برنامه نویسی, خدمات

انجام پروژه های پایتون

معرفی نرم افزار پایتون

پایتون (Python) از جمله زبان‌های برنامه‌نویسی قدرتمندی است که در زمینه علم داده‌ها، یادگیری ماشینی، خودکارسازی سامانه‌ها، توسعه وب، واسط‌های برنامه‌نویسی و… به کار گرفته می‌شود. این زبان برنامه‌نویسی در سال ۱۹۹۱ به دنیای برنامه‌نویسی وارد شد. از همان ابتدا، پایتون به‌منظور پر کردن شکاف‌های موجود در دنیای برنامه‌نویسی و ارائه راه حلی برای نوشتن کدهایی که فرآیند انجام یکسری از کارهای تکراری را به ‌طور خودکار اجرا کنند یا ساخت یک نمونه اولیه از برنامه‌های کاربردی که در یک یا چند زبان دیگر پیاده‌سازی شوند، مورد استفاده قرار گرفت. پایتون اخیرا به یکی از ابزارهای تراز اول در زمینه توسعه برنامه‌های کاربردی، مدیریت زیرساخت‌ها و تحلیل داده‌ها تبدیل شده است. امروزه پایتون در زمینه توسعه برنامه‌های کاربردی تحت وب و مدیریت سیستم‌ها و تجزیه و تحلیل بزرگ داده‌ها که رشد انفجاری به خود گرفته‌اند و همچنین هوش مصنوعی به یکی از بازیگران اصلی دنیای فناوری تبدیل شده است. پایتون این موفقیت چشم‌گیر و کاربرد گسترده را مدیون یکسری ویژگی‌های ارزشمندی است که هم در اختیار توسعه‌دهندگان حرفه‌ای و هم در اختیار توسعه‌دهندگان تازه‌کار قرار داده است. مهم ترین دلایلی که باعث محبوب شدن زبان برنامه نویسی پایتون شده است سادگی آن هست. از طرفی نحو و دستورات این زبان به زبان انسان خیلی نزدیک است. یکی دیگر از ویژگی های مهم پایتون چند پلتفرم بودن آن هست. شما میتونید برنامه رو بدون تغییر یا با تغییرات جزئی در سیستم عامل های مختلفی اجرا بگیرید. پایتون برای برنامه نویسان حرفه ای، عرصه جدیدی به سوی تسریع در زمان و توسعه پذیری در تعامل با کامپیوتر را به ارمغان می آورد. همچنین برای آن دسته از کاربرانی که برای اولین بار زبان برنامه نویسی را می آموزند، زبانی است ساده و گویا که قدرت تفکر منطقی را به ایشان می آموزد و به دلیل دارا بودن کتابخانه ای گسترده(. کتابخانه هایی برای ایجاد اسناد، رابط کاربری، هوش مصنوعی، برنامه نویسی وب، بازی سازی و…)، قدرت فراگیری و بهره وری از آن را بالا می برد. برنامه های نوشته شده با پایتون بر روی سیستم عامل های ویندوز، مکینتاش، یونیکس، لینوکس، سولاریس و … قابل اجرا هست که این ویژگی قدرت زیادی را به برنامه نویسان به زبان پایتون داده است. پایتون از برنامه نویسی شئ گرا به خوبی پشتیبانی میکند. از دیگر ویژگی های پایتون قابلیت درون سازی کد هست. این ویژگی به این معنی هست که میتونید قسمتی از برنامه رو با زبان دیگری بنویسید و اون رو در میان کدهای پایتون قرار بدید. پایتون دارای کتابخانه‌ گسترده ای هست.

انجام پروژه برنامه نویسی پایتون Pyhton

در انجام پروژه های برنامه نویسی با پایتون خود مشکل دارید و به دنبال یک جای مطمئن برای پروژه های پایتون خود می باشید؟ گروه پژوهشی سیمیا با برخورداری از تیمی متخصص و ممتاز آمادگی دارد تا انجام پروژه پایتون در رشته های مختلف و بخش های مختلف برنامه نویسی به زبان پایتون را بر عهده گیرد. گروه ما این اطمینان را به شما می دهد که برنامه های نوشته شده توسط کارشناسان ما دارای کیفیت عالی بوده و جهت ارائه مشکلی نخواهند داشت.

فست پریلند

پریلند

برخی خدمات ما در زمینه پایتون:

  • داده کاوی Data mining
  • یادگیری ماشین Machine Learning
  • طراحی وب
  • برنامه نویسی اندروید
  • کاربردهای عددی و مهندسی
  • طراحی GUI رابط کاربری
  • انجام پروژه پردازش تصویر با پایتون
  • انجام پروژه شبکه عصبی با پایتون

دیجی

author-avatar

درباره simiya

simiya_ht@yahoo.com www.simiyacn.ir linkedin.com/in/zahra-aghajani-79655a16a 09392265610 تلگرام- لاین- واتس آپ- ایمو لطفاً فقط از طریق نرم افزارهای فوق و یا ایمیل تماس حاصل فرمایید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *