پروژه کنترل کیفیت
شركت قطعات جلوبندي ايران – لاهيجان
فایل ورد
تعداد صفحات: 50
چکیده
رقابت در دنياي امروز، به گونه اي است كه سازمان ها “کيفيت” را به عنوان شرط لازم کالاها و خدمات خود میدانند .به طوری که سازمانهايی که توليدات آنها، دارای کيفيت مطلوب نباشد، نمیتوانند به حيات خود در بازار رقابتی، ادامه دهند. در اين پروژه سعی بر آن داشته ايم تا با به کارگيری اصول کنترل کيفيت آماری و ابزارهای مهم آن گامی هر چند کوچک در راستای تحقق اهداف کيفی شرکت قطعات جلوبندی برداريم .به این منظور ابتدا نمونه گيری به عمل آورده و از طريق ابزار های کنترل، کيفيت جامعه آماری را سنجيده ايم. این پروژه در دو بخش؛ بخش اول: کلیات تحقیق و معرفی کارخانه و بخش دوم: کنترل کیفی کارخانه تدوین شده است.
کلید واژه ها: کنترل کیفیت، صنعت، بررسی آماری، بررسی آماری
فهرست مطالب
بخش اول: کلیات تحقیق و معرفی کارخانه. 5
نمودار سازمانی شرکت جلوبندی سازی لاهیجان. 17
فنون آماري و گستره استفاده آن. 25
جلوبندي خودرو ايران لاهيجان. 25
بخش دوم: کنترل کیفیت کارخانه. 31
تعاریف QC((Quality Control: 32
معادله ها جهت بدست آوردن مقادیر مورد نیاز در نمودار های کنترل: 34
حالتهاي مختلف خارج از كنترل بودن نقاط: 36
تحلیل نمودارها و نمودار علت و معلول: 45