آموزش

پروژه عمران

پروژه عمران

پیش می آید که در رشته عمران پروژه های توسط کارفرما تعریف می گردد که پیمانکار تخصص کافی برای انجام آن را ندارد. از طرفی به علت کمی وقت توان کافی برای یافتن مراجع معتبر و مطالعه جهت یادگیری را ندارد. مثلا پروژه ای در عمران تعریف می گردد که نیاز به انجام پروژه با انسیس یا انجام پروژه با فلوئنت می باشد که اغلب مهندسین رشته مهندسی عمران در این نرم افزارها ضعیف می باشند. گروه پژوهشی سیمیا با داشتن تجربه کافی در ارائه مشاوره جهت انجام پروژه و دارا بودن متخصصین مجرب توان ارائه مشاوره و یا تدریس برای انجام هرچه بهتر پروژه صنعتی را دارد.

فست پریلند

مرکز تخصصی انجام پروژه های عمران در ایران

پریلند

به همراه دوستان خود کسب و کار کوچکی راه انداخته تا با انجام پروژه های مرتبط با رشته خود کسب درآمد کنید؟ گاها در انجام پروژه خود به مواردی بر میخورید که از توان شما خارج و یا مرتبط با رشته شما نمی باشد؟ خیلی از پروژه های صنعتی نیاز به گروه مهندسین از رشته های مختلف را دارد. برای مثال پروژه های زیادی هستند که بین رشته عمران و مکانیک، عمران و محیط زیست و … مشترکات زیادی دارد.

گروه پژوهشی سیمیا با داشتن مجرب ترین کارشناسان و متخصصان رشته مهندسی عمران قادر است تخصص خود را برای انجام هرچه بهتر پروژه های شما در اختیار بگذارد. Email

انجام پروژه عمران

انجام پروژه های صنعتی از قبیل تحلیل و طراحی دستی و کامپیوتری، انجام پروژه فولاد و بتن، پروژه راه و بارگذاری، پروژه متره و برآورد، تهیه دفترچه محاسبات و ترسیم جزئیات سازه ای (سازه نگار و سازه ۹۰) با نرم افزارهای ETABS ،AutoCad ،Safe ،ABAQUS ،Sap و … با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن تحویل دوستان عزیز می گردد.

    انجام پروژه مهندسی عمران گرایش مهندسی سازه

    انجام پروژه مهندسی عمران گرایش مهندسی مکانیک و خاک و پی

    انجام پروژه مهندسی عمران گرایش مهندسی زلزله

    انجام پروژه مهندسی عمران گرایش مهندسی ساخت

    انجام پروژه مهندسی عمران گرایش مهندسی سازه هیدرولیکی

    انجام پروژه مهندسی عمران گرایش مهندسی سازه های دریایی

    انجام پروژه مهندسی عمران گرایش مهندسی آب

    انجام پروژه مهندسی عمران گرایش مهندسی برنامه ریزی و حمل و نقل

    انجام پروژه مهندسی عمران گرایش مهندسی راه و ترابری

    انجام پروژه مهندسی عمران گرایش مهندسی محیط زیست

    انجام پروژه مهندسی عمران گرایش مهندسی رودخانه

    انجام پروژه مهندسی عمران گرایش مهندسی آب و فاصلاب

پروژه عمران

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی های روز جهان، دانش نرم افزارهای هر رشته نیاز امروز بازار کار جهان است. رشته مهندسی عمران دارای نرم افزارهای متعددی می باشد که انجام تحلیل توسط آنها به سادگی هرچه بیشتر کار کمک می کند.

متخصصان مجرب مهندسی عمران پژوهشی سیمیا آمادگی دارند انجام پروژه های تخصصی مهندسی عمران نظیر تحلیل و طراحی دستی و کامپیوتری، انجام پروژه فولاد، بتن، راه و بارگذاری، متره و برآورد، تهیه دفترچه محاسبات و ترسیم جزئیات سازه ای (سازه نگار و سازه 90) را با نرم افزارهایETABS ،AutoCad ، Safe، Sap، Excell و… با بهترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و در کوتاهترین زمان به عهده گرفته و تحویل شما عزیزان دهند.

لطفا برای بررسی پروژه خود، از طریق ایکون روبرو پروژه عمران خود را ثبت کنید. ثبت درخواست اجرای پروژه

author-avatar

درباره simiya

simiya_ht@yahoo.com www.simiyacn.ir linkedin.com/in/zahra-aghajani-79655a16a 09392265610 تلگرام- لاین- واتس آپ- ایمو لطفاً فقط از طریق نرم افزارهای فوق و یا ایمیل تماس حاصل فرمایید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *