اخبار, دانشگاه

کسب رتبه ممتاز کشوری توسط مرکز مشاوره دانشگاه تهران

مرکز مشاوره دانشگاه تهران طبق ارزیابی‌های به عمل آمده در سال ۱۳۹۹ موفق به کسب عنوان مرکز مشاوره ممتاز کشوری شد.
به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرنگار مهر، سی و دومین نشست رؤسای مراکز مشاوره دانشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور رؤسای مراکز مشاوره دانشگاه‌های منطقه ۱ و شرکت مجازی رؤسای ۱۶۰ مرکز مشاوره از سایر دانشگاه‌ها در ۱۸ خردادماه ۱۴۰۰ در این دفتر برگزار شد.
در این نشست که با حضور مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و محمدرضا علم معاون امور دانشجویان داخل سازمان برگزار شد، ضمن تقدیر از فعالیت‌های مراکز مشاوره دانشگاه‌ها به پاس خدمات روانی و اجتماعی آنها در دوره کرونا، مرکز مشاوره دانشگاه تهران از سوی این دفتر طبق ارزیابی‌های به عمل آمده در سال ۱۳۹۹ موفق به کسب عنوان مرکز مشاوره ممتاز کشوری شد.
افزون بر این برای نخستین بار عنوان «حامی ممتاز» برای فعالین مراکز مشاوره دانشجویی در نظر گرفته شد که در نخستین سال پاسداشت آن، حمید پیروی رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران موفق به کسب عنوان «حامی ممتاز» شد.

فست پریلند

author-avatar

درباره simiya

simiya_ht@yahoo.com www.simiyacn.ir linkedin.com/in/zahra-aghajani-79655a16a 09392265610 تلگرام- لاین- واتس آپ- ایمو لطفاً فقط از طریق نرم افزارهای فوق و یا ایمیل تماس حاصل فرمایید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *