برنامه نویسی, خدمات, وبلاگ صفحه اصلی

انجام پروژه های SPSS

در دنیای “شتابزده” امروز و با وجود داده‌های مختلف و متفاوت، افراد خواهان دریافت اطلاعات بصورت دقیق و ساده و سریع هستند، نرم افزارها توانسته اند جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص دهند. در حوزه علوم آماری نیز از نرم‌افزارها جهت تسریع پردازش داده های خام و دریافت خروجی های دقیق بخوبی بهره گرفته شده. نرم افزار تحلیل آماری SPSS با محیطی کاربرپسند یکی از این نرم افزارهاست که برای تجزیه و تحلیل آماری، خصوصا تحلیل پرسشنامه ای و تحقیقات میدانی و آزمون فرضیات تحقیق و پایان نامه‌ها بسیار کاربرد دارد.

SPSS چیست؟

SPSS مخفف عبارت Statistical Package for the Social Sciences به معنی بسته آماری برای علوم اجتماعی می باشد .و توسط محققان مختلف برای تجزیه و تحلیل داده های آماری پیچیده استفاده می شودبسته نرم افزاری SPSS برای مدیریت و تجزیه و تحلیل آماری داده های علوم اجتماعی ایجاد شده است. ابتدا در سال 1968 توسط SPSS Inc. راه اندازی شد و بعدا توسط IBM در سال 2009 خریداری شد

فست پریلند

اگرچه پس از خریداری توسط IBM نام رسمی این بسته نرم افزاری اکنون IBM SPSS Statistics می باشد اما اکثر کاربران همچنان ان را با عنوان SPSS می شناسند. به عنوان استاندارد جهانی برای تجزیه و تحلیل داده های علوم اجتماعی ، SPSS بدلیل سادگی و دستورات نزدیک به زبان انگلیسی و دستورالعمل جامع و فراگیر بسیار محبوب است.

پریلند

SPSS توسط محققان بازار ، محققان بهداشت ، شرکت های نظرسنجی ، نهادهای دولتی ، محققان آموزش ، سازمان های بازاریابی ، کارگزاران داده و موارد دیگر برای پردازش و تجزیه و تحلیل داده های نظرسنجی استفاده می شود.

اکثر آژانسهای تحقیقاتی برتر از SPSS برای تجزیه و تحلیل داده های نظرسنجی و داده های متنی استفاده می کنند تا بتوانند بیشترین بهره را از پروژه های تحقیقاتی خود ببرند.

این نرم افزار به دلیل پوشش نسبتا کامل روش‌های آماری یکی از پرکابردترین نرم افزارهای آماری می باشد. هر محققی اگر قصد دارد در پژوهش خود، فرضیات تحقیق خود را بر اساس پرسشنامه های طیف لیکرت بسنجد و آزمون نماید، به نرم افزار SPSS نیازمند است.

انجام پروژه های SPSS

گروژه پژوهشی سیمیا آمادگی دارد تا انجام پروژه‌های آماری با SPSS و تحلیل آماری را در اسرع وقت و با کیفیت عالی تحویل دهد. تحلیل آماری با استفاده از سایر نرم افزارها مانند اس پی اس اس – ایویوز – اکسپرت چویس – لیزرل – ایموس – اسمارت پی ال اس – مینی تب نیز پذیرفته می شود.

پس از ارسال سفارش پروژه شما تیم کارشناسان متخصص گروه پژوهشی سیمیا در زمینه اس پی اس اس SPSS و تحلیل آماری مستندات ارسالی توسط شما را بررسی نموده و روش‌های مختلف را برای انجام سفارش پروژه SPSS شما به اطلاع شما خواهد رساند. همچنین در صورتی که روش‌های مختلفی برای انجام پروژه شما وجود داشته باشد و یا اینکه بتوان ابتکارات و نوآوری‌هایی را برای انجام این پروژه اعمال نموده سفارش دهنده در جریان قرار خواهد گرفت و پروژه مارکت بابت مشاوره و خدمات مشاوره ای در زمینه انجام پروژه های تحلیل آماری در ابتدای کار هزینه ای را دریافت نمی نماید.

سفارش پروژه SPSS خود را حالا ثبت کنید!

خدمات ما در زمینه SPSS

author-avatar

درباره simiya

simiya_ht@yahoo.com www.simiyacn.ir linkedin.com/in/zahra-aghajani-79655a16a 09392265610 تلگرام- لاین- واتس آپ- ایمو لطفاً فقط از طریق نرم افزارهای فوق و یا ایمیل تماس حاصل فرمایید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *