آموزش

پروژه مکانیک

پروژه مکانیک

مهندسی مکانیک از قدیمی ترین و گسترده ترین رشته های مهندسی می باشد که پیاده کننده علم فیزیک به شمار می رود و با استفاده از مفاهیم پایه علم فیزیک و به تبع آن ریاضی به بررسی حرکت اجسام و نیروهای وارد بر آنها می‌پردازد و با طراحی، ساخت و راه‌اندازی دستگاه‌ها و ماشین‌ آلات سروکار دارد مانند تهیه و ساخت دستگاه‌هایی که انرژی‌های مختلف را به کار می‌گیرند.

مهندسی مکانیک تا حدودی با علم مکانیک متفاوت است چرا که یک مهندس مکانیک علاوه بر علم مکانیک باید بسیاری از علوم دیگر را یاد گرفته و بعضی از هنرها را نیز کسب کند. این رشته به جز یک درس تک واحدی، تقریباً هیچ ارتباطی با شغل مکانیکی ماشین ندارد.

فست پریلند

پریلند

مرکز تخصصی انجام پروژه های مکانیک در ایران

به همراه دوستان خود کسب و کار کوچکی راه انداخته تا با انجام پروژه های مرتبط با رشته خود کسب درآمد کنید؟ گاها در انجام پروژه خود به مواردی بر میخورید که از توان شما خارج و یا مرتبط با رشته شما نمی باشد؟ خیلی از پروژه های صنعتی نیاز به گروه مهندسین از رشته های مختلف را دارد. برای مثال پروژه های زیادی هستند که بین رشته مکانیک و برق، مواد و مکانیک، مکانیک و شیمی مشترکات زیادی دارد.

گروه پژوهشی سیمیا با داشتن مجرب ترین کارشناسان و متخصصان رشته مهندسی مکانیک قادر است تخصص خود را برای انجام هرچه بهتر پروژه های شما در اختیار بگذارد.

انجام پروژه مکانیک

انجام پروژه مکانیک در تمامی سطوح با نرم افزارهای مختلف نظیر انسیس، فلوئنت، آباکوس، کتیا، سالیدورکس، متلب، LS-DYNA پروژه برنامه نویسی و …

    انجام پروژه مکانیک (جامدات)

    انجام پروژه مکانیک (سیالات-تبدیل انرژی)

    انجام پروژه مکانیک (کنترل)

    انجام پروژه مکانیک (دینامیک و ارتعاشات)

    انجام پروژه مکانیک (ساخت و تولید)

    انجام پروژه مکانیک (خودرو)

    انجام پروژه مکانیک (مهندسی دریا)

    انجام پروژه مکانیک (مهندسی پزشکی-گرایش بیومکانیک)

    انجام پروژه مکانیک (سیستم محرکه خودرو)

    انجام پروژه مکانیک (سیستم های دینامیکی خودرو)

    انجام پروژه مکانیک (سازه بدنه خودرو)

    انجام پروژه مکانیک (مکاترونیک)

    انجام پروژه مکانیک با نرم افزارهای شبیه سازی (آباکوس، انسیس و …)

    انجام پروژه متلب

    انجام پروژه صنعتی در زمینه توربوماشین

معرفی نرم افزارهای پرکاربرد رشته مهندسی مکانیک

انجام پروژه متلب (Matlab)

متلب (به انگلیسی: MATLAB) یک محیط نرم افزاری برای انجام محاسبات عددی و یک زبان برنامه نویسی نسل چهارم است. واژهٔ متلب هم به معنی محیط محاسبات رقمی و هم به معنی خود زبان برنامه نویسی مربوطه است که از ترکیب دو واژهٔ MATrix (ماتریس) و LABoratory (آزمایشگاه) ایجاد شده است. این نام حاکی از رویکرد ماتریس محور برنامه است، که در آن حتی اعداد منفرد هم به عنوان ماتریس در نظر گرفته می شوند.

کار کردن با ماتریسها در متلب بسیار ساده است. در حقیقت تمام داده ها در متلب به شکل یک ماتریس ذخیره می شوند. برای مثال یک عدد (اسکالر) به شکل یک ماتریس ۱*۱ ذخیره می شود. یک رشته مانند «Whale is the biggest animal» به شکلماتریسی با یک سطر و چندین ستون (که تعداد ستون ها به تعداد کاراکترهاست) ذخیره می شود.

حتی یک تصویر به شکل یکماتریس سه بعدی ذخیره می گردد که بُعد اول و دوم آن برای تعیین مختصات نقاط و بُعد سوم آن برای تعیین رنگ نقاط استفاده می شود. فایل های صوتی نیز در متلب به شکل ماتریس های تک ستون (بردارهای ستونی) ذخیره می شوند؛ بنابراین جای تعجب نیست که متلب مخفف عبارت آزمایشگاه ماتریس باشد.

همچنین

ساخت رابط گرافیکی کاربر مانند دیالوگ هایی که در محیط های ویژوال مانند بیسیک و C وجود دارند، در متلب امکان پذیر است. این قابلیت، ارتباط بهتری را میان برنامه های کاربردی نوشته شده با متلب و کاربران برقرار می کند.

متلب که از محصولات شرکت مت ورکس است، برای گروه های مختلف مهندسان رشته های مختلف از جمله مهندسی برق، مکانیک، هوافضا و… کاربرد بسیاری دارد. در حال حاضر یکی از پر استفاده ترین نرم افزارهای رشته مهندسی مکانیک، نرم افزار متلب می باشد.

گروه پژوهشی سیمیا با تجربه انجام پروژه های مختلف با نرم افزار متلب آماده ارائه خدماتی مانند انجام پروژه، ارائه مشاوره در انجام پروژه، برگذاری کلاس خصوصی و گروهی برای آموزش متلب می باشد.

انجام پروژه فلوئنت (Fluent)

نرم افزار فلوئنت (به انگلیسی: FLUENT)، در زمینه دینامیک سیالات محاسباتی (CFD) برای مدل کردن جریان سیال و انتقال حرارت در هندسه های پیچیده می باشد. این نرم افزار امکان تغییر شبکه، به صورت کامل و تحلیل جریان با شبکه های غیرساخت یافته برای هندسه های پیچیده را فراهم می سازد.

نوع مش های قابل تولید و دریافت توسط این گروه نرم افزاری شامل شبکه هایی با المان های مثلثی و چهارضلعی (برای هندسه های دوبعدی) و چهاروجهی، شش وجهی، هرمی یا گوه ای (برای هندسه های سه بعدی) می باشد. همچنین فلوئنت به کاربر اجازهٔ بهبود شبکه (مثلا ریز کردن یا درشت کردن شبکه در مرزها و مکان های لازم در هندسه) را می دهد. در حال حاضر یکی از پر استفاده ترین نرم افزارهای رشته مهندسی مکانیک، نرم افزار فلوئنت می باشد.

گروه پژوهشی سیمیا با تجربه انجام پروژه های مختلف با نرم افزار فلوئنت آماده ارائه خدماتی مانند انجام پروژه، ارائه مشاوره در انجام پروژه، برگذاری کلاس خصوصی و گروهی برای آموزش فلوئنت می باشد.

 

انجام پروژه آباکوس (Abaqus)

نرم افزار آباکوس از جمله نرم افزاری های قدرتمند در زمینه تحلیل به روش اجزاء محدود (FEM) در بازار است. اسم و نشان این نرم افزار از لغت abacus در زبان انگلیسی به معنای چرتکه گرفته شده است. این نرم افزار محصول شرکت فرانسوی داسو سیستمز می باشد. در حال حاضر یکی از پر استفاده ترین نرم افزارهای رشته مهندسی مکانیک، نرم افزار آباکوس می باشد.

گروه پژوهشی سیمیا با تجربه انجام پروژه های مختلف با نرم افزار آباکوس آماده ارائه خدماتی مانند انجام پروژه، ارائه مشاوره در انجام پروژه، برگذاری کلاس خصوصی و گروهی برای آموزش آباکوس می باشد.

 

انجام پروژه انسیس (Ansys)

نرم افزار انسیس از دسته ابزارهای تحلیلی است که از روش اجزاء محدود (FEM) برای مدل سازی و تحلیل در آن استفاده می شود. در حال حاضر یکی از پر استفاده ترین نرم افزارهای رشته مهندسی مکانیک، نرم افزار انسیس می باشد.

گروه پژوهشی سیمیا با تجربه انجام پروژه های مختلف با نرم افزار انسیس آماده ارائه خدماتی مانند انجام پروژه، ارائه مشاوره در انجام پروژه، برگذاری کلاس خصوصی و گروهی برای آموزش انسیس می باشد.

انجام پروژه فورترن (FORTRAN)

فورترن (FORTRAN مخفف FORmula TRANslation) زبان برنامه نویسی مفسری است (ایستای کامپایل شده). زبان برنامه نویسی فورترن زبانی ساده و محاسباتی است و پروژه های بسیاری از رشته های فنی مهندسی به کمک این زبان نوشته و اجرا شده است. در حال حاضر یکی از پر استفاده ترین نرم افزارهای رشته مهندسی مکانیک، نرم افزار فورترن می باشد.

گروه پژوهشی سیمیا با تجربه انجام پروژه های مختلف با نرم افزار فورترن آماده ارائه خدماتی مانند انجام پروژه، ارائه مشاوره در انجام پروژه، برگذاری کلاس خصوصی و گروهی برای آموزش فورترن می باشد.

 

انجام پروژه کتیا (Catia)

کتیا (به انگلیسی: CATIA) مخفف (به انگلیسی: Computer Aided Three-dimensional Interactive Application) یک نرم افزارطراحی به کمک رایانه، مهندسی به کمک رایانه و ساخت به کمک رایانه است که توسط شرکت داسو سیستمز تولید شده است.

قوی ترین نرم افزار در زمینه CAD و CAM دانست و در زمینه CAE این نرم افزار با نرم افزار مکمل خود نرم افزار آباکوس کامل می گردد. به نحوی حل پیچیده ترین پروژه های آنالیزی جهان نیز در این نرم افزار انجام پذیر می باشد.البته در سال های 2013 به بعد شرکت داسالت سیستم نسخه جدید در قالب شبکه این نرم افزار را با نام 3DEXPERIENCE در آپدیت کتیا ورژن ۶ روانه بازار کرده است.

در حال حاضر یکی از پر استفاده ترین نرم افزارهای رشته مهندسی مکانیک، نرم افزار کتیا می باشد. گروه پژوهشی سیمیا با تجربه انجام پروژه های مختلف با نرم افزار کتیا  آماده ارائه خدماتی مانند انجام پروژه، ارائه مشاوره در انجام پروژه، برگذاری کلاس خصوصی و گروهی برای آموزش کتیا می باشد.

انجام پروژه سالیدورک

انجام پروژه LS-DYNA

انجام پروژه متمتیکا

انجام پروژه میپل (Maple)

انجام پروژه CFX

انجام پروژه اپن فوم (OpenFOAM)

جهت سؤال و مشاوره در رابطه با پروژه خود با ایمیل ما در تماس باشید. Email

لطفا برای بررسی پروژه خود، از طریق ایکون روبرو پروژه مکانیک خود را ثبت کنید. ثبت درخواست اجرای پروژه

author-avatar

درباره simiya

simiya_ht@yahoo.com www.simiyacn.ir linkedin.com/in/zahra-aghajani-79655a16a 09392265610 تلگرام- لاین- واتس آپ- ایمو لطفاً فقط از طریق نرم افزارهای فوق و یا ایمیل تماس حاصل فرمایید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *