خدمات, وبلاگ صفحه اصلی

انجام پروژه های طراحی کامپایلر

 کامپایلر چیست ؟

کامپایلر ها یکی از مهم ترین قسمت های  برنامه نویسی به حساب می آیند  که این کمک را می کند تا کد های نوشته شده را به زبان سخت ‌افزار خود تفسیر نماید . انجام پروژه طراحی کامپایلر  در نتیجه با اضافه کردن یک سری از علامت های بخصوص به رشته کد هایی که توسط برنامه نویسان ساخته شده است، به سخت ‌افزار وارد می شود که در اصل چه پردازشی باید صورت بگیرد .

کامپایلر ها یک پردازشگر زبان می باشند . کامپایلر ها در واقع زبان مبدا را می خوانند و به زبان مبدا ترجمه می کنند . زبان مقصد کامپایلر ها زبان ماشین است که قابل اجرا می باشد .

فست پریلند

در حالت کلی کامپایلر ها یک پردازشگر زبان می باشند.

پریلند

کامپایلر ها به چند دسته تقسیم می شوند ؟

 عملیات کامپایلر ها به دو  بخش تقسیم می شوند :

تحلیل Analysis

ورودی: برنامه مبدا

خروجی: کد میانی و جدول نماد ها

 وابسته به برنامه مبدا است.

 ساخت Synthesis

ورودی: کد میانی و جدول نماد ها

 خروجی: برنامه مقصد وابسته به برنامه مقصد می باشد.

چند نوع کامپایلر داریم  ؟

 کامپایلر های یک جهتی

کامپایلر های دو جهتی

  کامپایلر های چند جهتی

نحوه کار کردن کامپایلر ها به چه صورت می باشد؟

 اسکن کردن حروف و کاراکتر ها

 تحلیل کردن حروف

 تحلیل کردن نحوی

تحلیل کردن معنا شناختی

 تفاوت کامپایلر ها با مفسر در چیست ؟

    سرعت و میزان استفاده ازحافظه و پردازنده

    پیدا کردن خطا

    نحوه اجرا شدن

    عدم وابستگی به سیستم عامل

  با خیال راحت انجام پروژه های طراحی کامپایلرخود را به سیمیا بسپارید .

سیمیا  با افتخار آماده پذیرفتن و انجام پروژه های طراحی کامپایلر توسط تیمی متخصص ومجرب در زمینه های مختلف پروژه های طراحی کامپایلر می باشد .

نکات قابل توجه

 پروژه  شما توسط یک تیم پویا وباتجربه چندین ساله انجام می شود.

 پروژه  شما با کیفیت عالی و تضمین شده انجام می شود.

 پروژه شما در کمترین زمان ومناسب ترین قیمت انجام می شود.

پس از اتمام پروژه شما عزیزان، پروژه شما تا 48ساعت پشتیبانی رایگان می شود.

 خدمات سیمیا در زمینه طراحی کامپایلر

سفارش پروژه های طراحی کامپایلر

سفارش پروژه های  طراحی کامپایلر در رشته های مهندسی

سفارش پروژه های  طراحی کامپایلر برای شرکت ها

سفارش پروژه های طراحی کامپایلر برای سازمان ها

سفارش پروژه های طراحی کامپایلر تخصصی

خدمات مرتبط

انجام و مشاوره جاوا

انجام و مشاوره متلب

انجام و مشاوره جاوا اسکریپت

انجام پروژه های ریز پردازنده

انجام و مشاوره سی شارپ

انجام و مشاوره R

انجام و مشاوره فرتن

انجام و مشاوره اسمبلی

انجام  و مشاوره الگوریتم

***

انجام شبیه‌سازی و پیاده‌سازی مقالات در سیمیا

پیاده سازی و شبیه سازی مقالات موجود در Springer ،IEEE ،ScienceDirect ،Wiley،ProQuest و مجلات مشابه، انتخاب مقاله در جهت پیاده سازی و فروش مقالات پیاده سازی شده به همراه گزارش در تمام زمینه های علمی، پیاده سازی و شبیه سازی مقالات موجود در تمام زمینه های علمی به همراه گزارش برنامه نویسی اندروید با استفاده از نرم افزار اندروید استودیو، انجام پیاده سازی پایان نامه های ارشد و دکتری همراه با جلسه‌های توجیهی برای دانشجویان و محققین را از گروه پژوهشی سیمیا بخواهید.

فعالیت های کامپایلر در سیمیا

از آنجا که اکثر پروژه های دریافتی ما پروژه های کمک آموزشی کامپایلر می باشند ما سعی میکنیم پروژه ها را طوری انجام دهیم که قابل فهم برای شما باشد. به همراه کار یک گزارش از نحوه عملکرد پروژه و نرم افزار نوشته می شود و به شما ارائه میگردد تا بتوانید آن را یاد بگیرید و در کلاس ارائه دهد.

انواع کامپایلرها

راه‌های مختلفی جهت دسته‌بندی کامپایلرها وجود دارد مثلاً می‌توان آن‌ها را با توجه به ورودی، خروجی، ساختار داخلی یا رفتار زمان اجرای آن تقسیم‌بندی کرد.

کامپایلرهای Native و cross

اکثر کامپایلرها به دو دسته Native و Cross تقسیم می‌شوند. کامپایلرهایی که به منظور اجرای برنامه‌ها کدهای باینری را تولید می‌کنند، کامپایلرهایی با کد محلی یا Native گوییم چرا که تنها در کامپیوترهای یک نوع با سیستم‌عاملهای یکسان قابل به‌کارگیری است. از طرف دیگر ممکن است کامپایلرها کدهای باینری را تولید کنند که در سیستم‌های مختلف قابل اجرا باشد. به این دسته از کامپایلرها که وابستگی به سخت‌افزار ندارند، کامپایلرهای عبوری یا Cross گوییم. برای این نوع کامپایلرها تنها کافی است برای بار اول سخت‌افزار را به آن معرفی نمود؛ بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که کامپایلرهای عبوری مفیدتر هستند. این تقسیم‌بندی برای مفسرها به کار نمی‌رود زیرا آن‌ها از نمایش دودویی برای اجرای کد خود استفاده نمی‌کنند. ماشین‌های مجازی در هیچ‌یک از این دسته‌بندی‌ها نمی‌گنجد. هر گاه در ماشین‌های مجازی یکسان قابل اجرا باشد می‌توان آن را Native و هرگاه کامپایلر قادر به تولید خروجی برای پلت فورم‌های مختلف باشد آن را Cross گوییم.

کامپایلرهای تک فاز و چند فاز

فازبندی کامپایلرها که در پشت زمینه به محدودیت‌های منابع سخت‌افزاری وابسته‌است. در نتیجه کامپایلرها به مجموعه برنامه‌های کوچکتر تقسیم می‌شوند هر یک بخشی از عمل ترجمه یا آنالیز را برعهده می‌گیرند. کامپایل تک فازی به نظر مفید می‌آید، چراکه سریعتر است. زبان پاسکال از این امکان استفاده می‌کند. اما مشکل اینجا است که اگر اعلان جلوتر از دستور به‌کارگیری باشد، چه کار باید کرد؟ برای حل این مشکل می‌توان در فاز اول اعلان‌ها را مشخص کرد و در فاز بعد عمل ترجمه را انجام داد. عیب دیگر کامپایلر تک فازی دشواری بهینه‌سازی کدهای زبان سطح بالا می‌باشد. همگردان یک‌گذره (One-Pass Compiler) کامپایلری است که برای تولید کد ماشین، تنها یک مرتبه متن برنامه را می‌خواند. دستور برخی زبان‌ها به گونه‌ای است که تولید همگردان یک‌گذره برای آن‌ها غیرممکن است. مجموعه همگردان‌های گنو یا Gnu complier colection یا به صورت مخفف GCC مجموعه‌ای از همگردان‌های آزاد برای زبان‌های برنامه‌نویسی است. تقسم بندی کامپایلرها به برنامه‌های کوچکتر تکنیکی است که همچنان مورد بحث محققان است. در این نوع دسته‌بندی کامپایلرها، انواع دیگری نیز وجود دارد:

    کامپایلر مبدأ به مبدأ که کدی با زبان سطح بالا را دریافت می‌کند و خروجی آن نیز زبان سطح بالا می‌باشد؛ مثلاً موازی‌سازی خودکار کامپایلر در مواردی که به‌طور تکراری در برنامه ورودی وجود دارد و سپس تغییر شکل‌دادن کد و نوشتن کد یا ساختار زبانی موازی (برابر) با آن. (همچون دستور DOALL در فورترن).

    کامپایلر Stage که به زبان اسمبلی برای ماشین نظری ترجمه می‌کند؛ مثلاً در پرولوگ

        ماشین پرولوگ معمولاً ماشین انتزاعی (WAM) خوانده می‌شود. بایت کدهای جاوا و Python زیر مجموعه‌ای از این دسته‌اند.

    کامپایلر زمان اجرا، برای سیستم‌های Smalltalk, Java و زبان‌های میانه(CIL) در محصولات NET. استفاده می‌شود.

زبان‌های تفسیری و کامپایلی(m.h.sزبان ماشین)

بسیاری از افراد زبان‌های سطح بالا (m.h.sزبان ماشیی) را به دو دسته تفسیری و کامپایلی تقسیم می‌کنند. کامپایلرها و مفسرها روی زبان‌ها عمل می‌کنند نه زبان‌ها روی آنها! مثلاً این تصور وجود دارد که الزاماً BASIC تفسیر می‌شود و C کامپایل. اما ممکن است نمونه‌هایی از BASIC یا C ارائه شود که به ترتیب کامپایلری و تفسیری باشد. البته استثناهایی نیز وجود دارد، مثلاً برخی زبان‌ها در خصوصیات خود این تقسیم‌بندی را مشخص کرده‌اند(C کامپایلری است یا SNOBOL۴ و اکثر زبانهای اسکریپتی که کد منبع زمان اجرا دارند تفسیری می‌باشد).

مراحل انجام پروژه شبیه سازی در سیمیا

سفارش انجام پروژه شبیه سازی

در مرحله اول با ثبت سفارش انجام پروژه در سایت و تکمیل فرم، اطلاعات خود را برای ما ارسال می کنید. در این بخش لازم است فایل مورد نظر را برای ما ارسال کنید. اگر چند فایل دارید می توانید از پسوند زیپ استفاده کنید. همچنین لازم است زبان مبداء و زبان مقصد را مشخص کنید. صبور باشید، کارشناسان سیمیا از طریق ایمیل به درخواست شما پاسخ می دهند.

بررسی سفارش و تعیین قیمت

در مرحله دوم سفارشی که برای ما ارسال کرده اید مورد ارزیابی قرار میگیرد تا هزینه برآورد شود. برآورد هزینه متناسب با شرایطی که در سفارش برای ما ارسال کرده اید انجام خواهد شد و نتیجه در نهایت به شما اطلاع رسانی خواهد شد. در صورتی که درخواست شما کامل نباشد، کارشناسان سیمیا به آدرس ایمیل شما، جزئیات را ارسال میکنند و از شما میخواهند تا اطلاعات دقیق را ارسال نمایید.

واریز پیش پرداخت و شروع کار

در مرحله سوم قیمت برآورد شده به شما اعلام خواهد شد و در صورت توافق لازم است تا 70 درصد از مبلغ تعیین شده را واریز بفرمایید تا فرایند انجام پروژه شما آغاز گردد. در این مرحله می توانید روند کار خود را از طریق پشتیبان واتساپ برررسی کنید.

تکمیل کار و ارسال بخشی از نتایج

در این مرحله، بخشی از نتایج کار به شما ارسال می شود و پس از آن لازم است 30 درصد باقی مانده را واریز نمایید و بلافاصله فایل کامل را دریافت کنید.

تحویل کار و رضایت مشتری

در آخرین مرحله کار شما پس از عبور از بررسی دقیق کارشناسان سایت و بررسی سطح کیفی کار، فایل نهایی برای شما ارسال خواهد شد. هدف نهایی ما لبخند رضایت شما کاربران محترم است.

 پشتیبانی از پروژه های شبیه سازی

شعار اصلی سیمیا حمایت و پشتیبانی از پروژه های انجام شده است. ما در زمینه انجام پروژه شبیه سازی همواره سعی کرده ایم از افرادی با تخصص بالا استفاده کنیم. استفاده از افراد با تجربه و متخصص باعث شده تا به جهت حمایت و پشتیبانی از پروژه های انجام شده هیچ گونه مشکلی نداشته باشیم.

اگر پروژه انجام شده مطابق با خواسته شما نبود و یا نیاز به انجام ادیت داشتید، که به ندرت در سیمیا اتفاق می افتد؛ می توانید درخواست خود را به ما جهت تغییرات و بررسی مجدد اطلاع دهید تا در اسرع وقت پیگیری ها و تغییرات لازم انجام شود.

ارائه خدمات قوی و پشتیبانی کامل با تیمی باتجربه و متعهد در سیمیا

هزینه انجام پروژه های شبیه سازی چقدر است؟

پروژه های شبیه سازی در زمینه های گوناگونی انجام می شود که این امر باعث گستردگی بسیار بالا در پروژه های ارسالی از سوی شما عزیزان می باشد. تعداد بالای پروژه ها در فیلدهای متنوع سبب شده است تا امر قیمت گذاری پروژه های شبیه سازی یک کار کاملا حرفه ای و تخصصی باشد.

از این رو جهت تعیین قیمت پروژه های خود می توانید سفارش مورد نظر را برای ما از طریق لینک ثبت سفارش یا از طریق تلگرام و واتساپ ارسال کنید. پس از ارسال پروژه تیم پشتیبانی سایت سیمیا در اسرع وقت پروژه شما را برای تعیین کارشناس به کارگروه تخصصی شما ارجاع داده و در نهایت پس از ارسال برای کارشناس و استعلام دقیق قیمت، قیمت پروژه به شما اعلام خواهد شد.

توجه نمایید: تعیین کارشناس و بررسی تخصصی نیازمند زمان است، پس اگر پروژه فوری دارید، از طریق واتساپ یا تلگرام به ما اطلاع دهید تا سریع تر بررسی شود.

چه مدت زمان خواهد برد تا به درخواست من پاسخ دهید؟

سایت سیمیا در بخش پشتیبانی و انجام فوری کار شما بسیار قوی بوده و به صورت 24 ساعت شبانه روز از طریق واتساپ، تلگرام و ایمیل، پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود. در هر ساعت از شبانه روز که در خواست خود را برای ما ارسال کنید در کمتر از 1 ساعت درخواست شما مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

پس از اینکه پشتیبان سایت سیمیا، پروژه شما را از جهت تعیین مجری مربوطه ارزیابی کند پروژه برای محقق ارسال می گردد. هر زمان که از محقق پاسخ مناسب از لحاظ قیمت و مدت زمان انجام کار دریافت کند بلافاصله شرایط را به شما اطلاع خواهند داد. این روند به صورت کلی بین 3 ساعت تا 6 ساعت اتفاق خواهد افتاد. البته با توجه به سرعت بالای ما و تعداد 500 مجری متخصص غالبا ظرف مدت 3 ساعت و کمتر پیگیری انجام می شود.

مشاوره در پروژه شبیه سازی

بسیاری از کاربران علاقه مند هستند پروژه شبیه سازی را شخصا خودشان انجام دهند و در بعضی قسمت های انجام پروژه دچار مشکل هستند و نیاز به مشاوره تخصصی دارند تا بتوانند مشکلات را حل کنند.

سایت سیمیا برای رفاه حال شما عزیزان خدمات مشاوره واتساپ کاملا رایگان نیز در نظر گرفته تا تمام نیاز های شما پاسخ داده شود و هیچ مشکلی برای پروژه خود نداشته باشید.

گارانتی 24 ساعته انجام پروژه ها در تمامی ایام هفته

همه پروژه های شبیه سازی انجام شده در تیم سیمیا دارای گارانتی و پشتیبانی هستند. پس از تحویل و رضایت شما از کار، گارانتی پروژه ( که به مدت 72 ساعت می باشد) شروع خواهد شد. این پشتیبانی در 24 ساعت شبانه روز امکان پذیر است و به صورت کاملا رایگان ارائه می شود مجری موظف می باشد در طول مدت پشتیبانی به کلیه درخواست ها پاسخ سریع ارائه دهد.

تیم سیمیا در طی 72 ساعت به درخواست شما، پروژه را بازبینی کرده و در صورت بروز مشکل یا تغییرات آن را پشتیبانی می نماید. شما در طول انجام پروژه با واحد پشتیبانی واتساپ در ارتباط هستید و می توانید از روند انجام پروژه مطلع شوید پس نگرانی بایت نتیجه نخواهید داشت. همه چیز زیر نظر شما و به دست متخصصان حرفه‌ای سیمیا انجام میپذیرد.

به کارگیری برترین متخصصان انجام پروژه

تمامی متخصصان شبیه سازی در مجموعه سیمیا از اساتید حرفه ای داخل و خارج از کشور تشکیل شده اند. آنها در انواع انجام پروژه های نرم افزاری و برنامه نویسی شرکت داشته و میدانند که برای هر پروژه چه نیازمندی هایی داشته باشند. از این رو همکاری با آنان سبب اطمینان و اعتماد از نتیجه خواهد شد. متخصصین شبیه سازی سیمیا در پروژه های بزرگ صنعتی و تجاری، دانشگاهی، تحقیقاتی و… فعالیت دارند و به خوبی با شرایط مختلف تقاضای شما عزیزان آشنایی دارند. متخصصان ما در این مجموعه همه شرایط نام برده را دارند:

  • تسلط کامل بر موضوع
  • مهارت کامل بر نرم افزارهای مورد نیاز
  • مهارت های ارتباط با کاربران
  • متعهد در انجام وظیفه
  • مهارت کار گروهی تیمی

هزینه انجام پروژه شبیه سازی با توجه به زمان آن چقدر است؟

هزینه انجام پروژه شبیه سازی با توجه به زمان و حجم پروژه متغیر است. با این وجود در سیمیا بهترین قیمت ممکن را با توجه به کیفیت انجام آن به شما ارائه می دهیم.

تعریف کامپایلر

مهم‌ترین علت استفاده از ترجمه کد مبدأ، ایجاد برنامه اجرایی می‌باشد. برعکس برنامه‌ای که زبان برنامه‌نویسی سطح پایین را به بالاتر تبدیل می‌کند را مترجم‌وارون گوییم.

ترجمار (کامپایلر یا مترجم) (به انگلیسی: Compiler، /kəmˈpaɪ.lɚ/) برنامه یا مجموعه‌ای از برنامه‌های کامپیوتری است که متنی از زبان برنامه‌نویسی سطح بالا (زبان مبدأ) را به زبانی سطح پایین (زبان مقصد)، مثل اسمبلی یا زبان سطح ماشین، تبدیل می‌کند. خروجی این برنامه ممکن است برای پردازش شدن توسط برنامه دیگری مثل پیونددهنده مناسب باشد یا فایل متنی باشد که انسان نیز بتواند آن را بخواند. به این علت فرودبر نامگذاری شده‌است که کد با زبان سطح بالا را به کد زبان سطح پایین تبدیل می‌کند بدون این که در رفتار کد تغییری حاصل شود. به عمل compile کردن فرودش گفته می‌شود.

ترجمه کامل کد منبع برنامه‌ای از یک زبان سطح بالا به کد شیء، پیش از اجرای برنامه را هم‌گردانی یا کامپایل می‌گویند.

به بیان ساده، کامپایلر برنامه‌ای است که یک برنامه نوشته شده در یک زبان خاص ساخت‌یافته را خوانده و آن را به یک برنامه مقصد (Target Language) تبدیل می‌نماید. در یکی از مهم‌ترین پروسه‌های این تبدیل، کامپایلر وجود خطا را در برنامه مبدأ اعلام می‌نماید.

در اولین نگاه، تنوع کامپایلرها ممکن است به چشم نیاید. تعداد بسیار زیادی زبان‌های منبع وجود دارند که دامنه آن‌ها از زبان‌های شناخته شده مانند فرترن و پاسکال تا زبان‌های خاص منظوره گسترده‌است. زبان‌های مقصد نیز گستردگی متناظر با این زبان‌ها دارند. یک زبان مقصد ممکن است زبان برنامه‌سازی دیگر یا زبان ماشین یا … باشد.

کامپایلرها به انواع تک‌گذره، چند گذره، باردهی و اجرا، بهینه‌ساز، غلط‌یاب و … بسته با عمل انجام شده تقسیم می‌شوند. علی‌رغم این تنوع اعمال اساسی که هر کامپایلر بایستی انجام دهد، مشابه هم می‌باشند.

دانسته‌های ما دربارهٔ سازمان‌بندی و نوشتن کامپایلر نسبت به زمانی که اولین کامپایلرها در اوایل دهه ۱۹۵۰ ایجاد شدند، بسیار افزایش یافته‌است. تخمین تاریخ دقیق ساخت اولین کامپایلر عمل آسانی نیست، زیرا گروه‌های متفاوتی نسبت به ساخت کامپایلرها در آن زمان اقدام نموده‌اند. اولین کارهایی که در ساخت کامپایلرها انجام شد، تبدیل فرمول‌های ریاضی به زبان ماشین بود.

در اواسط دهه ۱۹۵۰ کامپایلرها به عنوان برنامه‌هایی دشوار شناخته شده بودند. اولین کامپایلر فرترن، به عنوان مثال ۱۸ سال زمان برای طراحی صرف کرد. از آن زمان روش‌های سیستماتیک برای استفاده از بسیاری اعمال مهم حین عمل کامپایل ابداع شده‌است. همچنین زبان‌های پیاده‌سازی خوب، محیط‌های برنامه‌نویسی و ابزارهای نرم‌افزاری مناسب ایجاد شده‌اند. با کمک این پیشرفت‌ها یک کامپایلر را می‌توان حتی به عنوان پروژه درسی در یک ترم تحصیلی دانشجویی طراحی کرد.

نحوه ثبت سفارش برای انجام پروژه شبیه سازی در سیمیا چگونه است؟

برای ثبت سفارش در سیمیا می توانید از طریق اپلیکیشن سیمیا، یا فرم ثبت سفارش در سایت اقدام کرده و یا از طریق ایمیل، واتساپ، تلگرام و اینستاگرام اقدام نمایید.

اپلیکیشن سیمیا را از بازار و مایکت دانلود کنید.

سریع ترین راه پاسخگویی سیمیا، واتساپ می باشد. لینک واتساپ، اینستاگرام و تلگرام در پایین سایت وجود دارد.

پشتیبانی واتساپ سیمیا

https://t.me/simiyaresearchgroup

https://api.whatsapp.com/send?phone=989392265610&text=

https://www.instagram.com/simiya_research_group/

نشانی ایمیل سیمیا simiya_ht@yahoo.com می باشد.

از برقراری تماس برای هماهنگی پروژه خودداری کنید، حجم بالای سفارشات به ما اجازه نمی دهد تا از طریق تلفن پاسخگوی شما عزیزان باشیم، حتما درخواست خود را به صورت مکتوب و از طریق یکی از راه های ذکر شده فوق ارسال نمایید، درخواست خود را به طور کامل و با تمام فایل ها و توضیحات لازم ارسال نمایید تا مدت زمان بررسی آن به حداقل برسد. پس از تعیین کارشناس، در اسرع وقت به شما پاسخ می دهیم.

author-avatar

درباره simiya

simiya_ht@yahoo.com www.simiyacn.ir linkedin.com/in/zahra-aghajani-79655a16a 09392265610 تلگرام- لاین- واتس آپ- ایمو لطفاً فقط از طریق نرم افزارهای فوق و یا ایمیل تماس حاصل فرمایید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *