برنامه نویسی, خدمات

انجام پروژه های آباکوس

معرفی نرم‌افزار آباکوس

نرم افزار آباکوس یکی از قویترین و با کیفیت‌ترین نرم افزارها برای مدل‌سازی و تحلیل سیستم‌ها و مسائلی می‌باشد که تحلیل آن‌ها به صورت دستی و عددی ممکن نیست و یا به دلیل صرف وقت زیاد و حجم بالا به صرفه نیست. نرم افزار آباکوس با بهره گیری از (Finite element) که از بهترین و دقیق‌ترین تئوری‌های عددی است.
 پیدایش نرم افزار اباکوس به سال ۱۹۷۸ بر می‌گردد . اسم نرم افزار آباکوس از چرتکه گرفته شده است، که در گذشته به عنوان ابزار محاسباتی استفاده می‌شد. با پیشرفت روزافزون امکانات نرم‌­افزاری و سخت‌افزاری در چند دهه اخیر استفاده از نرم‌افزارهای اجزاء محدود نظیر آباکوس در مسائل مهندسی افزایش قابل توجهی پیدا کرده است. 
پروژه مارکت امادگی دارد تا انجام پروژه های آباکوس را در اسرع وقت و با کیفیت عالی تحویل دهد.

نحوه انجام پروژه آباکوس در پروژه مارکت

پس از ارسال سفارش پروژه شما تیم کارشناسان متخصص گروژه پژوهشی سیمیا در زمینه آباکوس مستندات ارسالی توسط شما را بررسی نموده و روش‌های مختلف را برای انجام سفارش پروژه آباکوس به اطلاع شما خواهد رساند. همچنین در صورتی که روش‌های مختلفی برای انجام پروژه شما وجود داشته باشد و یا اینکه بتوان ابتکارات و نوآوری‌هایی را برای انجام پروژه اعمال نمود، کارفرما در جریان این موارد نیز قرار خواهد گرفت. هزینه ثبت سفارش و مشاوره اولیه انجام پروژه آباکوس رایگان است.

فست پریلند

خدمات ما در زمینه پروژه های آباکوس:

پریلند

author-avatar

درباره simiya

simiya_ht@yahoo.com www.simiyacn.ir linkedin.com/in/zahra-aghajani-79655a16a 09392265610 تلگرام- لاین- واتس آپ- ایمو لطفاً فقط از طریق نرم افزارهای فوق و یا ایمیل تماس حاصل فرمایید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *