آموزش

پروژه هوافضا

انجام پروژه هوافضا

پیش می آید که در رشته هوافضا پروژه های توسط کارفرما تعریف می گردد که پیمانکار تخصص کافی برای انجام آن را ندارد. از طرفی به علت کمی وقت توان کافی برای یافتن مراجع معتبر و مطالعه جهت یادگیری را ندارد. مثلا پروژه ای در رشته برق تعریف می گردد که نیاز به استفاده از نرم افزارهای تخصصی دیگر رشته ها می باشد که اغلب مهندسین رشته مهندسی هوافضا در این نرم افزارها ضعیف می باشند.

گروه پژوهشی سیمیا با داشتن تجربه کافی در ارائه مشاوره جهت انجام پروژه و دارا بودن متخصصین مجرب توان ارائه مشاوره و یا تدریس برای انجام هرچه بهتر پروژه صنعتی را دارد.

فست پریلند

پریلند

مرکز تخصصی انجام پروژه های هوافضا در ایران

به همراه دوستان خود کسب و کار کوچکی راه انداخته تا با انجام پروژه های مرتبط با رشته خود کسب درآمد کنید؟ گاها در انجام پروژه خود به مواردی بر میخورید که از توان شما خارج و یا مرتبط با رشته شما نمی باشد؟ خیلی از پروژه های صنعتی نیاز به گروه مهندسین از رشته های مختلف را دارد. برای مثال پروژه های زیادی هستند که بین رشته هوافضا و مکانیک، هوافضا و برق و … مشترکات زیادی دارد.

گروه پژوهشی سیمیا با داشتن مجرب ترین کارشناسان و متخصصان رشته مهندسی هوافضا قادر است تخصص خود را برای انجام هرچه بهتر پروژه های شما در اختیار بگذارد.

انجام پروژه هوافضا

انجام پروژه مهندسی هوافضا در تمامی سطوح با انواع نرم افزارهای به بهترین نحو انجام می شود. اکثر همکاران ما در انجام پروژه از نخبگان دانشگاه های برتر بوده و سابقه نیز دارند.

    انجام پروژه مهندسی هوافضا (آیرودینامیک)

    انجام پروژه مهندسی هوافضا (پیشرانش-جلوبرنده)

    انجام پروژه مهندسی هوافضا (سازه های هوایی-سازه های فضایی)

    انجام پروژه مهندسی هوافضا (مکانیک پرواز و کنترل-دینامیک پرواز و کنترل)

انجام پروژه هوافضا

Email

ثبت سفارش انجام پروژه هوافضا

لطفا برای بررسی پروژه خود، از طریق ایکون روبرو پروژه هوافضا خود را ثبت کنید.     ثبت درخواست اجرای پروژه

author-avatar

درباره simiya

simiya_ht@yahoo.com www.simiyacn.ir linkedin.com/in/zahra-aghajani-79655a16a 09392265610 تلگرام- لاین- واتس آپ- ایمو لطفاً فقط از طریق نرم افزارهای فوق و یا ایمیل تماس حاصل فرمایید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *