خدمات, وبلاگ صفحه اصلی

پروژه مهندسی صنایع

مهندسی صنایع

(به انگلیسی: Industrial Engineering.). از شاخه‌های مهندسی است، که می‌کوشد با تلفیق دانش مهندسی، ریاضیات، اقتصاد و مدیریت، کارایی سیستم‌های تولیدی، فرایندها و سازمان‌ها را بهبود دهد.

مهندسی صنایع به‌طور کلی اثربخشی، کارایی، تطبیق پذیری، پاسخ گویی، کیفیت و بهبود مستمر کالاها، خدمات و سودآوری را مدنظر قرار می‌دهد.

فست پریلند

پیشینه کاربردی مهندسی صنایع به نخستین سال‌های انقلاب صنعتی بازمی‌گردد، ولی از نظر آکادمیک و علمی، مهندسی صنایع نخستین بار توسط فردریک تیلور به کار برده شد.

پریلند

مهندسی صنایع ابتدا به عنوان یک شاخه فرعی از مهندسی مکانیک شناخته می‌شد، در سال ۱۹۰۹ دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا نخستین دپارتمان مستقل رشته مهندسی صنایع را بنیان نهاد.

معرفی رشته مهندسی صنایع

رشته مهندسی صنایع، طیف گسترده‌ای از دانش‌ها و مهارت‌ها است که لازمه طراحی و بهبود فرآیندها در صنعت، مدیریت افراد و سایر امور مربوط به صنایع گوناگون هستند. عدم وجود مهندسین صنایع در هر صنعتی، می‌تواند باعث افت راندمان کاری و تحمیل شدن هزینه‌های زیادی به آن شود.

اگر رشته‌های گوناگون مهندسی همچون مهندسی برق، مکانیک، کامپیوتر، عمران، مواد، شیمی و غیره را همچون مصالح ساختمانی در نظر بگیریم که ساختمان صنعت کشور را می‌سازند، رشته مهندسی صنایع همچون ماده‌ای چسبناک است که این مصالح را به یکدیگر چسبانده و باعث می‌شود تا ساختمان صنعت بتواند با استحکام زیاد سرپا بایستد. در اصل مهندسی صنایع بین رشته‌های مختلف مهندسی ارتباط ایجاد می‌کند و درک و فهم متقابل آن‌ها از یکدیگر را میسر می‌سازد.

این رشته برای افرادی مناسب است که به مباحثی همچون مدیریت، مالی و اقتصادی، کنترل تولید و موجودی‌ها، کنترل پروژه‌های بزرگ، برنامه‌ریزی و مدیریت واحدهای صنعتی (بزرگ و کوچک) علاقه‌مند هستند و در مجموع تمایل دارند در طراحی‌ها و بهینه‌سازی‌های ممکن در صنایع گوناگون دخیل باشند. این‌گونه بهینه‌سا‌زی‌ها توسط مهندسین صنایع در حوزه‌های گوناگونی مانند منابع انسانی، فرآیندهای کاری، کاهش ضایعات تولید، بهبود کیفیت تولید، بهبود زمان‌بندی‌ها، طراحی سیستم‌ها و بهبود کارکرد و اثربخشی آن‌‌ها صورت می‌گیرد.

خدمات مشابه سیمیا:

انجام پروژه های مهندسی مواد

انجام پروژه آنالیز تصاویر متالورژیکی

انجام پروژه گمز

انجام پروژه های مهندسی صنایع نرم افزاری از قبیل

    مشاوره و اجرای تحلیل های آماری با نرم افزار های SPSS، E-views، Minitab و …

    مشاوره و اجرای تحلیل مدل های ریاضی با نرم افزار های Lingo، Gams، Matlab و …

    مشاوره و تدوین مدل های ساختاری با نرم افزار های Amos، ISM، Vensim و …

    مشاوره و اجرای شبیه سازی های مورد نیاز با نرم افزار Arena و ….

    مشاوره و اجرای پروژه های برنامه زمانبندی پروژه (کنترل پروژه)  با نرم افزار های MS-project ، Primavera، taskmerline

    مشاوره و انجام پروژه های تصمیم گیری چند معیاره MCDM

    مشاوره و انجام پروژه های تصمیم گیری چند معیاره MCDM فازی

    ترجمه متون تخصصی مهندسی صنایع

    طراحی پرسشنامه‌های استاندارد جهت بررسی مدل های مفهومی

سیمیا می تواند انجام پروژه های تخصصی مهندسی صنایع و مدیریت شما را با نرم افزارهای زیر به عهده بگیرند:

    انجام پروژه های مهندسی صنایع با نرم افزار گمز

    انجام پروژه آرنا Arena

    انجام پروژه لینگو Lingo

    انجام پروژه مینیتب Minitab

    انجام پروژه SPSS

    انجام پروژه MSP

    انجام پروژه Cplex

     همچنین پروژه های تخصصی در زمینه های مدل سازی ریاضی، الگوریتم های بهینه سازی، داده کاوی و … قابل انجام می باشد.

چرا پروژه های مهندسی صنایع خود را به سیمیا بسپاریم ؟

گروه سیمیا با داشتن تجربه ای 12 ساله در انجام پروژه های مهندسی صنایع و داشتن متخصصینی از بهترین دانشگاه های کشور و انجام صدها پروژه کوچک و بزرگ صنعتی مطمئن ترین گزینه برای انجام پروژه مهندسی صنایع شما عزیزان می باشد. یکبار ما را امتحان کنید!

زمان و کیفیت انجام پروژه مهندسی صنایع به چه صورت خواهد بود؟

انجام پروژه های مهندسی صنایع در سیمیا طبق زمان درخواستی مشتری تنظیم میگردد، اما سعی می شود که در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود. کیفیت در انجام پروژه های مهندسی صنایع از اصلی ترین اهداف گروه پژوهشی سیمیا می باشد. بالاترین کیفیت در پروژه همواره هدف سیمیا بوده است.

***

مراحل انجام پروژه مهندسی صنایع در سیمیا

سفارش انجام پروژه مهندسی صنایع

در مرحله اول با ثبت سفارش انجام پروژه در سایت و تکمیل فرم، اطلاعات خود را برای ما ارسال می کنید. در این بخش لازم است فایل مورد نظر را برای ما ارسال کنید. اگر چند فایل دارید می توانید از پسوند زیپ استفاده کنید. همچنین لازم است زبان مبداء و زبان مقصد را مشخص کنید. صبور باشید، کارشناسان سیمیا از طریق ایمیل به درخواست شما پاسخ می دهند.

بررسی سفارش و تعیین قیمت

در مرحله دوم سفارشی که برای ما ارسال کرده اید مورد ارزیابی قرار میگیرد تا هزینه برآورد شود. برآورد هزینه متناسب با شرایطی که در سفارش برای ما ارسال کرده اید انجام خواهد شد و نتیجه در نهایت به شما اطلاع رسانی خواهد شد. در صورتی که درخواست شما کامل نباشد، کارشناسان سیمیا به آدرس ایمیل شما، جزئیات را ارسال میکنند و از شما میخواهند تا اطلاعات دقیق را ارسال نمایید.

واریز پیش پرداخت و شروع کار

در مرحله سوم قیمت برآورد شده به شما اعلام خواهد شد و در صورت توافق لازم است تا 70 درصد از مبلغ تعیین شده را واریز بفرمایید تا فرایند انجام پروژه شما آغاز گردد. در این مرحله می توانید روند کار خود را از طریق پشتیبان واتساپ برررسی کنید.

تکمیل کار و ارسال بخشی از نتایج

در این مرحله، بخشی از نتایج کار به شما ارسال می شود و پس از آن لازم است 30 درصد باقی مانده را واریز نمایید و بلافاصله فایل کامل را دریافت کنید.

تحویل کار و رضایت مشتری

در آخرین مرحله کار شما پس از عبور از بررسی دقیق کارشناسان سایت و بررسی سطح کیفی کار، فایل نهایی برای شما ارسال خواهد شد. هدف نهایی ما لبخند رضایت شما کاربران محترم است.

 پشتیبانی از پروژه های انجام شده

شعار اصلی سیمیا حمایت و پشتیبانی از پروژه های انجام شده است. ما در زمینه انجام پروژه های مهندسی صنایع همواره سعی کرده ایم از افرادی با تخصص بالا استفاده کنیم. استفاده از افراد با تجربه و متخصص باعث شده تا به جهت حمایت و پشتیبانی از پروژه های انجام شده هیچ گونه مشکلی نداشته باشیم.

اگر پروژه انجام شده مطابق با خواسته شما نبود و یا نیاز به انجام ادیت داشتید، که به ندرت در سیمیا اتفاق می افتد؛ می توانید درخواست خود را به ما جهت تغییرات و بررسی مجدد اطلاع دهید تا در اسرع وقت پیگیری ها و تغییرات لازم انجام شود.

ارائه خدمات قوی و پشتیبانی کامل با تیمی باتجربه و متعهد در سیمیا

هزینه انجام پروژه های مهندسی صنایع سیمیا چقدر است؟

پروژه های مهندسی صنایع در زمینه های گوناگونی انجام می شود که این امر باعث گستردگی بسیار بالا در پروژه های ارسالی از سوی شما عزیزان می باشد. تعداد بالای پروژه ها در فیلدهای متنوع سبب شده است تا امر قیمت گذاری پروژه های مهندسی صنایع یک کار کاملا حرفه ای و تخصصی باشد.

از این رو جهت تعیین قیمت پروژه های خود می توانید سفارش مورد نظر را برای ما از طریق لینک ثبت سفارش یا از طریق تلگرام و واتساپ ارسال کنید. پس از ارسال پروژه تیم پشتیبانی سایت سیمیا در اسرع وقت پروژه شما را برای تعیین کارشناس به کارگروه تخصصی شما ارجاع داده و در نهایت پس از ارسال برای کارشناس و استعلام دقیق قیمت، قیمت پروژه به شما اعلام خواهد شد.

توجه نمایید: تعیین کارشناس و بررسی تخصصی نیازمند زمان است، پس اگر پروژه فوری دارید، از طریق واتساپ یا تلگرام به ما اطلاع دهید تا سریع تر بررسی شود.

سیمیا خدمات خرید هاست و دامین حرفه ای و پرسرعت را به صورت رایگان به همراه پروژه‌های مهندسی صنایع ارائه می‌دهد و در صورت تمدید قرارداد پشتیبانی سایت، خدمات رایگان هاستینگ پرسرعت نیز تمدید می‌گردد. این خدمات ویژه سیمیا باعث می‌شود هزینه طراحی وب و نگهداری و پشتیبانی سایت برای صاحبان کسب و کار مناسب و مقرون به صرفه‌ باشد.

عمده‌ترین مشاغل و صنایعی که یک فارغ‌التحصیل رشته مهندسی صنایع می‌تواند در آن‌ها مشغول به کار شود، به صورت زیر تعریف شده است:

    مدیریت واحدهای صنعتی بزرگ و کوچک از جمله کارخانجات، کارگاه‌ها، شرکت‌ها و…

    مدیریت و کنترل پروژه

    مدیریت و برنامه‌ریزی و کنترل موجودی‌ها

    مدیریت و کنترل کیفیت

    کارآفرینی و موارد بازاریابی، استراتژی، منابع انسانی، مالی و… استارتاپ‌ها

    تحلیل مالی و اقتصادی قبل از پروژه، حین پروژه، تولید و…

    طرح‌ریزی و مدیریت زمان‌بندی‌های واحدهای صنعتی

    تحلیل و مدل‌سازی سیستم‌ها و فرآیندها و بهبود آن‌ها

    تحلیلگری اقتصاد خرد و کلان

    مدیریت سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی

    صنعت لجستیک و زنجیره تأمین

    آینده پژوهی اقتصادی، اجتماعی و…

    مهندسی فاکتورهای انسانی و HSE

    مدیریت، برنامه‌ریزی و کنترل تولید

    به‌طور کلی هر شغلی که نیازمند مهارت‌ها و دانش یک مهندس صنایع است.

چه مدت زمان خواهد برد تا به درخواست من پاسخ دهید؟

سایت سیمیا در بخش پشتیبانی و انجام فوری کار شما بسیار قوی بوده و به صورت 24 ساعت شبانه روز از طریق واتساپ، تلگرام و ایمیل، پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود. در هر ساعت از شبانه روز که در خواست خود را برای ما ارسال کنید در کمتر از 1 ساعت درخواست شما مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

پس از اینکه پشتیبان سایت سیمیا، پروژه شما را از جهت تعیین مجری مربوطه ارزیابی کند پروژه برای محقق ارسال می گردد. هر زمان که از محقق پاسخ مناسب از لحاظ قیمت و مدت زمان انجام کار دریافت کند بلافاصله شرایط را به شما اطلاع خواهند داد. این روند به صورت کلی بین 3 ساعت تا 6 ساعت اتفاق خواهد افتاد. البته با توجه به سرعت بالای ما و تعداد 500 مجری متخصص غالبا ظرف مدت 3 ساعت و کمتر پیگیری انجام می شود.

مشاوره در پروژه مهندسی صنایع

بسیاری از کاربران علاقه مند هستند پروژه مهندسی صنایع را شخصا خودشان انجام دهند و در بعضی قسمت های انجام پروژه دچار مشکل هستند و نیاز به مشاوره تخصصی دارند تا بتوانند مشکلات را حل کنند.

سایت سیمیا برای رفاه حال شما عزیزان خدمات مشاوره واتساپ کاملا رایگان نیز در نظر گرفته تا تمام نیاز های شما پاسخ داده شود و هیچ مشکلی برای پروژه خود نداشته باشید.

گارانتی 24 ساعته انجام پروژه ها در تمامی ایام هفته

همه پروژه های مهندسی صنایع انجام شده در تیم سیمیا دارای گارانتی و پشتیبانی هستند. پس از تحویل و رضایت شما از کار، گارانتی پروژه ( که به مدت 72 ساعت می باشد) شروع خواهد شد. این پشتیبانی در 24 ساعت شبانه روز امکان پذیر است و به صورت کاملا رایگان ارائه می شود مجری موظف می باشد در طول مدت پشتیبانی به کلیه درخواست ها پاسخ سریع ارائه دهد.

تیم سیمیا در طی 72 ساعت به درخواست شما، پروژه را بازبینی کرده و در صورت بروز مشکل یا تغییرات آن را پشتیبانی می نماید. شما در طول انجام پروژه با واحد پشتیبانی واتساپ در ارتباط هستید و می توانید از روند انجام پروژه مطلع شوید پس نگرانی بایت نتیجه نخواهید داشت. همه چیز زیر نظر شما و به دست متخصصان حرفه‌ای سیمیا انجام میپذیرد.

به کارگیری برترین متخصصان انجام پروژه

تمامی متخصصان مهندسی صنایع در مجموعه سیمیا از اساتید حرفه ای داخل و خارج از کشور تشکیل شده اند. آنها در انواع انجام پروژه های نرم افزاری و برنامه نویسی شرکت داشته و میدانند که برای هر پروژه چه نیازمندی هایی داشته باشند. از این رو همکاری با آنان سبب اطمینان و اعتماد از نتیجه خواهد شد. متخصصین مهندسی صنایع سیمیا در پروژه های بزرگ صنعتی و تجاری، دانشگاهی، تحقیقاتی و… فعالیت دارند و به خوبی با شرایط مختلف تقاضای شما عزیزان آشنایی دارند. متخصصان ما در این مجموعه همه شرایط نام برده را دارند:

  • تسلط کامل بر موضوع
  • مهارت کامل بر نرم افزارهای مورد نیاز
  • مهارت های ارتباط با کاربران
  • متعهد در انجام وظیفه
  • مهارت کار گروهی تیمی

هزینه انجام پروژه مهندسی صنایع با توجه به زمان آن چقدر است؟

هزینه انجام پروژه مهندسی صنایع با توجه به زمان و حجم پروژه متغیر است. با این وجود در سیمیا بهترین قیمت ممکن را با توجه به کیفیت انجام آن به شما ارائه می دهیم.

نحوه ثبت سفارش برای انجام پروژه مهندسی صنایع در سیمیا چگونه است؟

برای ثبت سفارش در سیمیا می توانید از طریق اپلیکیشن سیمیا، یا فرم ثبت سفارش در سایت اقدام کرده و یا از طریق ایمیل، واتساپ، تلگرام و اینستاگرام اقدام نمایید.

اپلیکیشن سیمیا را از بازار و مایکت دانلود کنید.

سریع ترین راه پاسخگویی سیمیا، واتساپ می باشد. لینک واتساپ، اینستاگرام و تلگرام در پایین سایت وجود دارد.

پشتیبانی واتساپ سیمیا

https://t.me/simiyaresearchgroup

https://api.whatsapp.com/send?phone=989392265610&text=

https://www.instagram.com/simiya_research_group/

نشانی ایمیل سیمیا simiya_ht@yahoo.com می باشد.

از برقراری تماس برای هماهنگی پروژه خودداری کنید، حجم بالای سفارشات به ما اجازه نمی دهد تا از طریق تلفن پاسخگوی شما عزیزان باشیم، حتما درخواست خود را به صورت مکتوب و از طریق یکی از راه های ذکر شده فوق ارسال نمایید، درخواست خود را به طور کامل و با تمام فایل ها و توضیحات لازم ارسال نمایید تا مدت زمان بررسی آن به حداقل برسد. پس از تعیین کارشناس، در اسرع وقت به شما پاسخ می دهیم.

مواد آموزشی

کارشناسی

عناوین برخی از دروس اجباری رشته تحصیلی مهندسی صنایع در دانشگاه‌های ایران (در مقطع تحصیلی کارشناسی) موارد زیر هستند:

    فناوری‌ها و فرایندهای تولید

    استاتیک و مقاومت مصالح

    مبانی برق

    آزمایشگاه اندازه‌گیری دقیق و کنترل کیفیت

    کارگاه‌های فلزکاری و ماشین‌کاری ۱ و ۲

    ریاضی و فیزیک

    اصول حسابداری

    تئوری احتمال و کاربردهای آن

    آمار مهندسی

    کنترل کیفیت آماری

    کنترل پروژه

    تحقیق در عملیات ۱ و ۲

    جبر خطی

    برنامه‌ریزی و کنترل پروژه

    برنامه‌ریزی تولید

    برنامه‌ریزی و کنترل تولید و موجودی‌ها ۱ و ۲

    برنامه‌ریزی نگهداری و تعمیرات

    ارزیابی کار و زمان

    طرح‌ریزی واحدهای صنعتی

    شبیه‌سازی رویداد گسسته

    نظریه صف

    فرایندهای تصادفی

    فرایند تولید

    برنامه‌ریزی حمل و نقل

    مدیریت سامانه‌های اطلاعاتی

    تحلیل سامانه‌ها

    مدیریت فناوری

    کاربرد کامپیوتر

    اقتصاد خرد و اقتصاد کلان

    اقتصاد مهندسی

    اقتصاد ۱ و ۲

    ارگونومی

    اصول مدیریت و سازماندهی

    مدیریت منابع انسانی

    مهندسی ارزش

    تصمیم‌گیری چند معیاره

    برنامه سازی پیشرفته C

کارشناسی ارشد

    بهینه‌سازی سامانه‌ها

    سامانه‌های سلامت

    لجستیک و زنجیره تأمین

    سامانه‌های کلان

    سامانه‌های مالی

    مدیریت مهندسی

    کیفیت و بهره‌وری

    مدیریت پروژه

    تحقیق در عملیات

دکترا

    بهینه‌سازی سامانه‌ها

    سامانه‌های سلامت

    لجستیک و زنجیره تأمین

    سامانه‌های کلان

    سامانه‌های مالی

    کیفیت و بهره‌وری

    مدیریت پروژه

    سامانه‌های اطلاعاتی

انجام پروژه های صنایع با متلب

با توجه به اینکه بیشتر پروژه های صنایع با متلب MATLAB بررسی و انجام میشود سیمیا با داشتن کارگروه تخصصی آمادگی دارد تمامی پروژه مهندسی صنایع با متلب شما در تمامی گرایش ها بر عهده گرفته و با کیفیت عالی تحویل دهد.

سیمیا چه نوع پروژه های صنایع را میتواند انجام دهد؟

انجام پروژه صنایع غذایی

انجام پروژه صنایع بهینه سازی سیستم ها

انجام پروژه صنایع مدیریت پروژه

انجام پروژه صنایع سیستم های کلان

آشنایی با رشته مهندسی صنایع

مهندسی صنایع عبارت از کاربرد اصول و تکنیک هایی به منظور بهبود، طراحی و نصب سیستم های شامل انسان، اطلاعات، انرژی و تجهیزات برای فراهم آوردن امکان تولید کالاها و ارائه خدمات بشکل کارا و مطلوب میباشد. برای بررسی، ارزیابی و کاربرد این سیستمها، دانش و مهارتهای علوم ریاضی ، علوم فیزیک و علوم اجتماعی به همراه فنون و تکنیکهای طراحی مهندسی  مورد نیاز است. فعالیتهای مهندسی صنایع همانند پلی است که ارتباط بین اهداف مدیریت و عملکرد عملیاتی سازمان را ایجاد مینماید..رشته صنایع از رشته های بسیار پرطرفدار در بین کاربران می باشد یک مهندسی صنایع باید بتواند ارتباط بسیار مناسبی را با صنعت گران و تولیدکنندگان ایجاد نمایید هدف از مهندسی صنایع بالا رفتن میزان بهره روی در سیستم صنعت و افزایش سقف راندمان می باشد یک مهندسی صنایع نه تنها با طراحی ، نصب و راه اندازی اجزا در صنعت سروکار دارد بلکه با انسان های مختلف در این سیستم سروکار دارد. در یک تعریف کلی میتوان مهندسی صنایع به طراحی ، پیاده سازی و بهبود سیستم‌ های یکپارچه‌ از متشکل از انسان ، مواد، اطلاعات ، تجهیزات و انرژی می پردازد . رشته مهندسی صنایع به دنبال حذف و کاهش منابع تلف شده، از قبیل زمان ، پول ، مواد اولیه و انرژی می باشد .مهندس صنایع راه های جلوگیری از هدر رفتن مواد ، تجهیزات و ماشین آلات در فرآیند تولید را یافته و روش های موثر آن را پیاده سازی می کند. یک متخصص رشته صنایع بیشتر درگیر افزایش راندمان در منابع انسانی، روشها و تکنولوژی می باشد. مهندس صنایع در خصوص راه های استفاده موثر و کارا از نیروی کار، ماشین آلات ، مواد ، اطلاعات و سوخت برای تولید محصول یا ارائه خدمات به مدیران صنایع مشاوره می دهد. در واقع مهندس صنایع پلی میان افرادی بالا دستی سازمان و سایر عوامل از جمله سیستم ها و کارکنان آن است.

انجام پروژه های لینگو

نرم افزار لینگو یکی از مهم ترین نرم افزار بهینه سازی در رشته مهندسی صنایع می باشد که کاربرد فراوانی در مهندسی صنایع دارد کارگروه تخصصی پروژه های لینگو  آمادگی دارد کلیه پروژه های لینگو شما را بهترین کیفیت انجام داده و تحویل شما بدهند

انجام پروژه های گمز

نرم افزار گمز از نرم افزار های پرکاربرد در حل مسائل غیر خطی در رشته مهندسی صنایع می باشد که سیمیا با همکاری اساتید گمز ایران آمادگی دارد پروژه های گمز شما را کمترین قیمت تحویل بدهد

همچنین اگر نیاز به انجام پروژه در گرایش دیگر نیز هستید میتوانید با کلیک بر روی رشته مورد نظر پروژه خود را سفارش دهید.

سایر خدمات سیمیا

انجام پروژه های مهندسی برق

انجام پروژه های مهندسی مکانیک

انجام پروژه های صنایع

انجام پروژه های مهندسی عمران

انجام پروژه های مهندسی شیمی

انجام پروژه های کامپیوتر

انجام پروژه های مهندسی نفت

انجام پروژه های مهندسی مواد

انجام پروژه های فن آوری اطلاعات

انجام پروژه های مهندسی پزشکی

انجام پروژه های معماری

author-avatar

درباره simiya

simiya_ht@yahoo.com www.simiyacn.ir linkedin.com/in/zahra-aghajani-79655a16a 09392265610 تلگرام- لاین- واتس آپ- ایمو لطفاً فقط از طریق نرم افزارهای فوق و یا ایمیل تماس حاصل فرمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *