گروه پژوهشی سیمیا با در اختیار داشتن کادری مجرب از خلاصه نویسان آماده پذیرش سفارشات خلاصه نویسی شما به هر زبانی است.

ویرایش نیتیو مقاله

مرکز خدمات ترجمه گروه پژوهشی سیمیا یکی از معتبرترین مراکز در حوزه ترجمه و ویرایش نیتیو مقاله می باشد. این مرکز ویراستارانی را در اختیار دارد که در کشور های دیگر همچون آمریکا، کانادا یا … در حال فعالیت هستند و زبان مادری آن ها انگلیسی است و به صورت کاملا تخصصی ویرایش نیتیو را انجام می دهند.

سرویس ویراستاری

اهمیت قدرت نگارش مقالات، کتاب ها و متون بسیار بالاست. تا حدی که کوچکترین ایراد در نگارش ارزش کار نویسنده متن را زیر سوال می برد. ویرایش و بازخوانی متون فارسی و همچنین متون نوشته شده به دیگر زبان ها یکی از خدمات مرکز ترجمه گروه پژوهشی سیمیا است که توسط ویراستاران حرفه ای و متخصص انجام مس شود.

سرویس تایپ

مرکز خدمات ترجمه گروه پژوهشی سیمیا ده ها تایپیست حرفه ای در اختیار دارد که آماده ی پذیرش سفارش های تایپ شما با هزینه ای مقرون به صرفه و تحویل فوری می باشد.

سرویس پاورپوینت

در برخی شرایط مانند ارائه های دانشجویی، ارائه ی پایان نامه، تدریس، سخنرانی در سمینارها و …، خلاصه سازی مباحث و ساخت یک پاورپوینت حرفه ای ضروری می شود. اگر وقت کافی برای انجام آن ندارید می توانیاد سفارش خود را به گروه پژوهشی سیمیا بسپارید.

تحقیق دانشجویی

ارائه یک تحقیق دانشجویی یا پروژه دانشجویی خوب نیازمند دستیابی به منابع و مقالات معتبر می باشد. گروه پژوهشی سیمیا تیمی بزرگ از محققین و مترجمین حرفه ای در اختیار دارد آماده ی همکاری با دانشجویان عزیز در این زمینه است.

نگارش و ویرایش حرفه ای پروپوزال

متخصصین این سرویس در گروه پژوهشی سیمیا با کوله باری از تجربه و رعایت اصول حرفه ای نگارش پروپوزال در همه رشته ها آماده ارائه خدمات کامل در کمترین زمان ممکن، بالاترین کیفیت و همچنین مناسب ترین تعرفه می باشند.

پایان نامه و ویرایش پایان نامه

یکی از مواردی که دانشجویان مقاطع مختلف با آن روبه رو می شوند نوشتن پایان نامه یا رساله دکتری می باشد. محتوای علمی پایان نامه یا رساله دکتری اهمیت بالایی دارد، همچنین در این موارد ویراستاری فنی متون بسیار مهم است. گروه پژوهشی سیمیا تیمی حرفه ای از محققین و ویراستاران حرفه ای در اختیار دارد که در این زمینه سفارشات شما را می پذیرد.

سرویس پارافریزینگ

شما می توانید با هزینه اندک قبل از ارسال مقاله به نشریات تخصصی از طریق Paraphrasing درصد تشابه مقاله خود را کاهش دهید و بدین ترتیب از رد شدن مقاله خود به دلیل سرقت ادبی جلوگیری نمایید.

سرقت ادبی

یکی دیگر از خدماتی که گروه پژوهشی سیمیا ارائه می دهد تشخیص درصد سرقت ادبی است. کافی است مقاله خود را در یکی از فرمت های word یا pdf برای ما ارسال کنید تا درصد تشابه مقاله را برای شما بررسی کنیم.

سرویس تحلیل آماری

از دیگر خدمات گروه پژوهشی سیمیا تحلیل آماری پایان نامه ها یا پژوهش های انجام شده توسط افراد یا شرکت ها می باشد. شما نیز می توانید تحلیل آماری پژوهش های خود را به ما واگذار کنید.

سرویس چاپ مقاله

اگر قصد آن را دارید که مقاله خود را در مجلات یا نشریات معتبر علمی چاپ کنید ما این کار را با مقرون به صرفه ترین هزینه در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما انجام می دهیم.

 

زبان های دارای خدمات

ترجمه انگلیسی

ترجمه فرانسوی

ترجمه روسی

ترجمه ترکیه ای

ترجمه عربی

ترجمه آلمانی

ترجمه اسپانیایی

ترجمه ایتالیایی

ترجمه چینی

ترجمه آذربایجانی

ترجمه اردو

ترجمه ژاپنی

ترجمه تاجیکی

***

برای دریافت مشاوره و خدمات ترجمه تخصصی در کلیه رشته ها، لطفاً از طریق ایمیل، درخواست خود را  ثبت  نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

Email

در تمامی پروژه ها؛ پس از بررسی پروژه شما توسط کارشناسان سیمیا در دپارتمان مربوطه، هزینه و زمان به شما اعلام می گردد. لازم است به منظور ثبت پروژه در سیستم، بعد از واریز مبلغ به در درگاه پرداخت امن بانکی https://zarinp.al/@simiya، تصویر فیش واریزی را به ایمیل simiya_ht@yahoo.com ارسال فرمایید و فرم قرارداد دریافت کنید. بلافاصله پس از ثبت پروژه، انجام پروژه شما آغاز شده و کلیه فایلهای مربوطه در زمان مقرر از طریق ایمیل به شما تحویل داده می شود. بین ده روز تا یک ماه پس از ارسال پروژه، (بسته به نوع کار) کلیه اصلاحات درخواستی بدون دریافت هزینه اضافی، انجام می شود.

ثبت درخواست اجرای پروژه

 

در تمامی پروژه ها؛ پس از بررسی پروژه شما توسط کارشناسان سیمیا در دپارتمان مربوطه، هزینه و زمان به شما اعلام می گردد. لازم است به منظور ثبت پروژه در سیستم، بعد از واریز مبلغ به در درگاه پرداخت امن بانکی https://zarinp.al/@simiya، تصویر فیش واریزی را به ایمیل simiya_ht@yahoo.com ارسال فرمایید و فرم قرارداد دریافت کنید. بلافاصله پس از ثبت پروژه، انجام پروژه شما آغاز شده و کلیه فایلهای مربوطه در زمان مقرر از طریق ایمیل به شما تحویل داده می شود. بین ده روز تا یک ماه پس از ارسال پروژه، (بسته به نوع کار) کلیه اصلاحات درخواستی بدون دریافت هزینه اضافی، انجام می شود.

سفارش انواع خدمات تخصصی علمی و دانشگاهی

پایان نامه و پروژه های تخصصی دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی و… در کلیه رشته ها به صورت کاملا تخصصی و تضمین کیفیت و اصالت محتوی

برنامه نویسی تخصصی و طراحی سایت و پشتیبانی

شبیه سازی و طراحی فنی و مهندسی

پیاده سازی مهندسی

تحلیل آماری و محاسبات

نگارش مقالات تخصصی، ترجمه، پارافریز و صدها خدمات تخصصی دانشگاهی دیگر

author-avatar

درباره simiya

simiya_ht@yahoo.com www.simiyacn.ir linkedin.com/in/zahra-aghajani-79655a16a 09392265610 تلگرام- لاین- واتس آپ- ایمو لطفاً فقط از طریق نرم افزارهای فوق و یا ایمیل تماس حاصل فرمایید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *