اخبار, دانشگاه

دبیرخانه دائمی رویداد ملی کرسی های آزاداندیشی راه اندازی می شود

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دبیر خانه دائمی رویداد ملی کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه آزاد ایجاد خواهد شد.
به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرنگار مهر، فرزاد جهان بین در مراسم اختتامیه رویداد ملی کرسی‌های آزاد اندیشی که عصر امروز در دانشگاه آزاد برگزار شد، اظهار کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر تحقق تمدن اسلامی تاکید زیادی شده و برای تحقق این امر نیاز به آزاداندیشی داریم؛ بدون آزاداندیشی تحقق تمدن اسلامی ممکن نخواهد بود. بدون گفتگوی آزاد تمدن سازی اسلامی و گفتمان سازی انقلابی غیرممکن است.
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد با اشاره به برگزاری اولین رویداد کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ۱۴۵۶ تیم ۴ نفره در این رویداد در ۶ موضوع سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سلامت، هنر و معماری شرکت کردند و ۸۰۰ داور این رویداد را داوری کردند.
وی ادامه داد: در مجموع ۲۶۳ تیم به مرحله کشوری راه پیدا کردند که حدود ۲ هزار کرسی در این رویداد برگزار شد این رویداد ادامه دار خواهد بود و دبیر خانه دائمی آن در دانشگاه آزاد ایجاد می‌شود.

فست پریلند

author-avatar

درباره simiya

simiya_ht@yahoo.com www.simiyacn.ir linkedin.com/in/zahra-aghajani-79655a16a 09392265610 تلگرام- لاین- واتس آپ- ایمو لطفاً فقط از طریق نرم افزارهای فوق و یا ایمیل تماس حاصل فرمایید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *