خدمات, وبلاگ صفحه اصلی

مشاوره مقاله دانشگاهی

انجام مقاله های کلاسی توسط سیمیا

نوشتن مقاله های کلاسی در طول ترم برای دانشجویان از اهمیت زیادی برخوردار است و یک مقاله کلاسی با کیفیت باعث موفقیت های زیادی برای دانشجو میشود. برای نوشتن مقاله های کلاسی باید نکاتی را در نظر گرفت تا یک مقاله از کیفیت بالایی برخوردار باشد.سیمیا به شما در نگارش مقاله کلاسی طبق نکات و استاندارد ها کمک خواهد کرد.

انتخاب موضوع مقاله کلاسی توسط سیمیا

اولین و مهمترین مرحله نگارش مقاله کلاسی،انتخاب موضوع می باشد. سیمیا به شما در انتخاب یک موضوع مرتبط با محتوای درسیتان کمک خواهد کرد و پس از تایید شدن موضوع توسط استادتان، شروع به جمع آوری اطلاعات و نوشتن مقاله خواهد کرد.

فست پریلند

تعرفه انجام مقاله کلاسی

تعرفه انجام مقاله های کلاسی به عوامل مختلفی بستگی دارد.این عوامل عبارتند از:

پریلند

    مدت زمان لازم برای نوشتن مقاله کلاسی

    سختی موضوع

    ترجمه منابع

    تعیین زمان توسط دانشجو

    و…

پس از ارسال اطلاعات به متخصصان ما و بررسی آنها، قیمت انجام مقاله های کلاسی به شما اعلام خواهد شد.

برای برخورداری از مشاوره و راهنمایی متخصصان سیمیا ،همچنین ثبت سفارش نگارش مقاله های کلاسی خود، از راه های ارتباطی مشخص شده در این صفحه با ما تماس بگیرید.

***

مراحل انجام پروژه دانشجویی در سیمیا

سفارش انجام پروژه دانشجویی

در مرحله اول با ثبت سفارش انجام پروژه در سایت و تکمیل فرم، اطلاعات خود را برای ما ارسال می کنید. در این بخش لازم است فایل مورد نظر را برای ما ارسال کنید. اگر چند فایل دارید می توانید از پسوند زیپ استفاده کنید. همچنین لازم است زبان مبداء و زبان مقصد را مشخص کنید. صبور باشید، کارشناسان سیمیا از طریق ایمیل به درخواست شما پاسخ می دهند.

بررسی سفارش و تعیین قیمت

در مرحله دوم سفارشی که برای ما ارسال کرده اید مورد ارزیابی قرار میگیرد تا هزینه برآورد شود. برآورد هزینه متناسب با شرایطی که در سفارش برای ما ارسال کرده اید انجام خواهد شد و نتیجه در نهایت به شما اطلاع رسانی خواهد شد. در صورتی که درخواست شما کامل نباشد، کارشناسان سیمیا به آدرس ایمیل شما، جزئیات را ارسال میکنند و از شما میخواهند تا اطلاعات دقیق را ارسال نمایید.

واریز پیش پرداخت و شروع کار

در مرحله سوم قیمت برآورد شده به شما اعلام خواهد شد و در صورت توافق لازم است تا 70 درصد از مبلغ تعیین شده را واریز بفرمایید تا فرایند انجام پروژه شما آغاز گردد. در این مرحله می توانید روند کار خود را از طریق پشتیبان واتساپ برررسی کنید.

تکمیل کار و ارسال بخشی از نتایج

در این مرحله، بخشی از نتایج کار به شما ارسال می شود و پس از آن لازم است 30 درصد باقی مانده را واریز نمایید و بلافاصله فایل کامل را دریافت کنید.

تحویل کار و رضایت مشتری

در آخرین مرحله کار شما پس از عبور از بررسی دقیق کارشناسان سایت و بررسی سطح کیفی کار، فایل نهایی برای شما ارسال خواهد شد. هدف نهایی ما لبخند رضایت شما کاربران محترم است.

 پشتیبانی از پروژه های انجام شده

شعار اصلی سیمیا حمایت و پشتیبانی از پروژه های انجام شده است. ما در زمینه انجام پروژه های دانشجویی همواره سعی کرده ایم از افرادی با تخصص بالا استفاده کنیم. استفاده از افراد با تجربه و متخصص باعث شده تا به جهت حمایت و پشتیبانی از پروژه های انجام شده هیچ گونه مشکلی نداشته باشیم.

اگر پروژه انجام شده مطابق با خواسته شما نبود و یا نیاز به انجام ادیت داشتید، که به ندرت در سیمیا اتفاق می افتد؛ می توانید درخواست خود را به ما جهت تغییرات و بررسی مجدد اطلاع دهید تا در اسرع وقت پیگیری ها و تغییرات لازم انجام شود.

ارائه خدمات قوی و پشتیبانی کامل با تیمی باتجربه و متعهد در سیمیا

هزینه انجام پروژه های دانشجویی سیمیا چقدر است؟

پروژه های دانشجویی در زمینه های گوناگونی انجام می شود که این امر باعث گستردگی بسیار بالا در پروژه های ارسالی از سوی شما عزیزان می باشد. تعداد بالای پروژه ها در فیلدهای متنوع سبب شده است تا امر قیمت گذاری پروژه های دانشجویی یک کار کاملا حرفه ای و تخصصی باشد.

از این رو جهت تعیین قیمت پروژه های خود می توانید سفارش مورد نظر را برای ما از طریق لینک ثبت سفارش یا از طریق تلگرام و واتساپ ارسال کنید. پس از ارسال پروژه تیم پشتیبانی سایت سیمیا در اسرع وقت پروژه شما را برای تعیین کارشناس به کارگروه تخصصی شما ارجاع داده و در نهایت پس از ارسال برای کارشناس و استعلام دقیق قیمت، قیمت پروژه به شما اعلام خواهد شد.

توجه نمایید: تعیین کارشناس و بررسی تخصصی نیازمند زمان است، پس اگر پروژه فوری دارید، از طریق واتساپ یا تلگرام به ما اطلاع دهید تا سریع تر بررسی شود.

سیمیا خدمات خرید هاست و دامین حرفه ای و پرسرعت را به صورت رایگان به همراه پروژه‌های دانشجویی ارائه می‌دهد و در صورت تمدید قرارداد پشتیبانی سایت، خدمات رایگان هاستینگ پرسرعت نیز تمدید می‌گردد. این خدمات ویژه سیمیا باعث می‌شود هزینه طراحی وب و نگهداری و پشتیبانی سایت برای صاحبان کسب و کار مناسب و مقرون به صرفه‌ باشد.

چه مدت زمان خواهد برد تا به درخواست من پاسخ دهید؟

سایت سیمیا در بخش پشتیبانی و انجام فوری کار شما بسیار قوی بوده و به صورت 24 ساعت شبانه روز از طریق واتساپ، تلگرام و ایمیل، پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود. در هر ساعت از شبانه روز که در خواست خود را برای ما ارسال کنید در کمتر از 1 ساعت درخواست شما مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

پس از اینکه پشتیبان سایت سیمیا، پروژه شما را از جهت تعیین مجری مربوطه ارزیابی کند پروژه برای محقق ارسال می گردد. هر زمان که از محقق پاسخ مناسب از لحاظ قیمت و مدت زمان انجام کار دریافت کند بلافاصله شرایط را به شما اطلاع خواهند داد. این روند به صورت کلی بین 3 ساعت تا 6 ساعت اتفاق خواهد افتاد. البته با توجه به سرعت بالای ما و تعداد 500 مجری متخصص غالبا ظرف مدت 3 ساعت و کمتر پیگیری انجام می شود.

مشاوره در پروژه دانشجویی

بسیاری از کاربران علاقه مند هستند پروژه دانشجویی را شخصا خودشان انجام دهند و در بعضی قسمت های انجام پروژه دچار مشکل هستند و نیاز به مشاوره تخصصی دارند تا بتوانند مشکلات را حل کنند.

سایت سیمیا برای رفاه حال شما عزیزان خدمات مشاوره واتساپ کاملا رایگان نیز در نظر گرفته تا تمام نیاز های شما پاسخ داده شود و هیچ مشکلی برای پروژه خود نداشته باشید.

گارانتی 24 ساعته انجام پروژه ها در تمامی ایام هفته

همه پروژه های دانشجویی انجام شده در تیم سیمیا دارای گارانتی و پشتیبانی هستند. پس از تحویل و رضایت شما از کار، گارانتی پروژه ( که به مدت 72 ساعت می باشد) شروع خواهد شد. این پشتیبانی در 24 ساعت شبانه روز امکان پذیر است و به صورت کاملا رایگان ارائه می شود مجری موظف می باشد در طول مدت پشتیبانی به کلیه درخواست ها پاسخ سریع ارائه دهد.

تیم سیمیا در طی 72 ساعت به درخواست شما، پروژه را بازبینی کرده و در صورت بروز مشکل یا تغییرات آن را پشتیبانی می نماید. شما در طول انجام پروژه با واحد پشتیبانی واتساپ در ارتباط هستید و می توانید از روند انجام پروژه مطلع شوید پس نگرانی بایت نتیجه نخواهید داشت. همه چیز زیر نظر شما و به دست متخصصان حرفه‌ای سیمیا انجام میپذیرد.

به کارگیری برترین متخصصان انجام پروژه

تمامی متخصصان دانشجویی در مجموعه سیمیا از اساتید حرفه ای داخل و خارج از کشور تشکیل شده اند. آنها در انواع انجام پروژه های نرم افزاری و برنامه نویسی شرکت داشته و میدانند که برای هر پروژه چه نیازمندی هایی داشته باشند. از این رو همکاری با آنان سبب اطمینان و اعتماد از نتیجه خواهد شد. متخصصین دانشجویی سیمیا در پروژه های بزرگ صنعتی و تجاری، دانشگاهی، تحقیقاتی و… فعالیت دارند و به خوبی با شرایط مختلف تقاضای شما عزیزان آشنایی دارند. متخصصان ما در این مجموعه همه شرایط نام برده را دارند:

  • تسلط کامل بر موضوع
  • مهارت کامل بر نرم افزارهای مورد نیاز
  • مهارت های ارتباط با کاربران
  • متعهد در انجام وظیفه
  • مهارت کار گروهی تیمی

هزینه انجام پروژه دانشجویی با توجه به زمان آن چقدر است؟

هزینه انجام پروژه دانشجویی با توجه به زمان و حجم پروژه متغیر است. با این وجود در سیمیا بهترین قیمت ممکن را با توجه به کیفیت انجام آن به شما ارائه می دهیم.

نحوه ثبت سفارش برای انجام پروژه دانشجویی در سیمیا چگونه است؟

برای ثبت سفارش در سیمیا می توانید از طریق اپلیکیشن سیمیا، یا فرم ثبت سفارش در سایت اقدام کرده و یا از طریق ایمیل، واتساپ، تلگرام و اینستاگرام اقدام نمایید.

اپلیکیشن سیمیا را از بازار و مایکت دانلود کنید.

سریع ترین راه پاسخگویی سیمیا، واتساپ می باشد. لینک واتساپ، اینستاگرام و تلگرام در پایین سایت وجود دارد.

پشتیبانی واتساپ سیمیا

https://t.me/simiyaresearchgroup

https://api.whatsapp.com/send?phone=989392265610&text=

https://www.instagram.com/simiya_research_group/

نشانی ایمیل سیمیا simiya_ht@yahoo.com می باشد.

از برقراری تماس برای هماهنگی پروژه خودداری کنید، حجم بالای سفارشات به ما اجازه نمی دهد تا از طریق تلفن پاسخگوی شما عزیزان باشیم، حتما درخواست خود را به صورت مکتوب و از طریق یکی از راه های ذکر شده فوق ارسال نمایید، درخواست خود را به طور کامل و با تمام فایل ها و توضیحات لازم ارسال نمایید تا مدت زمان بررسی آن به حداقل برسد. پس از تعیین کارشناس، در اسرع وقت به شما پاسخ می دهیم.

author-avatar

درباره simiya

simiya_ht@yahoo.com www.simiyacn.ir linkedin.com/in/zahra-aghajani-79655a16a 09392265610 تلگرام- لاین- واتس آپ- ایمو لطفاً فقط از طریق نرم افزارهای فوق و یا ایمیل تماس حاصل فرمایید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *