عنوان:
مطالعه و بررسی روشهای میزان بهبودی در بیماران ناتوان حرکتی با استفاده از دوربین کینکت
فایل word کامل سمینار
تعداد صفحات: 77
پاورپوینت ارائه سمینار
تعداد صفحات: 21
فهرست مطالب
عنوان صفحه
2-2- سنسور Xtion PRO شرکت ASUS. 20
2-4- نامگذاری مایکروسافت کینکت… 26
2-6- نحوه استخراج اطلاعات عمق در کینکت… 30
2-8- تشخیص و دنبال کردن اسکلت بدن با استفاده از داده عمق.. 32
2-11- موارد استفاده از کینکت… 36
2-12- مایکروسافت کینکت چطور میتواند کمک کند؟. 36
2-13- بیماران ناتوان حرکتی و مایکروسافت کینکت… 37
2-14- مایکروسافت کینکت چیست؟. 38
2-15- مزایا و معایب مایکروسافت کینکت… 39
2-16- مدل ICF و توانبخشی مجازی.. 40
2-17- سازگاری بیمار برای توانبخشی با استفاده از مایکروسافت کینکت… 42
2-18- پروتکل ارزیابی بیمار برای برنامه توانبخشی.. 43
2-19- طراحی برنامه توانبخشی.. 43
2-20- انجام توانبخشی در خانه. 44
فصل سوم: مروری بر پژوهشهای انجامشده. 45
فصل چهارم: بهبود بیماران مبتلابه اختلال حرکتی.. 54
4-2- اهمیت سنسورها در مراقبتهای بهداشتی.. 57
4-4- دامنهی توسعه طرح پیشنهادی.. 59
4-5-1- بررسی بیماران ناتوان حرکتی و تمرینات توانبخشی.. 59
4-5-2- شاخصهای مدل توانبخشی.. 60
4-6- طرح مطالعهی نوروپلاستی.. 60
4-6-1- گروه مبتلابه ناتوانی حرکتی.. 60
4-7- آموزش واقعیت مجازی مبتنی بر کینکت… 61
4-10-2- راهاندازی نرمافزار. 63
4-11- پردازش و تجزیهوتحلیل دادههای MRI عملکردی.. 64
4-12- نرمافزارهای مورداستفاده. 64
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری.. 66
ضمیمه الف- پرسشنامه دست برتری ادینبورگ… 78
فهرست جدولها
عنوان صفحه
جدول 2-1- مزایا و معایب مایکروسافت کینکت… 38
فهرست شکلها
عنوان صفحه
شکل 2-1- دستگاه ASUS Xtion PRO.. 20
شکل 2-2- نمای ظاهری دوربین کینکت… 21
شکل 2-3- تصویر اسکلتی بهدستآمده از بیست نقطه از بدن.. 25
شکل 2-4- ارتباطات داخلی کینکت [23] 27
شکل 2-6- گوشهای از مبل شکل 4.2، الگوی نقطهای مبل [24] 29
شکل 2-7- نحوه تشخیص عمق توسط کینکت [25] 30
شکل 2-8- تقسیم تصویر عمق بدن به قسمتهای مختلف و تشخیص اسکلت بدن [71]. 31
شکل 2-9- اتصالات تشخیص دادهشده توسط Microsoft SDK 1.6. 32
شکل 2-10- شناسایی اتصالات برای حالت ایستاده و نشسته با استفاده از کینکت… 33
شکل 2-11- نقاط صورت تشخیص دادهشده در Microsoft SDK 1.6. 34
شکل 2-12- مدل سهبعدی ایجادشده با Finect Fusion. 35
شکل 2-13- مدل توانبخشی مجازی ICF [51] 40
شکل 4-1- نمونهای از کاربرد کینکت در توانبخشی.. 55
شکل 4-2- تصویری از بازی Fruit Ninja. 61