وبلاگ سیمیا, وبلاگ صفحه اصلی

پرداخت وجه

لطفا جهت پرداخت مبلغ پروژه، فرم زیر را تکمیل فرمایید.

[pardakht_delkhah]

فست پریلند

قبل از سفارش حتما قوانین گروه پژوهشی سیمیا را مطالعه کرده و در صورت موافقت نسبت به سفارش اقدام نمایید. پرداخت مبلغ پروژه به منزله پذیرش قوانین بوده و بلافاصله بعد از پرداخت، پروژه شما ثبت شده و به دپارتمان مربوطه ارجاع داده می شود.

پریلند

شرایط و قوانین استفاده از سرویسها و خدمات وب سایت سیمیا

استفاده از خدمات این سایت منوط به توافق شما با این قوانین میباشد. لطفا قوانین درج شده در این صفحه را قبل از استفاده از سایت با دقت مطالعه کنید. با استفاده شما از امکانات سایت سیمیا این چنین در نظر گرفته خواهد شد که شما با قوانین سیمیا بدون شرط موافقت کرده اید.
همچنین گروه پژوهشی سیمیا حق اعمال تغییرات در این توافق نامه را بدون اطلاع قبلی برای خود محفوظ می‌دارد.
اگر شما با هر یک از این قوانین موافقت ندارید می بایست استفاده از خدمات این سایت را متوقف کنید.
سفارش دهندگان محترم قبل از سفارش حتما به موارد زیر دقت داشته باشید :
۱- تمامی سفارش دهندگان محترم دقت داشته باشند که زمان پشتیبانی از سفارشات در صورت وجود ابهام یا نقص ۷۲ ساعت بعد از آماده شدن و تحویل سفارش می باشد و بعد از آن سایت هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.
۲- تمامی سفارش های داده شده دقیقا مطابق با سفارش اولیه انجام خواهد شد و هرگرنه تغییرو اضافه کردن موارد جدید مستلزم پرداخت هزینه و هماهنگی با مجری انجام کار خواهد بود.
3- طبق قوانین گروه پژوهشی سیمیا کاربران در تمامی مراحل انجام سفارش فقط از طریق ادمین سایت با کارشناس در ارتباط خواهند بود و امکان تماس با مجری به صورت مستقیم و تلفنی به هیچ وجه وجود ندارد لطفا قبل از سفارش حتما قوانین سایت را مطالعه نمایید در صورت موافقت اقدام به ثبت سفارش نمایید.
4- در هر مرحله از انجام کار در صورتی که سفارش توسط مشتری به هر طریقی کنسل شود هزینه دریافتی به عنوان جبران خسارت به مجری انجام کار متعلق به سایت گروه پژوهشی سیمیا خواهد بود و مشتری حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.
5- دقت داشته که زمان پشتیبانی از سفارشات 72 ساعت بعد از آماده شدن پروژه می باشد و در این فاصله زمانی مشتری میتواند در صورت وجود اشکال در سفارش ارسالی سوالات خود را مطرح کند بعد گذشت زمان 3 روز سایت در قبال پاسخ گویی مجدد به مشتری مسئولیتی نخواهد داشت .
6- کاربران سفارش دهنده دقت داشته باشند که ممکن است در برخی سفارشات شبیه سازی و برنامه نویسی به دلیل ناقص بودن روابط و عدم تشریح کامل روابط انجام دقیق کار توسط اساتید گروه پژوهشی سیمیا با مشکل روبرو شود که در این صورت سفارش کنسل شده و هزینه واریزی برگشت داده میشود و سایت هیچ گونه مسئولیتی بابت این موضوع نخواهد داشت و خسارتی نیز پرداخت نخواهد شد.(لطفا دقت بفرمایید)
7- در هر مرحله از انجام سفارشات ارسالی توسط مشتریان چنانچه اساتید انجام کار متوجه عدم تطابق خواسته مشتری با سفارش اولیه ثبت شده در سیستم شوند گروه پژوهشی سیمیا این حق را دارد که سفارش را به صورت کامل کنسل کرده و سفارش دهنده حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت به همین دلیل لازم است در سفارشات ارسالی مشتریان عزیز صداقت کامل داشته باشند.
8- طبق قوانین سایت برای شروع سفارش باید هزینه پروژه واریز شود. در سفارشاتی که به صورت مرحله ای انجام می شود، امکان تقسیط هزینه نیز وجود دارد. تا 3 روز بعد از ارسال سفارش فرصت خواهید داشت اشکالات را بررسی کنید و به اطلاع کارشناس پروژه خود برسانید.
9- گروه برنامه نویسی سیمیا برای هر کدام از سفارشات در صورت ذکر در ثبت سفارش یک گزارش کلی از نحوه اجرا برنامه و کلیت کاری که باید انجام میشد ارسال خواهد کرد ولی هیچ مسئولیتی نسبت به آموزش سفارشات ارسالی ندارد و وظیفه اجرای برنامه در نرم افزارهای سفارش شده بر عهده خوده مشتری می باشد از این جهت نیاز است کاربران اطلاعات اولیه و ابتدایی از سفارش خود داشته باشند. در زمینه نصب نرم افزار و ماژول های مورد نیاز آن، گروه پژوهشی سیمیا هیچ گونه مسئولیتی برای آموزش به مشتری ندارد. همراه هر فایل شبیه سازی در صورت توافق اولیه، گزارش ویدئویی از نحوه اجرا و رسیدن به نتایج ارسال می شود؛ اما در صورتی که در توافق اولیه پروژه توسط مشتری، ذکر نشود که نیاز به آموزش ویدئویی دارد، گروه پژوهشی سیمیا مسئولیتی در قبال تهیه ویدئو نخواهد داشت. آموزش در هر پروژه مستلزم هزینه است و می بایست از ابتدا در توافق پروژه بیان شود و قیمت گذاری براساس شروط قرار داد انجام خواهد شد.
10- در برخی از سفارشات ممکن است بعد از ارسال پروژه نتایج مورد تایید مشتری نباشد و مجری انجام کار نیز اصرار بر درست بودن پروژه مطابق با خواسته اولیه مشتری را داشته باشد در این شرایط گروه پژوهشی سیمیا حق دارد به جهت حل اختلاف میان مجری پروژه و مشتری، وارد عمل شده و تا زمان بررسی داوری (توسط اساتید بین المللی مرتبط با پروژه) و اعلام نظر کارشناسی به صورت معلق قرار می گیرد تا درستی یا نادرستی انجام کار به اثبات برسد و مراتب به مشتری و مجری پروژه ارجاع داده می شود. پس از اجرای داوری و صدور رای مجری و مشتری حق اعتراض نداشته و پذیرش رای داوری برای طرفین ضروری است.
11- در تکمیل فرم ثبت سفارش دقیق و صبور باشید. کارشناس های مربوطه با توجه به موارد اعلامی شما, عمل بررسی و تعیین هزینه و زمان را انجام می دهند.
12- بصورت پیش فرض برای تمامی سفارشات شبیه سازی گزارش فنی و مختصری تهیه می شود که رایگان است. اما اگر نیاز به آموزش دارید باید از فیلدهای مربوطه در فرم ثبت سفارش انتخاب نمایید.(آموزش در قالب ورد یا ویدیو) که مستلزم صرف زمان و هزینه جداگانه است.
13- فایل های پیوست شما نباید بیشتر از 25مگابایت باشد.
14- بعد از ارسال درخواست، لطفا منتظر باشید. زمان تقریبی پاسخگویی به درخواست شما بین ۱۵ دقیقه تا 24ساعت می باشد. جهت تسریع در پاسخگویی به شما جدا از ارسال درخواست تکراری خودداری نمائید. (این زمان صرف بررسی و گرفتن درخواست از تمامی کارشناس های مربوطه, جهت اعلام هزینه و زمان مناسب به شماست)
15- اگر نیاز دارید تا درخواستتان فوری بررسی شود و با اولین پیشنهاد از سوی کارشناس های سایت گروه پژوهشی سیمیا به شما اعلام هزینه و زمان شود, در قسمت موضوع سفارش کلمه “فوری” را یادداشت کنید.
16- از ارسال یک درخواست مشابه به قسمت های مختلف خودداری نمائید. درخواست خود را فقط به قسمت مربوطه ارسال نمائید.
17- در قسمت “موضوع سفارش” برای فیلد موضوع یک متن مناسب انتخاب کنید. از به کار بردن عناوینی مانند “سلام” یا “salam” ، “درخواست شبیه سازی” و عناوین غیرمرتبط خودداری نمائید. عنوانی کاملا مناسب و مرتبط با محتوای درخواست خود استفاده کنید. مثلا موضوع مسئله را بطور تخصصی یادداشت کنید.
18- در متن ارسال خود از “ادبیات مناسب” استفاده کنید. درخواست های دارای ادبیات نامناسب پاسخ داده نمی شوند و بدون بررسی بسته خواهد شد.
19- از ارسال درخواست تلگرافی و ناواضح خودداری کنید. ذکر بیشتر جزئیات به نفع شما و تسریع در فرآیند پاسخ دهی دارد.
20- ارگان ها و سازمان ها می توانند درخواست قرارداد کتبی جهت انجام پژوهش ها و شبیه سازی های خود را بدهند.
21- از ارسال درخواست خود از طریق پیامک و تلگرام و تماس و… جدا خودداری نمایید. چرا که باید قرارداد به صورت مکتوب باشد. و این به نفع شماست تا در پایان کار, با استناد به درخواست اولیه و پیام های مابین شما و استادمربوطه, درخواست های خود را به پشتیبانی سایت اعلام کنید. در صورت وجود اختلاف نظر در مورد کار انجام شده, داوری نیز بر اساس پیام های مکتوب صورت می پذیرد.
22- اعلام هزینه و زمان و ارسال قرارداد از سوی سایت سیمیا فقط از آدرس ایمیل simiya_ht@yahoo.com خواهد بود. در صورت بستن قرارداد از آدرس های غیر از ایمیل ذکر شده مسئولیتی متوجه سایت سیمیا نخواهد بود.
23- تکمیل فرم درخواست از سوی شما به معنای پذیرش درخواست شما از سوی سایت سیمیا نخواهد بود. قرارداد زمانی به رسمیت شناخته می شود که مبلغ ودیعه تعیین شده به حساب مدیریت سایت یا از طریق درگاه های پرداخت اینترنتی سایت سیمیا انجام شده باشد.
24- درخواست های خود را به زبان فارسی و به صورت تایپ فارسی ارسال نمائید (از ارسال درخواست های خود به زبان های دیگر مانند انگلیسی و یا به صورت تایپ Finglish خودداری نمائید)
25- اگر دو یا چند درخواست مجزا دارید, جهت بهتر انجام شدن درخواستتان, هر یک را بطور مجزا از طریق فرم ثبت سفارش ارسال نمایید.
26- جهت پیگیری و ارسال سوالات و… فقط روی ایمیل ارسالی از سوی سایت سیمیا, reply بزنید. از ایجاد ایمیل جدید با عنوان جدید جددا خودداری کنید.

author-avatar

درباره simiya

simiya_ht@yahoo.com www.simiyacn.ir linkedin.com/in/zahra-aghajani-79655a16a 09392265610 تلگرام- لاین- واتس آپ- ایمو لطفاً فقط از طریق نرم افزارهای فوق و یا ایمیل تماس حاصل فرمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “پرداخت وجه

  1. نسترن رضوی گفت:

    تک هستین

  2. صادق نیا گفت:

    ترجمه عالی انجام شد و سرعت عمل خوبی هم داشتند من راضی بودم

  3. اسفندی گفت:

    سلام

    کار تایپ داشتیم در سرموقع تحویل دادن ممنون از دقیق بودنشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *