آموزش, خدمات, وبلاگ سیمیا, وبلاگ صفحه اصلی

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

اگر شما می‌خواهید طراحی سایت فروشگاهی قدرتمند ایجاد کنید که بتوانید با استفاده از آن خدمات، محصول یا هر چیز دیگری را به صفحه اول گوگل بیاورید، باید تمام اصول فنی و ظاهری طراحی فروشگاه اینترنتی و سئو را رعایت کنید . طراحی سایت، استفاده از سئو و تکنیک‌های آن در وب سایت نیاز به دانش ویژه‌ای دارد از این ‌رو بهتر است طراحی وب سایت، افزایش رتبه و بهینه‌ سازی آن را به یک تیم متخصص بسپارید. 

گروه طراحی سایت سیمیا می تواند خدمات طراحی سایت با موضوعات مختلف برای انواع سازمان یا شرکت‌های دیگر ارائه ‌دهد و باید در تمام زمینه‌های تجاری آماده ارائه خدمات باشد زیرا همانطور که می‌دانید طراحی سایت اولین مرحله ورود به تجارت آنلاین است.

فست پریلند

برای انتخاب بهترین و قدیمی ترین شرکت طراحی سایت معمولا شما قبل از هر چیز در اینترنت جستجو می‌کنید تا گوگل با رعایت قوانین که هر کدام از این شرکت‌ها رعایت کردن می‌توانند رتبه بندی شوند. شما حتما برای یافتن بهترین چیز دنبال آن فقط در صفحه اول بلکه رتبه اول می‌گردید به همین دلیل شرکت‌های طراحی سایت برای ارائه خدمات خود به مشتریان باید تلاش کنند طبق استاندارد گوگل رتبه سایت خود را بالا ببرند.

پریلند

و هرچقدر نمونه کارهای بهتری تولید شده باشد از دید مشتری این شرکت در کار خود حرفه ای است.طراحی سایت فروشگاهی به صورت حرفه ای ، از امکانات و مزایای بسیاری برخوردار هستند. این دسته از سایت ها با امکانات خاصی که برای هر یک از آنها تعریف می شوند به صورت تخصیص یافته برای مشتریانی که سفارش طراحی سایت فروشگاهی داده اند ، طراحی و توسعه می یابند و با طی یک دوره ی کاری به صورت دقیق با خواسته های مشتریان طراحی به اتمام میرسد. یک شرکت طراحی سایت فروشگاهی باید بتواند طبق نیاز و خواست کارفرما دیزاین و طراحی را اصولی و با رعایت استانداردها پیاده سازی و اجرا نماید.

طراحی سایت فروشگاهی، گامی موثر در تحول کسب و کار شما و بهبود رونق آن خواهد بود

برای دنیای امروز باید راهبردی متناسب با نیاز های روز انتخاب کرد . اینکه تنها به صورت سنتی و فیزیکی به فعالیت بپردازید رونق کافی را در فعالیتتان نخواهید داشت ، حتی اگر بسیار موفق عمل کرده اید و پشرفت خوبی دارید باز هم داشتن یک فروشگاه اینترنتی ، در واقع طراحی فروشگاه اینترنتی را ضروری می نماید زیرا باید با آنالیز سایر رقبا برای آینده ی خود به استراتژی بپردازید .

ضرورت طراحی سایت فروشگاهی

همانطور که پیش تر بیان شد امروزه تعداد افرادی که تمایل به خرید از سایت های فروشگاهی دارند در حال افزایش است. بسیاری از افراد قبل از رفتن به مغازه حتما سری به یکی از سایت های فروشگاهی آنلاین زده و یک برآورد قیمت کرده تا با آگاهی از قیمت بتوانند خرید خود را انجام دهند و همین امر موجب گردیده تا خیلی از صاحبان مشاغل تصمیم به طراحی سایت فروشگاهی بگیریند.

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای + اپلیکیشن موبایل

فروش به صورت فیزیکی به تنهایی برای پیشرفت و رونق کسب و کارتان کافی نیست، امروزه مشاغل و تجارت‌هایی موفق هستند که در دنیای اینترنت و مجازی نیز حضور فعال داشته باشند. علت این امر این است که امروزه بیش از 60 درصد از افراد محصولات و خدمات مد نظر خود را در اینترنت جستجو می‌کنند. حضور مشاغل در شبکه‌های اجتماعی برای معرفی محصولات و … کافی نیست لذا داشتن یک وب سایت متناسب با کسب و کارتان علاوه بر اینکه در شناساندن برند و جذب مشتری کمک کننده است، و موجب ایجاد اعتبار و بالابردن ارزش بیزینس شما خواهد شد. گاها طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی هزینه بر است و به زمان بیشتری برای طراحی آن نیاز است و برای کسب و کارهایی که نیاز فوری به یک سایت دارند مناسب نیست و یا قیمت سایت فروشگاهی بالاست. در این مواقع می‌توان از سایت های آماده متناسب با نیازهای کسب و کارتان استفاده نمایید.

نقش فضای مجازی و اهمیت سایت

اینکه برای خرید هر محصول و یا هر خدماتی اولین قدم با چند کلیک ساده در فضای مجازی شروع می شودبه خوبی بیانگر این موضوع است که سمت و سوی تمامی کسب و کارها به اینترنت ، سایت ها وفضای مجازی خواهد بود .یافتن بهترین برند، بالاترین کیفیت و مقایسه بین آنها و در نهایت انتخاب، اغلب در فضای سایت ها صورت می پذیردبنابراین اگر شما در این میان جایگاهی نداشته باشید بار منفی آن را خواهید دید که به زودی در کسب و کارتان تاثیرگذار خواهد بود.

طراحی وب سایت فروشگاهی شما

محدودیت های مکانی و زمانی را برای مشتریان جهت خرید محصول شما از بین می برد.در واقع با راه اندازی وب سایت فروشگاهی میتوانید فعالیت خود را به صورت ۲۴ ساعته ادامه دهید.قبل از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید خودتان را به جای مشتریان قرار داده و انتظارات احتمالی آنها را حدس بزنید و سعی کنید که تمامی انتظارات را برآورده سازید.از مهم ترین ویژگی های سایت فروشگاهی موفق

  1. سرعت بالا لود شدن سایت
  2. توضیحات کافی و مناسب برای محصولات
  3. سادگی استفاده از سایت
  4. مشاوره و گفت و گو آنلاین با فروشندگان سایت
  5. پیشنهاد های تخفیفی و …

می باشد.

مزایای داشتن فروشگاه اینترنتی

  • جذب مشتریان بیشتر
  • کاهش هزینه‌های رفت و آمد برای کاربران
  • شناخت هرچه بیشتر برند به مشتریان و افزایش قدرت برند
  • فعال بودن فروشگاه در ساعات مختلف روز و عدم محدودیت در زمان و روزهای هفته
  • ارائه‌ی خدمات و محصولات به شهرهای مختلف یک کشور و همچنین محدوده‌های وسیع‌تر
  • در دسترس بودن اطلاعات کاملِ محصولات برای مشتریان و تسهیل انتخاب محصولات برای آنها
  • کاهش هزینه‌های مختلف مانند اجاره یا خرید محل و انبار و … برای صاحب کسب و کار و مقرون به صرفه بودن آن

چگونه یک فروشگاه اینترنتی موفق داشته باشید؟

شاید خود شما یک بار در زمینه طراحی سایت فروشگاهی تجربه ناموفقی داشته اید و یا حتی اکنون که در ابتدای راه هستید از ناموفق شدن کار و اتلاف وقت و هزینه نگران هستید. قطعا شما نیز باید به این نتیجه رسیده باشید که تنها طراحی سایت فروشگاهی برای رسیدن به این هدف بزرگ کافی نخواهد بود و برای رسیدن به این موفقیت باید المان های زیادی در کنار یکدیگر چیده شود.

قدم اول، طراحی سایتی خواهد بود که امکاناتی کامل در زمینه فعالیت شما را  داشته باشد. شاید داشتن تمامی امکاناتی که یک شرکت طراحی به شما معرفی می کند مناسب برای کسب و کار شما نباشد اما باید هرآنچه برای مخاطب شما مورد نیاز است را شناسایی و در فروشگاه خود داشته باشید. برای مثال اگر شما در فکر طراحی سایتی برای پوشاک هستید باید بدانید این سایت بدون درنظر گرفتن حق انتخاب مشتری در زمینه رنگ، سایز و نوع محصول بی نتیجه خواهد بود و مشتری را در انتخاب محصول گنگ و شاید محدودمیکند. گام دوم، رعایت اصول استاندارد طراحی سایت می باشد. این اصول ابتدا برای هرچه کاربردی تر بودن و سهولت استفاده تمام اقشار از سایت و در درجه بعد برای استانداردسازی برای موتورهای جستجو گر باید انجام پذیرد. زیرا بعد از طراحی سایت حتما نیاز به بالاتر بودن در صفحات جستجو نسبت به سایر رقبا را پیدا خواهید کرد. اگر شما یک فروشگاه حرفه ای با تمام امکانات لازم هم داشته باشید ولی نتوانید این امکانات را به مخاطبین معرفی کنید مسلما موفق نخواهید بود.

گام آخر و مهم تر از یک طراحی سایت، استراتژی برای معرفی مزایای فروشگاه اینترنتی طراحی شده و شناساندن آن به کاربران می باشد. این راه از طریق بازاریابی اینترنتی (دیجیتال مارکتینگ) قابل انجام خواهد بود. برای بازاریابی اینترنتی حتما برنامه ریزی داشته باشید و از تجربه و دانش نیروهای متخصص در این زمینه بهره مند شوید.

مزایای خرید اینترنتی

  • تحویل کالا درب منزل یا محل کار شما
  • کاهش ترافیک و به تبع آن کاهش آلودگی هوا و آلودگی صوتی
  • کاهش هزینه های رفت و آمد
  • پرداخت در محل بعد از تحویل و رویت کالا
  • ضمانت تعویض یا عودت کالا در صورت عدم رضایت از کالای خریداری شده
  • امکان مقایسه بین چند محصول و دسترسی به مشخصات کلی و جزئی
  • محصولات در نتیجه افزایش قدرت انتخاب و تصمیم گیری.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

برای هر شغل و کسب و کاری مناسب است اما بسیاری از مردم از داشتن یک سایت فروشگاهی یا سایتی متناسب با کسب و کار خودشان واهمه دارند.یکی از اساسی ترین دلایل این ترس افراد هستندکه فکرمی‌کنند باید دانش برنامه نویسی داشته باشند و یا اینکه حتما از ابتداباید سئو آموخته باشنددرصورتی که چنین نیست و تمامی این موارد را می‌توانید به مرورزمان فرا بگیرید.بدین منظور هر شغلی از کوچکترین شغل ها از مغازه های کوچک و حتی شغل‌هایی که مکان فیزیکی ندارندتا مشاغل بزرگی مانند شرکت‌ها و کارخانه‌ها می‌توانند برای معرفی و ارائه خدمات و محصولات خود سایت داشته باشند.

اتصال شبکه های اجتماعی به وب سایت

امروزه نقش و جایگاه شبکه های اجتماعی ، مخصوصا اینستاگرام کاملا مشخص شده و سایت میتونه یه مکمل خوب برای افزایش فروش کسب و کار شما با شبکه های اجتماعی باشه ، بنابراین شما میتونید کاربران خودتون رو با درج لینک سایت در پیج اینستاگرام و سایر شبکه ها به سایت منتقل کنید تا با اعتماد بیشتری پس از بررسی و مقایسه کامل محصولات اقدام به خرید کنند. شما میتونید جشنواره های فروش ویژه تون رو با طراحی لندپیج های زیبا در سایتتون برگزار کنید و این یعنی فروش تا 3 برابر بیشتر!

طراحی سایت فروشگاهی

  • طراحی خاص و کاربر پسند و ریسپانسیو
  • تعریف بی نهایت محصول به همراه دسته بندی و ویژگی های آن
  • قابلیت تبادل نظر درباره محصولات
  • قرار دادن تصویر مختلف یا ویدئو برای محصول
  • جدول مشخصات فنی محصولات
  • سفارش محصول در زمان کوتاه
  • ایجاد سبد خرید برای محصولات همراه با کد تخفیف
  • بازاریابی هدفمند و اطلاع رسانی ها از طریق ایمیل
  • تعریف انواع روش های پرداخت و امکان اتصال به درگاه های پرداخت اینترنتی
  • تعریف انواع روش های حمل و نقل برای محصولات فیزیکی
  • مدیریت سفارشات ،نحوه پرداخت ، نحوه ارسال کالا
  • ایجاد پروفایل کاربری برای مشتریان برای مشاهده وضعیت سفارش ها و ویرایش آن
  • تعریف انواع فیلتر و جستجوی پیشرفته روی ویژگی های محصولات
  • دارای زیرساخت قوی سئو برای شناخته شدن توسط موتورهای جستجو
  • و بسیاری امکانات حرفه ای دیگر که در فروشگاه اینترنتی سیمیا موجود است

نکات قابل توجه در طراحی سایت فروشگاهی

شما باید بررسی کنید و هر آنچه برای مخاطب شما نیاز است را در فروشگاه آنلاین خود داشته باشید. سایت فروشگاهی باید امکانات کاملی در زمینه فعالیت شما داشته باشد و نیاز های مشتریان را پوشش دهد.از تاثیر گذارترین موارد در موفقیت فروشگاه اینترنتی شما رعایت اصول روانشناسی رنگ ها می باشدباید اطلاعات دقیقی از مخاطبین فروشگاه اینترنتی بدست آوریدکه می توان از گوگل آنالیتیکس و … کمک گرفت.نکته ی مهم پس از راه اندازی سایت فروشگاهی، بهینه سازی و ارتقا آن در نتایج گوگل است.امکاناتی که پیشنهاد می شود برای سایت خود حتما در نظر بگیرید، نسخه موبایلی وب سایت و طراحی سایت به صورت ریسپانسیو است دلیل اصلی آن این است که حدود نیمی از کاربران از گوشی همراه یا تبلت خود برای وبگردی استفاده می کنند.

پس از اتمام طراحی سایت فروشگاهی باید به فکر معرفی محصولات و خدمات خود به کاربران باشیم. بهترین راه برای بازاریابی، بازاریابی اینترنتی و یا همان دیجیتال مارکتینک می باشد. سیمیا برای موفقیت در فعالیتتان پیشنهاد می کند بازاریابی اینترنتی را جزء برنامه های اصلی خود  قرار دهید.از طریق  واتساپ، تلگرام، سروش، ایمو، روبیکا، گپ، بله  به شماره 09392265610 پیام دهید و در زمینه بازاریابی اینترنتی بهره مند شوید.برای در نظر گرفتن امکانات سایت فروشگاهی خود حتما با متخصص طراحی وب مشورت نمایید.

سیمیا با بیش از 15 سال تجربه در زمینه طراحی سایت بخصوص طراحی سایت فروشگاهی می تواند مشاوره رایگان را جهت راه اندازی سایت فروشگاهی ارائه دهد.

ساخت سایت فروشگاهی

در سال های گذشته اعتماد کاربران ایرانی به وب سایت های فروشگاهی بسیار پایین بود اما وجود وبسایت هایموفق با درآمد های بالا در این زمینه مانند دیجی کالا اطمینان مردم را نسبت به اینگونه مبادلات جلب کرده اند.علاوه بر آن ستاد سامان دهی کسب و کارهای اینترنتی اخذ نماد اعتماد الکترونیکی را برای وب سایت هاییکه دارای درگاه پرداخت می باشند الزامی نموده است. شرکت سیمیا در تمامی این مراحل شما را یاری می کند.اولویت ما توسعه کسب و کار و افزایش فروش شما است.

با طراحی سایت فروشگاهی این مزایا را به دست آورید…

آنلاین شدن فروشگاه شما:

کسب و کار فیزیکی می‌تواند به صورت مغازه، فروشگاه و یا شرکت و … باشد. در هر صورت در این مشاغل محصولی برای ارائه وجود دارد یعنی این مشاغل مشتریان مربوط به خود را دارند. برای اینکه بتوان با طیف وسیعی از مشتریان روبرو شد بهتر است علاوه بر ویترین و محل فیزیکی برای کسب و کار به ویترین و محل مجازی برای ارائه خدمات و محصولات نیز فکر نمود. بهترین و مطمئن ترین راه برای این کار ایجاد سایت می‌باشد. اگر شما هم هنوز سایتی ندارید و تمایل زیادی دارید که در مسیر آنلاین سازی کسب و کار خود گامی بردارید می‌توانید جهت خرید و طراحی سایت فروشگاهی با مشاورین و کارشناسان سایت ساز زرین تماس حاصل نمایید.

محدود نخواهید بود:

یکی از مزایا مهم داشتن کسب و کار آنلاین این است که به محل و زمان خاصی محدود نخواهید بود. زیرا سایت به صورت آنلاین است و 24 ساعته می‌توان با طیف وسیعی از مشتریان در محدوده‌های مختلف جغرافیایی در ارتباط بود. در واقع دیگر شما محدود به کشور خودتان نخواهید بود و می‌توانید به صورت بین المللی شغل خود را ادامه دهید.

ایجاد کاتالوگ از محصولات

با داشتن سایت فروشگاهی می‌توانید یک ویترین و یا کاتالوگ مجازی از محصولاتتان داشته باشید و در هر ساعتی از شبانه روز و به راحتی در اختیار کاربران و مشتریانتان قرار دهید. با استفاده از سایت می‌توان تمامی محصولات را در دسته بندی‌های مختلف و با استفاده از تصاویر و توضیحات و ویژگی‌های آنها در سایت قرار داد تا فرآیند انتخاب خرید برای مشتریان سریع تر و به راحتی انجام شود.

حذف هزینه‌های خرید و اجاره:

برای راه اندازی کسب و کار فیزیکی نیاز به هزینه‌های اجاره یا خرید مغازه و فروشگاه نیاز است. در صورتی که هزینه‌ی خرید سایت آماده فروشگاهی و راه اندازی کسب و کار از این مبالغ بسیار کمتر است. در واقع می‌توان گفت با راه اندازی سایت فروشگاهی هزینه‌های خرید و اجاره مغازه و یا فروشگاه به راحتی حذف می‌شود.

همیشه باز و در دسترس خواهید بود:

در فروشگاه و یا مغازه که به صورت فیزیکی است ، قطعا در ساعاتی از شبانه روز شما مجاز به فعالیت هستید و مراجعه حضوری هم محدود به ساعاتی هستند که مشتریان شما خارج از منزل باشند. در صورتیکه با داشتن سایت فروشگاهی مغازه و یا فروشگاه شما همیشه باز و در دسترس است و می‌توانید به صورت 24 ساعته فروش داشته باشید.

اعتبار کسب کنید:

با استفاده از سایت فروشگاهی می‌توانید برای کسب و کار اعتبار دریافت کنید. شاید از خود بپرسید چطور ممکن است توسط سایت برای کسب و کار اعتبار جذب کرد؟ پاسخ واضح است زمانی که شما در فضای مجازی فعالیت میکنید قطعا مشتریان بیشتری به سمت کسب و کارتان جاری می‌شوند. و از این طریق برند شما توسط مشتریان بیشتری دیده و شناخته می‌شوند و از این طریق برای کسب و کار خودتان اعتبار کسب می‌کنید.

گسترش کسب و کار:

کسب و کار فیزیکی مشتریان مخصوص به خود را دارد و قطعا این مشتریان محدود هستند زیرا تعداد افرادی که می‌توانند به مغازه، شرکت و یا کسب و کار شما دسترسی داشته باشند کمتر هستند. ولی زمانی که شما به صورت آنلاین فعالیت می‌کنید مشتریان بیشتری می‌توانند با کسب و کار برند شما آشنا شوند لذا از این طریق کسب و کار شما گسترش خواهد یافت.

برند سازی کنید:

همان طور که می‌دانید بسیاری از کسب و کارها دارای نماد و برند هستند. بعضی از کسب و کارها برند ثبت شده دارند و معمولا با این نام شناخته می‌شوند.در هر صورت داشتن سایت کمک زیادی به شناخته تر شدن برند شما می‌کند.زیرا با استفاده از سایت دیگر محدودیتی در نوع مشتری و اینکه در کدام شهر و منطقه باشد وجود ندارد و با طیف وسیعی از مشتریان از شهرها و استان های مختلف آشنا می‌شوید و قطعا فروش بالاتری خواهید داشت.

فروش خود را رونق دهید:

همانطور که در بخش های قبل گفته شد با استفاده از سایت با طیف وسیعی از مشتریان از مناطق و شهرها مختلف آشما خواهید شد و افزایش مشتریان با افزایش فروش ارتباط مستقیم دارد و قطعا فروش بیشتری خواهید داشت.

کاهش هزینه‌های بازاریابی

بازاریابی و تبلیغات برای سایت فروشگاهی به طور هدفمندتر و با هزینه‌ی مناسب‌تری قابل انجام است. همچنین تبلیغات شما با این هزینه، بدون محدودیت جغرافیایی، به افراد زیادی نمایش داده می‌شود. شما با انتخاب روش‌های درست بازاریابی اینترنتی، می‌توانید برای مخاطبان هدف خود تبلیغات انجام دهید که همین موضوع نیز یکی دیگر از دلایل کاهش هزینه‌های تبلیغات با داشتن سایت فروشگاهی، می‌باشد.

برخی از مزایای استفاده از فروشگاه اینترنتی

امروزه باید متناسب با جریان تکنولوژی پیشرفت کرد از جمله مواردی که پیشرفت تکنولوژی بسیار نمود پیدا کرده است فروشگاه اینترنتی است . امروزه اکثر افراد به خصوص جوانترها از وب سایت فروشگاهی استفاده می کنند.زیرا قید مکان و زمان برای استفاده از وب سایت فروشگاهی از بین می رود و در هر زمان و مکان می توان از فروشگاه اینترنتی استفاده کرد . استفاده از سایت فروشگاهی راحتی و آسایش روح و روان را فراهم می کند زیرا لازم نیست ساعت ها وقت خود را در ترافیک و شلوغی بگذرانید.

ضرورت طراحی سایت فروشگاهی برای صاحبان کسب و کار

با توجه به اینکه این روزها پرداخت الکترونیکی به جای پول نقد بسیار رایج شده است ، طراحی سایت فروشگاهی برای همه کسانی به نوعی با فروش محصولات سر و کار دارند ضرورت پیدا می کند . اگر در گوشه ذهن خودبه این فکر کرده اید که ساخت سایت فروشگاهی تنها اتلاف وقت و هزینه است باید بگوییم که شما اشتباه فکر می کنید و سایر رقبا با استفاده از طراحی سایت فروشگاهی از شما پیشی می گیرند .

گام های بعدی پس از ساخت سایت فروشگاهی

درست است که ساخت سایت فروشگاهی اولین گام است ولی مهمترین گام نیست .زیرا برای موفقیت بایدنکات بسیار زیادی را در طراحی سایت فروشگاهی رعایت کنید به عنوان مثال اگر شما در زمینه فروش لباس و پوشاک فعالیت می کنید باید ساخت سایت فروشگاهی را به گونه ای انجام دهید که مشتری ضمن ورود به سایت فروشگاهی دچار سردر گمی نشود و به آسانی بتواند لباس مورد نظر را با اطلاعات جزئی تر مانند جنس و رنگ بندیو سایز و قیمت پیدا کند و خرید خود را انجام دهد پس از ساخت سایت فروشگاهی شما باید در زمینه دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی فعالیت کنید تا سایت شما در صفحات اول  گوگل قرار بگیرد . شرکت طراحی سایت سیمیا،طراحی سایت فروشگاهی را با گرافیک زیبا و متناسب با کسب و کار شما انجام می دهد .

به منظور گسترش و توسعه طراحی سایت فروشگاهی کسب و کار می باشد.فروشگاه اینترنتی به شما این امکان را می دهد که کسب و کار خود را گسترش دهید.طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مانند احداث شعبه جدید از فروشگاه شما می باشدطراحی وب سایت فروشگاهی شما،محدودیت های مکانی و زمانی برای مشتریان جهت خرید محصولات شما از بین می برد.در واقع با راه اندازی وب سایت فروشگاهی میتوانید فعالیت خود را بهصورت ۲۴ ساعته ادامه دهید.قبل از طراحی سایت فروشگاه خودتان را به جای مشتریان قرار داده و انتظارات احتمالی آنها را حدس بزنیددر این صورت می توانید سعی دربرآورده کردن تمامی انتظارات آنها داشته باشید.

سایت فروشگاهی موفق

قبل از اینکه برای شروع طراحی سایت فروشگاهی اقدام کنید خودتان جای مشتریان قرار دهید و انتظارات احتمالی آنهارا بیابید و سعی کنید تا حد توان آن انتظارات را برآورده کنید.روزانه شاهد میلیون ها سرچ در گوگل هستیم که توسط کاربران صورت میگیردشک نداشته باشید که قرار گرفتن سایت شما درصدر جدول گوگل تاثیر بسازیی در کسب و کار شما دارد.طراحی سایت شما فروشگاهی شما باید به شکلی باشد که از نظر موتور های جست و جو تایید شوند.طراحی سایت حرفه ای سیمیا با بهره گیری از نیروهای زبردست و خبره و متخصصان حرفه ای در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن با در نظر گرفتن رعایت اصولی سئو این اطمینان را به شما میدهد که در نتایج اول گوگل مشکلی نداشته باشید.

گروه مهندسی سیمیا

آماده ارائه هر گونه مشاوره در این زمینه می باشد.اگر نیاز به مشاوره دارید حتمابدون معطلی با ما تماس بگیریدحتی اگر قصد واگذاریپروژه خود را به ما نداشته باشید ما در خدمت شما هستیم.

نکاتی که در طراحی فروشگاه اینترنتی باید مد نظر قرار بگیرد

در یک طراحی سایت فروشگاهی شما این امکان را دارید که خدمات خود را به صورت دسته بندی شده در لیست های مناسب قرار داده و برای فروش آنها تلاش کنید. سایت فروشگاهی باید متناسب بادید مشتریان زیبا باشد و این امکان را داشته که بازدید کنندگان در کمترین وقت ممکن بیشترین میزان از محصولات را دیده و از فضای ظاهری سایت خسته نشوند .

تفاوت طراحی سایت فروشگاه با دیگر سایت ها در چیست؟

ظاهر طراحی سایت فروشگاهی از جهاتی بی شباهت به یک مغازه لوکس نیست. به این صورت که صفحه اصلی سایت فروشگاهی به مانند ویترین مغازه ها شامل گلچینی از بهترین محصولات و اجناس است و با دیدن آن دیدی کلی از تمام محصولاتی که می توان در سایت یافت می دهد. از تفاوت های دیگر سایت های طراحی فروشگاه اینترنتی با سایر سایت ها نحوه مدیریت سایت های فروشگاهی است.

نحوه مدیریت سایت های فروشگاهی

باید به گونه ای باشد که به آسانی بتوان تغییرات را در آنها اعمال کرد زیرا ممکن است یک سایت فروشگاهی هر روز و یا حتی در روز چند بار مجبور به اعمال تغییراتی در قیمت ها و موجودی و نوع کالا و غیره شود. برای اینکه این بروز کردن لحظه ای برای صاحبان سایت های فروشگاهی وقت گیر نبوده و بدل به یک دغدغه نشود، باید در طراحی سایت فروشگاهی راهکارهای مناسب اندیشیده شود .

هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی

اولین و مهم‌ ترین مسئله ای که همه مشتریان طراحی سایت فروشگاهی نگران آن هستند ، قیمت سایت فروشگاهی است .بدیهی است که طراحی سایت فروشگاهی نسبت به طراحی سایت های دیگر مانند طراحی سایت شرکتی به دلیل امکاناتی که باید در آن قرار بگیرد از جمله: سبد خرید ، مقایسه محصول ، فیلتر محصولات براساس پارامترهای مختلف و … کار سخت تری است از این رو است که قیمت طراحی سایت فروشگاهی نسبت به سایر وب سایت ها گران تر است اما پارامترهای دیگری هم هستند که در قیمت سایت فروشگاهی تاثیر بسزایی دارند که یکی از مهم ترین آن ها قالب سایت فروشگاهی است .

تفاوت طراحی سایت فروشگاهی با سایر سایت ها چیست؟

ظاهر طراحی سایت فروشگاهی از جهاتی بی شباهت به یک مغازه لوکس نیست. به این صورت که صفحه اصلی سایت فروشگاهی به مانند ویترین مغازه ها شامل گلچینی از بهترین محصولات و اجناس است و با دیدن آن دیدی کلی از تمام محصولاتی که می توان در سایت یافت می دهد. از تفاوت های دیگر سایت های فروشگاهی با سایر سایت ها نحوه مدیریت سایت های فروشگاهی است. نحوه مدیریت سایت های فروشگاهی باید به گونه ای باشد که به آسانی بتوان تغییرات را در آنها اعمال کرد زیرا ممکن است یک سایت فروشگاهی هر روز و یا حتی در روز چند بار مجبور به اعمال تغییراتی در قیمت ها و موجودی و نوع کالا و غیره شود. برای اینکه این بروز کردن لحظه ای برای صاحبان سایت های فروشگاهی وقت گیر نبوده و بدل به یک دغدغه نشود، باید در طراحی سایت فروشگاهی راهکارهای مناسب اندیشیده شود .

طراحی سایت فروشگاهی سازگار با انواع تبلت ها و تلفن های همراه

طراحی سایت فروشگاهی با در نظر گرفتن سازگاری آن با انواع گوشی ها و تبلت های هوشمند یکی از بدیهیاتی است که در طراحی سایت باید رعایت شود. اهمیت رعایت این مورد در این است که امروزه نزدیک به ۷۰ درصد اینترنت گردی ها از طریق تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها صورت می پذیرد. و طبیعتاً دارا بودن سایتی که با این وسایل هوشمند سازگار باشد این مزیت را برای مدیران سایت ایجاد می کند که هر شخصی در هر نقطه ای و با هر وسیله ی هوشمندی بتواند از سایت دیدن و یا خرید کند. همچنین رعایت سازگاری سایت با گوشی های هوشمند در رتبه بندی موتور های جستجوگر نیز مهم است و باعث ارتقای بازدیدها و بهتر شدن رتبه سایت می گردد.

استفاده از نماد اعتماد الکترونیکی در طراحی سایت فروشگاهی

طبیعتاً یکی از اصول اساسی که باعث می شود مدیران متقاضی طراحی سایت فروشگاهی و همچنین بازدید کنندگان نگرانی داشته باشند جلب اعتماد در فضای مجازی و گرفتار نشدن در دام کلاهبرداران اینترنتی است. از مهمترین راهکارهای حل این موضوع دریافت نماد اعتماد الکترونیک است که یک نشان دیجیتالی بوده از طرف وزارت صنعت و معدن به فروشگاه هایی اعطا می شود که اصول کلی مشخص شده توسط این وزارتخانه را رعایت کرده باشند. با توجه به اهمیت این نماد بنا به درخواست مشتری سایت های طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشند. طراحی فروشگاه اینترنتی به مانند ایجاد نمودن فروشگاه در بستر اینترنت می باشد. طراحی سایت فروشگاهی می بایست به مانندن چیدمان قفسه های فروشگاه و قرارگیری محصولات پر اهمیت باشد. کاربران پس از ورود به سایت فروشگاه اینترنتی محصولات و خدمات ارائه شده را مشاهده می نمایند پس از انتخاب محصولات و قرارگیری در سبد خرید صورت حسابی به منظور پرداخت برای کاربر فراهم می آید و به درگاه پرداخت ایننترنتی هدایت می شود. تمامی مراحل فروشگاه اینترنتی به مانند فروشگاه فیزیکی می باشد.

در کل طراحی سایت فروشگاه اینترنتی چیست؟

طراحی سایتی را که برای طراحی فروشگاه اینترنتی راه اندازی می کنند در فضای اینترنت انجام می شود و محصولات را به نمایش می گذارند و به فروش می رسانند. افراد با دیدن تصاویر محصولات و خواندن مشخصات آن و مقایسه آن با سایر محصولات اقدام به خرید می کنند. برای داشتن طراحی سایت موفق چه کاری باید انجام داد؟

در قدم اول شما باید خود را جای مشتری بگذارید و ببینید که مشتری از یک طراحی فروشگاه اینترنتی که می خواهد اقدام به خرید کند چه انتظاراتی را دارد تا به راحتی بتوانید اقدام به طراحی و ایجاد سایت مناسب و ایده الی کنید.

آیا صرف طراحی حرفه ای سایت فروشگاهی، موفقیت آن را تضمین می کند؟

طراحی حرفه ای سایت فروشگاهی شرط لازم برای موفقیت است اما کافی نیست! در واقع طراحی سایت مانند لحظه ورود خریدار به فروشگاه است اگر این ورود با شکوه باشد، می تواند باعث جست و جوی مشتری در سایت شده و او را جذب کند اما عوامل دیگر نیز باید وجود داشته باشند تا به خرید منجر شود. در جلسات مشاوره طراحی سایت این نکات باید مورد توجه قرار بگیرد.

فاکتورهای لازم در طراحی سایت فروشگاهی

برخی تصور می کنند هر چه سایت فروشگاهی شلوغ تر باشد نشان دهنده تکمیل بودن محصولات و خدمات سایت است در حالی که یک سایت خلوت که نشان دهنده نظم آن است، مخاطب را بیشتر جذب می کند.

در سایت های فروشگاهی

رنگ های پس زمینه عامل مهم دیگری است که باید مد نظر داشته باشید. ترکیب رنگی نوشته ها و پس زمینه نباید باعث آزار چشم شود. اگر از ترکیب رنگی درستی و مناسبی استفاده نکنید مشتری تمایلی به سر زدن به سایت شما را نخواهد داشت. مشاور طراحی سایت با توجه به تجربه خود می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند.

اطلاعات مهم

باید در دسترس باشد. در صفحه محصولات تمام اطلاعاتی که مشتری برای تصمیم گیری اولیه به آن ها نیاز دارد، باید در قسمت بالا و در دید قرار بگیرد. مشتری نباید برای دیدن اطلاعات کاربردی به دنبال آن بگردد.پرداخت باید آسان باشد و از نمایش پاپ آپ ها در صفحه پرداخت جلوگیری شود.

استفاده از تصاویر واقعی

و با کیفیت نکته دیگری است که اگر در طراحی سایت های فروشگاهی مد نظر قرار بگیرد می تواند در اعتماد و موفقیت سایت اثر گذار باشد. عکسی که برای محصولات در سایت قرار می دهید باید از همان محصولی که قصد فروش آن را دارید گرفته شده باشد نه عکسی که خودتان از جای دیگری برداشته اید. تصاویر واقعی باعث اعتماد خریدار می شود. عکس محصول باید به نحوی باشد که امکان بزرگ نمایی آن وجود داشته باشد.

پروژه مشابه دارید؟

برای ثبت سفارش در سیمیا می توانید از طریق اپلیکیشن سیمیا، یا فرم ثبت سفارش در سایت اقدام کرده و یا از طریق ایمیل، واتساپ، تلگرام، سروش و اینستاگرام اقدام نمایید.

اپلیکیشن سیمیا را از بازار و مایکت دانلود کنید.

لینک پشتیبانی واتساپ، سروش و تلگرام در پایین وجود دارد.

 09392265610

واتساپ، تلگرام، سروش، ایمو، روبیکا، گپ، بله

پشتیبانی واتساپ سیمیا
سروش ثبت سفارش تلگرام

نشانی ایمیل سیمیا simiya_ht@yahoo.com می باشد.

از برقراری تماس برای هماهنگی پروژه خودداری کنید، حجم بالای سفارشات به ما اجازه نمی دهد تا از طریق تلفن پاسخگوی شما عزیزان باشیم، حتما درخواست خود را به صورت مکتوب و از طریق یکی از راه های ذکر شده فوق ارسال نمایید، درخواست خود را به طور کامل و با تمام فایل ها و توضیحات لازم ارسال نمایید تا مدت زمان بررسی آن به حداقل برسد. پس از تعیین کارشناس، در اسرع وقت به شما پاسخ می دهیم.

چرا طراحی سایت فروشگاهی سیمیا؟

با صدها پروژه موفق، شرکت ما یکی از ارائه دهندگان پیشرو راه حل های توسعه تجارت الکترونیک در کشور است. این به ما این امکان را می‌دهد که راه‌حل‌های کارآمد و رضایت‌بخشی را برای توسعه وب‌سایت های فروشگاهی ارائه کنیم.

آیا در مراحل توسعه در جریان خواهم بود؟

قطعا! خدمات طراحی سایت فروشگاهی سفارشی ما برای اطمینان از حداکثر رضایت مشتریان طراحی شده است. این همچنین شامل برنامه‌ریزی جلسات منظم، ارائه به‌روزرسانی‌های پیشرفت و پذیرش بازخورد شما در صورت لزوم می‌شود.

فرایند طراحی سایت فروشگاهی چقدر زمان میبرد؟

گفتن زمان دقیق بدون جزئیات کافی دشوار است. با این حال، به طور کلی، خدمات طراحی وب سایت فروشگاهی می تواند از 1 هفته تا 4 هفته طول بکشد. علاوه بر این، اگر پروژه پیچیده باشد، ممکن است به چند هفته دیگر نیاز داشته باشد تا کارهای نهایی آن انجام شود. ما از فرآیند توسعه چابک برای اطمینان از حداکثر بهره وری در پروژه استفاده می کنیم.

آیا وب سایت های فروشگاهی سازگار با موبایل طراحی می کنید؟

بله! با توجه به اینکه گوشی‌های هوشمند و مرورگرهای تلفن همراه جهان را تسخیر کرده‌اند، ما اهمیت ایجاد وب‌سایت‌های فروشگاهی سازگار با موبایل را درک می‌کنیم. بنابراین، ما مطمئن خواهیم شد که وب سایت شما در نماشیگرهای موبایلی عملکرد عالی دارد.

سایت های فروشگاهی شما چقدر امن است؟

ما یک تیم بسیار مجرب متشکل از کارشناسان وب، متخصصان امنیت اطلاعات و توسعه دهندگان داریم که نیاز به اطمینان از سطوح امنیتی بالا را درک می کنند، به ویژه برای یک فروشگاه آنلاین که در آن امنیت تراکنش ها و امنیت اطلاعات شخصی مهم است. ما از پروتکل های امنیتی پیشرفته برای جلوگیری از سرقت هویت و اطمینان از محافظت کامل از تراکنش ها استفاده می کنیم.

آیا بهینه سازی عملکرد در خدمات طراحی سایت فروشگاهی شما گنجانده شده است؟

بهینه سازی عملکرد برای اطمینان از بهترین تجربه خرید آنلاین ضروری است. راه‌حل‌های وب‌سایت تجارت الکترونیک ما شامل بهینه‌سازی عملکرد با استفاده از تکنیک‌هایی مانند Sprite Image، Ajax Loading، به حداقل رساندن درخواست‌های HTTP، حافظه پنهان صفحه، شبکه تحویل محتوا (cdn) و غیره است تا سرعت بارگذاری سایت شما به میزان قابل توجهی بهبود یابد.

***

مراحل انجام پروژه دانشجویی در سیمیا

سفارش انجام پروژه دانشجویی

در مرحله اول با ثبت سفارش انجام پروژه در سایت و تکمیل فرم، اطلاعات خود را برای ما ارسال می کنید. در این بخش لازم است فایل مورد نظر را برای ما ارسال کنید. اگر چند فایل دارید می توانید از پسوند زیپ استفاده کنید. همچنین لازم است زبان مبداء و زبان مقصد را مشخص کنید. صبور باشید، کارشناسان سیمیا از طریق ایمیل به درخواست شما پاسخ می دهند.

بررسی سفارش و تعیین قیمت

در مرحله دوم سفارشی که برای ما ارسال کرده اید مورد ارزیابی قرار میگیرد تا هزینه برآورد شود. برآورد هزینه متناسب با شرایطی که در سفارش برای ما ارسال کرده اید انجام خواهد شد و نتیجه در نهایت به شما اطلاع رسانی خواهد شد. در صورتی که درخواست شما کامل نباشد، کارشناسان سیمیا به آدرس ایمیل شما، جزئیات را ارسال میکنند و از شما میخواهند تا اطلاعات دقیق را ارسال نمایید.

واریز پیش پرداخت و شروع کار

در مرحله سوم قیمت برآورد شده به شما اعلام خواهد شد و در صورت توافق لازم است تا 70 درصد از مبلغ تعیین شده را واریز بفرمایید تا فرایند انجام پروژه شما آغاز گردد. در این مرحله می توانید روند کار خود را از طریق پشتیبان واتساپ برررسی کنید.

تکمیل کار و ارسال بخشی از نتایج

در این مرحله، بخشی از نتایج کار به شما ارسال می شود و پس از آن لازم است 30 درصد باقی مانده را واریز نمایید و بلافاصله فایل کامل را دریافت کنید.

تحویل کار و رضایت مشتری

در آخرین مرحله کار شما پس از عبور از بررسی دقیق کارشناسان سایت و بررسی سطح کیفی کار، فایل نهایی برای شما ارسال خواهد شد. هدف نهایی ما لبخند رضایت شما کاربران محترم است.

 پشتیبانی از پروژه های انجام شده

شعار اصلی سیمیا حمایت و پشتیبانی از پروژه های انجام شده است. ما در زمینه انجام پروژه های دانشجویی همواره سعی کرده ایم از افرادی با تخصص بالا استفاده کنیم. استفاده از افراد با تجربه و متخصص باعث شده تا به جهت حمایت و پشتیبانی از پروژه های انجام شده هیچ گونه مشکلی نداشته باشیم.

اگر پروژه انجام شده مطابق با خواسته شما نبود و یا نیاز به انجام ادیت داشتید، که به ندرت در سیمیا اتفاق می افتد؛ می توانید درخواست خود را به ما جهت تغییرات و بررسی مجدد اطلاع دهید تا در اسرع وقت پیگیری ها و تغییرات لازم انجام شود.

ارائه خدمات قوی و پشتیبانی کامل با تیمی باتجربه و متعهد در سیمیا

هزینه انجام پروژه های دانشجویی سیمیا چقدر است؟

پروژه های دانشجویی در زمینه های گوناگونی انجام می شود که این امر باعث گستردگی بسیار بالا در پروژه های ارسالی از سوی شما عزیزان می باشد. تعداد بالای پروژه ها در فیلدهای متنوع سبب شده است تا امر قیمت گذاری پروژه های دانشجویی یک کار کاملا حرفه ای و تخصصی باشد.

از این رو جهت تعیین قیمت پروژه های خود می توانید سفارش مورد نظر را برای ما از طریق لینک ثبت سفارش یا از طریق تلگرام و واتساپ ارسال کنید. پس از ارسال پروژه تیم پشتیبانی سایت سیمیا در اسرع وقت پروژه شما را برای تعیین کارشناس به کارگروه تخصصی شما ارجاع داده و در نهایت پس از ارسال برای کارشناس و استعلام دقیق قیمت، قیمت پروژه به شما اعلام خواهد شد.

توجه نمایید: تعیین کارشناس و بررسی تخصصی نیازمند زمان است، پس اگر پروژه فوری دارید، از طریق واتساپ یا تلگرام به ما اطلاع دهید تا سریع تر بررسی شود.

سیمیا خدمات خرید هاست و دامین حرفه ای و پرسرعت را به صورت رایگان به همراه پروژه‌های دانشجویی ارائه می‌دهد و در صورت تمدید قرارداد پشتیبانی سایت، خدمات رایگان هاستینگ پرسرعت نیز تمدید می‌گردد. این خدمات ویژه سیمیا باعث می‌شود هزینه طراحی وب و نگهداری و پشتیبانی سایت برای صاحبان کسب و کار مناسب و مقرون به صرفه‌ باشد.

چه مدت زمان خواهد برد تا به درخواست من پاسخ دهید؟

سایت سیمیا در بخش پشتیبانی و انجام فوری کار شما بسیار قوی بوده و به صورت 24 ساعت شبانه روز از طریق واتساپ، تلگرام و ایمیل، پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود. در هر ساعت از شبانه روز که در خواست خود را برای ما ارسال کنید در کمتر از 1 ساعت درخواست شما مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

پس از اینکه پشتیبان سایت سیمیا، پروژه شما را از جهت تعیین مجری مربوطه ارزیابی کند پروژه برای محقق ارسال می گردد. هر زمان که از محقق پاسخ مناسب از لحاظ قیمت و مدت زمان انجام کار دریافت کند بلافاصله شرایط را به شما اطلاع خواهند داد. این روند به صورت کلی بین 3 ساعت تا 6 ساعت اتفاق خواهد افتاد. البته با توجه به سرعت بالای ما و تعداد 500 مجری متخصص غالبا ظرف مدت 3 ساعت و کمتر پیگیری انجام می شود.

مشاوره در پروژه دانشجویی

بسیاری از کاربران علاقه مند هستند پروژه دانشجویی را شخصا خودشان انجام دهند و در بعضی قسمت های انجام پروژه دچار مشکل هستند و نیاز به مشاوره تخصصی دارند تا بتوانند مشکلات را حل کنند.

سایت سیمیا برای رفاه حال شما عزیزان خدمات مشاوره واتساپ کاملا رایگان نیز در نظر گرفته تا تمام نیاز های شما پاسخ داده شود و هیچ مشکلی برای پروژه خود نداشته باشید.

گارانتی 24 ساعته انجام پروژه ها در تمامی ایام هفته

همه پروژه های دانشجویی انجام شده در تیم سیمیا دارای گارانتی و پشتیبانی هستند. پس از تحویل و رضایت شما از کار، گارانتی پروژه ( که به مدت 72 ساعت می باشد) شروع خواهد شد. این پشتیبانی در 24 ساعت شبانه روز امکان پذیر است و به صورت کاملا رایگان ارائه می شود مجری موظف می باشد در طول مدت پشتیبانی به کلیه درخواست ها پاسخ سریع ارائه دهد.

تیم سیمیا در طی 72 ساعت به درخواست شما، پروژه را بازبینی کرده و در صورت بروز مشکل یا تغییرات آن را پشتیبانی می نماید. شما در طول انجام پروژه با واحد پشتیبانی واتساپ در ارتباط هستید و می توانید از روند انجام پروژه مطلع شوید پس نگرانی بایت نتیجه نخواهید داشت. همه چیز زیر نظر شما و به دست متخصصان حرفه‌ای سیمیا انجام میپذیرد.

به کارگیری برترین متخصصان انجام پروژه

تمامی متخصصان دانشجویی در مجموعه سیمیا از اساتید حرفه ای داخل و خارج از کشور تشکیل شده اند. آنها در انواع انجام پروژه های نرم افزاری و برنامه نویسی شرکت داشته و میدانند که برای هر پروژه چه نیازمندی هایی داشته باشند. از این رو همکاری با آنان سبب اطمینان و اعتماد از نتیجه خواهد شد. متخصصین دانشجویی سیمیا در پروژه های بزرگ صنعتی و تجاری، دانشگاهی، تحقیقاتی و… فعالیت دارند و به خوبی با شرایط مختلف تقاضای شما عزیزان آشنایی دارند. متخصصان ما در این مجموعه همه شرایط نام برده را دارند:

  • تسلط کامل بر موضوع
  • مهارت کامل بر نرم افزارهای مورد نیاز
  • مهارت های ارتباط با کاربران
  • متعهد در انجام وظیفه
  • مهارت کار گروهی تیمی

هزینه انجام پروژه دانشجویی با توجه به زمان آن چقدر است؟

هزینه انجام پروژه دانشجویی با توجه به زمان و حجم پروژه متغیر است. با این وجود در سیمیا بهترین قیمت ممکن را با توجه به کیفیت انجام آن به شما ارائه می دهیم.

نحوه ثبت سفارش برای انجام پروژه دانشجویی در سیمیا چگونه است؟

برای ثبت سفارش در سیمیا می توانید از طریق اپلیکیشن سیمیا، یا فرم ثبت سفارش در سایت اقدام کرده و یا از طریق ایمیل، واتساپ، تلگرام، سروش و اینستاگرام اقدام نمایید.

اپلیکیشن سیمیا را از بازار و مایکت دانلود کنید.

لینک پشتیبانی واتساپ، سروش و تلگرام در پایین وجود دارد.

پشتیبانی واتساپ سیمیا
سروش ثبت سفارش تلگرام

نشانی ایمیل سیمیا simiya_ht@yahoo.com می باشد.

از برقراری تماس برای هماهنگی پروژه خودداری کنید، حجم بالای سفارشات به ما اجازه نمی دهد تا از طریق تلفن پاسخگوی شما عزیزان باشیم، حتما درخواست خود را به صورت مکتوب و از طریق یکی از راه های ذکر شده فوق ارسال نمایید، درخواست خود را به طور کامل و با تمام فایل ها و توضیحات لازم ارسال نمایید تا مدت زمان بررسی آن به حداقل برسد. پس از تعیین کارشناس، در اسرع وقت به شما پاسخ می دهیم.

author-avatar

درباره simiya

simiya_ht@yahoo.com www.simiyacn.ir linkedin.com/in/zahra-aghajani-79655a16a 09392265610 تلگرام- لاین- واتس آپ- ایمو لطفاً فقط از طریق نرم افزارهای فوق و یا ایمیل تماس حاصل فرمایید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *