سمینار ریاضی مالی (پاورپوینت)

سمینار ریاضی مالی به صورت پاورپوینت

موضوع: مطالعه مدل بلک-شولز و کاربردهای آن

تعداد اسلاید : 40

مفهوم

هدف این مقاله بررسی مدل قیمت گذاری اختیار معامله بلک –شولز میباشد.ما دراینجا در مورد بعضی از تعاریف و مشتقات متفاوتشان که در توسعه فرمولها و معادلات دیفرانسیل جزئی بلک –شولز مفید هستند بحث میکنیم.و بعنوان کاربرد پاسخ معادلات بلک –شولز را بدست می آوریم  و توسط نرم افزار  Maple  بارسم یک نمودار ارائه می نماییم.

مقدمه

اختیارات معامله بطور  گسترده ای در  بحث سرمایه گذاری استفاده میشود.

مفهوم اساسی ایده بلک –شولز در ساختار اوراق بهره  بدون ریسک وابسته به اوراق قرضه،اختیارمعامله وسهام پایه میباشد.معادلات بلک –شولز قیمت گذاری ارزش اختیار را از طریق زمان مدیریت میکنند.

ما این مقاله را اینگونه مرتب کرده ایم: بخش دوم اختصاص به تعاریف و مشتقاتی دارد که در توسعه مدل بلک-شولز مفید هستند.بخش سوم فرمول ها و معادلات دیفرانسیل جزیی را بدست میآوریم .و در پایان این بخش با استفاده از نرم افزار Maple راه حل معادله بلک-شولز برای ارزیابی یک اختیار را نشان میدهیم.در بخش بعدی در مورد تعاریفی که در ریاضیات مالی مفید هستند، بحث میکنیم.

 

100,000 RIAL – خرید
author-avatar

درباره simiya

simiya_ht@yahoo.com www.simiyacn.ir linkedin.com/in/zahra-aghajani-79655a16a 09392265610 تلگرام- لاین- واتس آپ- ایمو لطفاً فقط از طریق نرم افزارهای فوق و یا ایمیل تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *