پروپوزال اثر نوآوري بر مسئوليت پذيري اجتماعي و اقتصادي و عملكرد مالي

پروپوزال

عنوان پروپوزال:

اثر نوآوري بر مسئوليت پذيري اجتماعي و اقتصادي و عملكرد مالي

تعداد صفحات: 15

فایل Word

نوآوری به عنوان یکی از محرک های اصلی موفقیت دراز مدت در محیط های رقابتی امروز برشمرده می شود(برنی و ورونا[1]، 2009؛ گارسیا-مورالس، لورن مونتز و وردو-جور[2]، 2008). شرکت های دارای ظرفیت نوآوری قادر به پاسخگویی سریعتر و بهتر در برابر چالش های محیطی نسبت به شرکت های فاقد نوآوری هستند( برون و اسینهارد[3]، 1995).

سازمان ها و پژوهشگران مدیریت به طور فزاینده ای روی اهمیت مسئولیت اجتماعی شرکت ها  از نظر مفهوم و نتایج حاصل از انطباق مسئولیت اجتماعی شرکت متمرکز شده اند. در این زمینه، مسئولیت اجتماعی شرکت ها،  اشاره به شرایطی دارد که در آن شرکت مسائل اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی را در عملیات کسب و کار خود و در تعامل با سهامداران خود به طور داوطلبانه ادغام می نماید (پرینی[4]، 2005). بنابراین، استقبال از مسئولیت اجتماعی شرکت ها  مستلزم آن است که شرکت در فعالیت های داوطلبانه حضور داشته باشد که “نیاز به انجام به شیوه پایدار اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی ” دارد (امور خارجه، تجارت و توسعه کانادا، 2015).

تعریفی که موسسه کسب و کار برای مسئولیت اجتماعی از مسئولیت پذیری اجتماعی ارائه می کند، عبارتست از: تحقق موفقیت تجای از طریق احترام به ارزش های اخلاقی، مردم، جامعه و محیط زیست (تسوتسورا، 2004).

100,000 RIAL – خرید
author-avatar

درباره simiya

simiya_ht@yahoo.com www.simiyacn.ir linkedin.com/in/zahra-aghajani-79655a16a 09392265610 تلگرام- لاین- واتس آپ- ایمو لطفاً فقط از طریق نرم افزارهای فوق و یا ایمیل تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *