پروژه کنترل کیفیت

پروژه کنترل کیفیت

شركت قطعات جلوبندي ايران – لاهيجان

فایل ورد

تعداد صفحات: 50

چکیده

رقابت در دنياي امروز، به گونه اي است كه سازمان ها “کيفيت” را به عنوان شرط لازم کالاها و خدمات خود می‌دانند .به طوری که سازمان‌هايی که توليدات آنها، دارای کيفيت مطلوب نباشد، نمی‌توانند به حيات خود در بازار رقابتی، ادامه دهند. در اين پروژه سعی بر آن داشته ايم تا با به کارگيری اصول کنترل کيفيت آماری و ابزارهای مهم آن گامی هر چند کوچک در راستای تحقق اهداف کيفی شرکت قطعات جلوبندی برداريم .به این منظور ابتدا نمونه گيری به عمل آورده و از طريق ابزار های کنترل، کيفيت جامعه آماری را سنجيده ايم. این پروژه در دو بخش؛ بخش اول: کلیات تحقیق و معرفی کارخانه و بخش دوم: کنترل کیفی کارخانه تدوین شده است.

کلید واژه ها: کنترل کیفیت، صنعت، بررسی آماری، بررسی آماری

 

فهرست مطالب

بخش اول: کلیات تحقیق و معرفی کارخانه. 5

مقدمه. 6

هدف از کنترل کیفیت.. 8

تاریخچه کنترل کیفیت.. 9

معرفی کارخانه. 11

تاريخچه کارخانه. 13

وضيت سازماني: 14

اهداف بلند مدت شركت: 14

برنامه آينده شركت: 15

نمودار سازمانی  شرکت جلوبندی سازی لاهیجان. 17

مشخصات سالن های تولیدی.. 18

فنون آماري  و گستره  استفاده  آن. 25

ساپكو : اكسل پيكان وانت.. 25

       شركت توليدي قطعات.. 25

جلوبندي خودرو ايران لاهيجان. 25

بخش دوم: کنترل کیفیت کارخانه. 31

تعاریف QC((Quality Control: 32

معادله ها جهت بدست آوردن مقادیر مورد نیاز در نمودار های کنترل: 34

حالتهاي مختلف خارج از كنترل بودن نقاط: 36

روش حل مسئله : 38

تحلیلCp: 39

control  charts. 40

bar – R  chart. 41

Xbar – S  chart. 41

Sixpack   Chart. 42

نمودار علت و معلول. 44

تحلیل نمودارها و نمودار علت و معلول: 45

كاربرد نمودار علت و معلول در شرکت.. 48

آناليز تاثير راه حل.. 48

روش كار. 49

نتیجه گیری.. 50

منابع. 51

70,000 RIAL – خرید
author-avatar

درباره simiya

simiya_ht@yahoo.com www.simiyacn.ir linkedin.com/in/zahra-aghajani-79655a16a 09392265610 تلگرام- لاین- واتس آپ- ایمو لطفاً فقط از طریق نرم افزارهای فوق و یا ایمیل تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *