خدمات, وبلاگ صفحه اصلی

خدمات نگارش کتاب

تبدیل پایان نامه به کتاب

تبدیل پایان نامه به کتاب در هر مقطع تحصیلی دانشگاهی که باشید در سیمیا انجام می‌شود. ما به خوبی می‌دانیم که نگارش کتاب از روی پایان نامه طبق اصول و قواعد خاصی انجام می‌گیرد و چنانچه به شکل حرفه‌ای انجام شده باشد تأثیر زیادی در ارتقای جایگاه شغلی و تقویت رزومه خواهد داشت. بر همین اساس سیمیا بهترین و حرفه‌ای‌ترین محققین و مؤلفین برتر سراسر کشور را استخدام کرده تا سطح کیفی خدمات خود را چندین پله ارتقا دهد.

تبدیل پایان نامه به کتاب در مقطع دکتری برای کسانی که قصد تقویت رزومه برای ورود به مقطع فوق دکتری را دارند یا می‌خواهند ارتقای شغلی بگیرند و یا با کسب امتیاز به درجه استاد تمامی برسند در سیمیا انجام می‌گیرد. ما با تبدیل کردن پایان نامه شما به کتاب شانس موفقیت استخدامی شما را در مصاحبه‌های کاری چندین برابر خواهیم کرد. تمامی مراحل اعم از ویراستاری، گزینش اسم مناسب برای کتاب، طراحی جلد و صفحه آرایی، تغییر مطالب با حفظ مفهوم و … به شکل آنلاین از طریق پنل کاربری هماهنگ می‌شوند. ما با تکیه بر دانش فنی و تخصصی محققین و مؤلفین خود تمامی پایان نامه‌های تئوری و پژوهشی شما را به کتاب تبدیل می‌کنیم.

فست پریلند

تبدیل پایان نامه به کتاب در مقطع ارشد را به دست مؤلفین و محققین حرفه‌ای و کارکشته سیمیا بسپارید. ما به شما کمک می‌کنیم تا رزومه تحصیلی یا CV خود را تقویت کرده و با آمادگی کامل برای مصاحبه دکتری حاضر شوید. ما به خوبی می‌دانیم که تأثیر چاپ کتاب یا استخراج کتاب از پایان نامه شما از چاپ یک مقاله برای رزومه شما بیشتر است به همین دلیل بهترین افراد را استخدام کرده‌ایم تا کیفیت کار مورد رضایت شما باشد. از طریق این خدمات با قیمت بسیار مناسب می‌توانید پذیرش خود را در دانشگاه‌های خارج کشور راحت‌تر کنید. در هر رشته‌ای که باشید و با هر موضوع پژوهشی یا تئوری محور، پایان نامه شما را با بهترین کیفیت به کتاب تبدیل خواهیم کرد. صفر تا صد پروسه یعنی از نگارش کتاب از روی پایان نامه تا چاپ نهایی را روی ما حساب کنید.

پریلند

تبدیل پایان نامه به کتاب در مقطع کارشناسی برای برخی رشته‌هایی که پایان نامه دارند مثل معماری، علوم پایه، اکولوژی و … در سیمیا انجام می‌شود. برای تقویت رزومه، برداشتن واحد اختیاری پایان نامه بهترین کار است اما تبدیل آن به کتاب کار بسیار تخصصی است و باید توسط افراد متخصص و با سابقه طولانی در این زمینه انجام شود. سیمیا با داشتن هزاران محقق و مؤلف برتر کشور این روند را برای شما بسیار ساده، سریع و کم هزینه کرده است. حتی برای شروع پروژه و تحویل فایل نیاز به مراجعه حضوری ندارید و کل روند کار به شکل آنلاین انجام می‌شود. حتی می‌توانید از طریق پنل کاربری به طور مستقیم با محقق اختصاصی خود در ارتباط باشید. دانش فنی و علمی کاملا مرتبط محققین انتخاب شده برای پروژه شما این اطمینان را حاصل می‌کند که کیفیت کار کاملا رضایت بخش خواهد بود.

تبدیل پایان نامه به کتاب نرخ ثابتی ندارد اما به شما تضمین می‌دهیم که بهترین تعرفه‌ها و قیمت‌ها را برای شما در نظر گرفته‌ایم. براساس حجم کار، زمان درخواستی، زمینه تخصصی و سایر موارد هزینه نهایی محاسبه شده و به شکل پیش فاکتور رایگان همراه با شرح کامل جزئیات خدمت شما ارسال می‌گردد. نحوه پرداخت نیز در حالت عادی به شکل دو مرحله‌ای، موقع شروع پروژه و بعد از دریافت فایل، انجام می‌گیرد. چنانچه حجم کاری بالایی داشته باشید، علاوه بر اینکه تخفیف ویژه از ما دریافت خواهید کرد، از شرایط پرداخت خاص نیز بهره مند خواهید شد.

تبدیل پایان نامه به کتاب در هر زمینه تخصصی و عمومی در سیمیا

    تبدیل پایان نامه به کتاب توسط چه کسانی انجام می شود؟ محقق و مؤلفین برتر کشور که در زمینه تخصصی شما تحصیل کرده هستند و سابقه زیادی در انجام این کار دارند، پروژه شما را بر عهده می گیرند.

    تبدیل پایان نامه به کتاب باید فوری انجام شود، حداکثر ظرف چند روز تحویل می دهید؟ ما با در اختیار داشتن برترین محققین و مؤلفین کشور قادر هستیم در زمان درخواستی سفارش را به اتمام برسانیم.

    چطور مطمئن باشیم کیفیت کار تبدیل پایان نامه به کتاب رضایت بخش خواهد بود؟ تمامی ارجاعات به شکل تخصصی انجام می شوند و از طریق پنل کاربری هم می توانید کیفیت کار را چک کنید.

    تبدیل پایان نامه به کتاب برای چه مقاطعی انجام می شود؟ برای تمامی مقاطع دانشگاهی است و هیچ محدودیتی از بابت نوع پایان نامه – پژوهشی یا تئوری محور – وجود ندارد.

کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خدمات دانشجویی خود را ثبت نمایید.

author-avatar

درباره simiya

simiya_ht@yahoo.com www.simiyacn.ir linkedin.com/in/zahra-aghajani-79655a16a 09392265610 تلگرام- لاین- واتس آپ- ایمو لطفاً فقط از طریق نرم افزارهای فوق و یا ایمیل تماس حاصل فرمایید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *