آموزش, خدمات, وبلاگ صفحه اصلی

مشاوره و راهنمایی پایان نامه دکتری و ارشد

مشاوره پایان نامه کلیه رشته ها

در ابتدای بحث انجام پایان نامه جا دارد کمی در خصوص پایان نامه و ویژگی های آن با یکدیگر صحبت کنیم. یکی از مهم ترین چالش هایی که اغلب دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلات تکمیلی با آن مواجه هستند، نگارش پایان نامه است. دانشجویان لازم است تا در انتهای دوره‌ی تحصیلی خود نسبت به ارائه‌ی پایان نامه اقدام کنند. در بسیاری از موارد دانشجویان در ارائه‌ و نگارش پژوهش های علمی خود با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند‌. مطمئنا تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلات تکمیلی به معنای آمادگی فرد برای انجام کارهای پژوهش محور نیست. زیرا در روزهای تحصیل در دانشگاه کمتر مواقعی به درستی نحوه‌ی نگارش پایان نامه، پروپوزال و… آموزش داده می‌شود‌.

خدمات سیمیا

در اغلب موارد درس روش تحقیق تنها واحدی است که طی دوران تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به بحث نحوه‌ی پژوهش می‌پردازد. البته این واحد درسی به تنهایی نمی‌تواند نیازهای پژوهشی دانشجویان و محققان را رفع کند. زیرا معمولا در دانشگاه از کنار این درس با جزوات خلاصه و مختصر عبور می‌شود. به همین جهت لازم است تا یک راهنمای خوب در طول نگارش پایان نامه همراه شما باشد تا پژوهشی با بالاترین کیفیت ارائه دهید. سیمیا در تیم خود با استفاده از کادری مجرب و تخصصی برای انجام پایان نامه کلیه رشته ها در کنار شماست.

فست پریلند

انواع پایان نامه

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، در انتهای دوران تحصیلات تکمیلی انجام پایان نامه یکی از کارهای اساسی برای اخذ مدارک مورد نظر است. تا زمانی که از طرح پژوهشی خود دفاع نکنید، نمی‌توانید نسبت به دریافت مدرک خود اقدام کنید. در برخی از رشته های علوم پزشکی، با توجه به مقطع تحصیلی دانشجویان پایان نامه ها در سه دسته بندی مختلف قرار می‌گیرند. علوم پایه، بالینی و تخصصی از شاخه های این دسته هستند. سایر رشته های تحصیلی نیز که مربوط به گروه های علوم انسانی می‌شوند، باید مرحله‌ی مرسوم نگارش و دفاع از پایان نامه را در مقطع ارشد و دکتری طی کنند. سیمیا سوابق درخشانی در زمینه مشاوره و راهنمایی انواع پایان نامه دارد.

پریلند

انجام پژوهش

جالب است بدانید حتی در مواردی دیده شده که برخی از دانشگاه ها در انتهای دوره تحصیلی کارشناسی نیز انجام پایان نامه و دفاع از آن را الزامی می‌دانند. معماری، حسابداری، حقوق، روان‌شناسی و… از رشته هایی هستند که دانشجویان زیادی در گرایش های مرتبط با آن‌ها در حال تحصیل می‌باشند. به همین جهت انتخاب موضوعات بکر برای نگارش پایان نامه در رشته های مذکور کمی سخت تر است. اما جای هیچ نگرانی نیست. کادر تخصصی سیمیا با بررسی دقیق رشته و گرایش تحصیلی شما بهترین گزینه ها را پیش رویتان خواهد گذاشت.

 

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد

سیمیا علی‌رغم به کارگیری افراد با تجربه و دارای سوابق علمی درخشان تا حد امکان کمترین هزینه را برای انجام کارهای تحقیقی در نظر می‌گیرد. زیرا ما به درستی از دغدغه ها و مشکلات دانشجویان و هزینه های پیش روی آن‌ها باخبریم. تعیین قیمت کارهای پژوهشی مقطع کارشناسی ارشد با توجه به ویژگی های مدنظر دانشجو در نگارش پایان نامه و مقاله متغیر خواهد بود.

قیمت انجام پایان نامه دکتری

شاید هزینه انجام پایان نامه دکتری برایتان سوال باشد. سیمیا با ارائه انواع خدمات پژوهشی مرتبط با مقطع دکتری تا اخذ مدرک همراه شماست. برای اطلاع دقیق از هزینه های مربوط به انجام پایان نامه دکتری، نگارش مقاله و اخذ گواهی چاپ شرایط شما نیاز به بررسی دارد. زیرا قیمت انجام پژوهش تا حد زیادی به عواملی مثل رشته و گرایش تحصیلی دانشجو، موضوع و زمان پیشنهادی بستگی دارد. برخی از پژوهش ها به دلیل انجام کارهای میدانی مستلزم صرف هزینه ی بیشتری هستند. مخصوصا در مقطع دکتری که دروس تخصصی تر و توقعات اساتید بالاتر است، این هزینه ها افزایش پیدا می‌کنند. اگر موضوع مدنظر پژوهش شما در زمره‌ی موضوعات کارگاهی و آزمایشگاهی است باید بودجه ی بیشتری را به آن اختصاص دهید.

مراحل انتخاب موضوع پایان نامه ارشد و دکتری

مهم ترین قدمی که برای انجام پایان نامه یا رساله خود برمی‌دارید، انتخاب یک موضوع مناسب است. در انتخاب موضوع باید دقت کافی را به عمل آورید. بسیاری از افراد بدون آینده نگری با عجله ی زیادی از این مرحله گذر می‌کنند. چنین افرادی تنها چیزی که مدنظر خود قرار می‌دهند، تکراری نبودن موضوع است. در حالی که جدید بودن موضوع پژوهش به تنهایی کافی نیست. باید در انتخاب یک موضوع مناسب بسیار خلاقانه و با دقت عمل کرد. یکی از دلایل اساسی که اغلب دانشجویان را در نگارش پایان نامه، ارائه و دفاع از آن دچار مشکل می‌کند، انتخاب نادرست موضوع است. باید موضوعی را انتخاب کنید که علاوه بر تکراری نبودن، با روحیات و علایق شما سازگار باشد. زیرا اگر صرفا یک موضوع جدید را انتخاب کنید که علاقه ای به آن ندارید، انگیزه ی کافی برای انجام پژوهش و دفاع از پایان نامه را پیدا نخواهید کرد.

نگارش مقاله پژوهشی

گاهی اوقات هم ممکن است اساتید راهنما یا مشاور برای انجام پایان نامه موضوعاتی را به شما پیشنهاد دهند. یا اینکه در مواردی شاهد هستیم که اساتید حیطه ی کلی موضوع را مشخص می‌کنند و دانشجو باید یک موضوع جدید که قابلیت پژوهش داشته باشد، از آن استخراج کند. این کار برای بسیاری از دانشجویان چالش برانگیز است. سیمیا مناسب ترین موضوع را مطابق با انتظارات اساتید راهنما و مشاور شما در اختیارتان می گذارد. کافی است تا اطلاعات لازم در خصوص رشته، گرایش تحصیلی، دانشگاه محل تحصیل و پیشنهادهای اساتید مشاور و راهنمای خود را به ما ارائه دهید.

بهترین موسسه انجام پایان نامه دکتری و مقاله

این روزها موسسات فراوانی وجود دارند که مدعی انجام پایان نامه و کارهای پژوهشی هستند. متاسفانه هر چقدر که تعداد موسسات نگارش پایان نامه و مقاله افزایش پیدا کند، دانشجویان حین انتخاب دچار سردرگمی می‌شوند. در بسیاری از موارد نیز موسسات به جای نگارش پایان نامه ارشد، دکتری، پروپوزال و مقاله توسط تیم های تخصصی به کپی کردن مطالب موجود می‌پردازند. همین مسئله هم باعث می شود تا دانشجویان حین دفاع از پایان نامه دچار مشکل شوند. زیرا اساتید دانشگاه در بررسی پژوهش های دانشجویان خود دقت عمل بسیار زیادی دارند و با نگاهی موشکافانه پروژه های تکراری و کپی شده را رد می‌کنند. در چنین شرایطی با سلب اعتماد اساتید، کار دانشجویان در امر دفاع از پایان نامه به مراتب سخت تر خواهد شد. به همین جهت لازم است تا برای جلوگیری از بروز مشکلات این چنینی در آینده، حین انتخاب موسسه دقت کافی داشته باشید.

تیم تخصصی سیمیا

اگر بخواهید انجام پایان نامه خود را به هر موسسه ای بدون تحقیق در مورد کادر تخصصی و سوابق مربوط به آنان بسپارید، علاوه بر مشکلاتی که پیش از این اشاره کردیم، با هدر رفتن پول و زمان خود نیز روبه‌رو خواهید شد. گروه پژوهشی سیمیا به عنوان بهترین موسسه انجام پایان نامه دکتری و مقاله در کنار شماست. در هر رشته ای که در حال تحصیل هستید و با هر گرایشی که می‌خوانید، می توانید پژوهش های خود را به ما بسپارید. ما از تیم حرفه ای خود که در گرایش های مختلف تحصیلی دارای تجربه و سوابق علمی هستند، اطمینان کافی داریم. بنابراین کیفیت پایان نامه ها و مقالات شما توسط محققان مجموعه ی ما تضمین خواهد شد.

سفارش پایان نامه

سفارش پایان نامه و سپردن کار به یک تیم حرفه ای با سابقه می‌تواند شما را هر چه سریع تر به هدف مورد نظرتان برساند. پس از اینکه موضوع مناسب برای پایان نامه انتخاب شد، نوبت به نگارش پروپوزال می‌رسد. در پروپوزال با بخش هایی نظیر بیان مسئله، پرسش های تحقیق، فرضیات پژوهش، نوآوری پژوهش و نتیجه گیری مواجه هستیم. باید یک پروپوزال حرفه ای داشته باشید تا نقشه ی راه شما در نگارش پایان نامه کاملا مشخص باشد. سیمیا در گروه پژوهشی خود تمامی مراحل مذکور را به کمک متخصصان رشته و گرایش تحصیلی شما به انجام می رساند. بعد از نگارش پروپوزال می توانید با خاطری آسوده نسبت به تصویب آن اقدام کنید.

پروپوزال شما در سامانه ی دانشگاهی به اساتید راهنما و مشاور ارجاع می‌شود. پس از تایید آن‌ها مدیر گروه دانشکده نسبت به انتخاب داور و ارجاع آن به داوری گام برمی‌دارد. پس از اینکه داوران کار شما را تایید کنند، سایر ارجاعات اداری جهت تصویب نهایی پروپوزال انجام خواهد شد و گردش کار آن در سامانه‌ی کاربری شخصی شما نمایش داده می‌شود. پس از انتخاب موضوع، نوشتن طرح پژوهش یا پروپوزال انجام می‌شود. در پروپوزال باید موضوع تحقیق و مسئله ی مورد نظر پژوهشگر شرح داده شود. سوالاتی که در حین نگارش پایان نامه قرار است به آن‌ها پاسخ داده شود نیز، در پروپوزال معین می‌شوند و پژوهشگر پاسخ های احتمالی و فرضیات خود را نسبت به پرسش های تحقیق مطرح خواهد کرد. پس از تصویب پروپوزال توسط گروه آموزشی دانشگاه، مجوز شروع تحقیقات برای انجام پایان نامه داده می‌شود. زمانی که سفارش پایان نامه خود را نزد سیمیا ثبت کنید گام های فوق الذکر با دقت تمام برایتان انجام خواهد شد.

نگارش پروپوزال

در انجام پایان نامه، نوشتن پروپوزال همواره یکی از گام های مقدماتی و در عین حال بسیار با اهمیت است. زیرا در تعیین سرنوشت پایان نامه یا رساله‌ی شما نقش اساسی ایفاء می‌کند. قبل از هر اقدامی برای شروع کار پژوهشی باید موضوع خاصی را معین کنید. البته انتخاب موضوع برای انجام کار پایان نامه یا رساله کار آسانی نیست. این روزها به دلیل وجود انبوهی از دانشجویان در رشته ها و گرایش های مختلف تحصیلی، بسیاری از موضوعات رایج اشباع شده اند. همانطور که اطلاع دارید، برای نگارش پایان نامه به هیچ عنوان نمی‌توانید از موضوعات تکراری که قبلا مورد پژوهش قرار گرفته اند استفاده کنید. به همین دلیل است که اکثر دانشجویان در این مرحله دچار مشکل می‌شوند. زیرا اکثر موضوعاتی که به ذهن آن‌ها می‌رسد، مورد تایید استاد راهنما قرار نمی‌گیرد. مزیت کارهای پژوهشی نظیر پایان نامه، رساله و مقاله در جدید بودن آن است.

نوآوری در پژوهش

برای این کار لازم است استعلامات لازم از سایت هایی نظیر ایرانداک انجام پذیرد تا از کار کردن روی موضوع تکراری اجتناب شود. سیمیا در تیم تخصصی خود دغدغه های مختلف دانشجویان تحصیلات تکمیلی را از جهت انتخاب موضوع درک می‌کنیم. به همین جهت با توجه به رشته و گرایش تحصیلی شما سعی می کند، جدیدترین موضوعات را در اختیارتان قرار دهد. پس از تصویب پروپوزال تیم مجرب ما پایان نامه را با توجه به بخش های مختلف پروپوزال نگارش می‌کند. در واقع پروپوزال یک طرح کلی پیش روی پژوهشگر برای نگارش پایان نامه قرار می‌دهد. مزیت پروپوزال این است که به شما نشان می‌دهد دغدغه پرسش اصلی پژوهشگر که او را وادار به تحقیق کرده است چیست. با نگارش پایان نامه پژوهشگر برای پاسخ به این پرسش اصلی از منابع مختلف خارجی و داخلی کمک می‌گیرد، تا به جواب مشخصی برسد.

پایان نامه دکتری

در این قسمت به انجام پایان نامه دکتری می پردازیم. معمولا به دلیل اینکه تعداد دانشجویان کارشناسی ارشد بیشتر است، بسیاری از افراد اطلاعات کافی از رساله دکتری ندارند. پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری ممکن است در نظر عموم مردم مشابه یکدیگر تلقی شوند. در حالی که اگر بخواهیم یک دید تخصصی به این موضوع داشته باشیم، متوجه تفاوت های آن‌ها خواهیم شد. یکی از تفاوت های اساسی رساله دکتری و پایان نامه کارشناسی ارشد، حجیم تر بودن رساله دکتری است.

معمولا حجم پایان نامه های کارشناسی ارشد بین ۶۰ الی ۱۰۰ صفحه متغیر است. اما با توجه به پیچیدگی رساله ی دکتری حجم برخی از پژوهش ها ممکن است چندین برابر عدد یاد شده باشد. علت طولانی تر بودن رساله دکتری این است که دانشجوی این مقطع باید پس از ارائه‌ی ایده های نوین، نظریه ی نهایی خود را در رساله ارائه دهد. در مقطع کارشناسی ارشد اساتید به دنبال این هستند که توانایی دانشجو را در انجام پژوهش های مرتبط با گرایش تحصیلی مدنظر ارزیابی کنند.

سفارش پایان نامه دکتری  

انجام پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد نشانگر چکیده ای از اندوخته های دانشجو در طول دوران تحصیل است. اما در مقطع دکتری انتظار اساتید بسیار بالاتر خواهد رفت. به همین جهت حتی نگارش پروپوزال نیز در این مقطع به آسانی کارشناسی ارشد نیست. باید در نگارش پروپوزال همه ی موارد بسط و گسترش بیشتری پیدا کنند. جزئیات در نگارش پروپوزال و رساله دکتری واجد اهمیت بسیار زیادی است. فرضیات پژوهش و نتیجه گیری باید در رساله دکتری بسیار پررنگ باشد. در حقیقت لازم است تا اوج خلاقیت دانشجو در کار پژوهشی این مقطع به نمایش گذاشته شود. در بسیاری از موارد دانشجویان مقطع دکتری برای اینکه امکان دفاع از رساله ی خود را داشته باشند، باید دارای مقالات پژوهشی چاپ شده در نشریات معتبر باشند. اگر شما هم به دنبال جلب نظر اساتید هستید، می‌توانید از ظرفیت های پژوهشی تیم سیمیا نهایت بهره را ببرید.

پروژه مشابه دارید؟

برای ثبت سفارش در سیمیا می توانید از طریق اپلیکیشن سیمیا، یا فرم ثبت سفارش در سایت اقدام کرده و یا از طریق ایمیل، واتساپ، تلگرام و اینستاگرام اقدام نمایید.

اپلیکیشن سیمیا را از بازار و مایکت دانلود کنید.

سریع ترین راه پاسخگویی سیمیا، واتساپ و سروش می باشد. لینک واتساپ، اینستاگرام و تلگرام در پایین سایت وجود دارد.

 09392265610

پشتیبانی واتساپ سیمیا

نشانی ایمیل سیمیا simiya_ht@yahoo.com می باشد.

از برقراری تماس برای هماهنگی پروژه خودداری کنید، حجم بالای سفارشات به ما اجازه نمی دهد تا از طریق تلفن پاسخگوی شما عزیزان باشیم، حتما درخواست خود را به صورت مکتوب و از طریق یکی از راه های ذکر شده فوق ارسال نمایید، درخواست خود را به طور کامل و با تمام فایل ها و توضیحات لازم ارسال نمایید تا مدت زمان بررسی آن به حداقل برسد. پس از تعیین کارشناس، در اسرع وقت به شما پاسخ می دهیم.

author-avatar

درباره simiya

simiya_ht@yahoo.com www.simiyacn.ir linkedin.com/in/zahra-aghajani-79655a16a 09392265610 تلگرام- لاین- واتس آپ- ایمو لطفاً فقط از طریق نرم افزارهای فوق و یا ایمیل تماس حاصل فرمایید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *