آموزش, وبلاگ سیمیا

انجام کلیه پروژه های شبیه سازی

شبیه سازی چیست ؟

شبیه سازی را میتوان در یک تعریف کلی به معنای مشابه سازی یک سیستم واقعی با استفاده از روش ها و ابزارهای مختلف به وسیله سیستم می باشد هدف از شبیه سازی آن می باشد که ابتدا داشته های علمی خود را یک در یک محیط غیر واقعی تست و امتحان کنیم و در صورت رسیدن به نتایج مطلوب آن را در محیط  واقعی خودمان تست کنیم در حقیقت شبیه سازی یک علم م باشد که کمک میکند که اتلاف وقت و زمان به حداقل برسد در تمامی پروژه های بزرگ دنیا ابتدا یک سیستم در محیط غیر واقعی تست میشود و در صورت داشتن واقعیت آن را یک سیستم واقعی تست میشود شبیه سازی در حقیقت انتقال یک سیستم از محیط واقعی به محیط دیگر م باشد این محیط بسیار منعطف بوده و سختی های سیستم های واقعی را ندارد تمام شبیه سازی ها توسط نرم افزارها انجام میشود که میتوان از پارامترهای مختلف آن برای شیوه های مختلف استفاده کرد.

نتیجه تصویری برای شبیه سازی متلب

فست پریلند

انجام پروژه های شبیه سازی توسط متخصصین شبیه سازی ما از اصلی ترین خدمات گروه پژوهشی سیمیا بوده و با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت انجام میشود.

پریلند

در مواقع فراوانی شاهدیم کاربران در پروژه های شبیه سازی خود مشکل دارند و به دنبال یک مکان مطمئن برای پروژه خود هستند.

گروه پژوهشی سیمیا با تخصص بالا و تجربه 10 ساله آمادگی دارد انجام پروژه شبیه سازی شما در تمامی مقاطع را بر عهده گرفته و با بهترین کیفیت تحویل شما بدهد.

 

ما چه نوع پروژه های شبیه سازی رو میتوانیم انجام بدهیم ؟

انجام پروژه شبیه سازی با متلب

انجام پروژه شبیه سازی با پایتون

انجام پروژه شبیه سازی برق 

انجام پروژه شبیه سازی برق قدرت 

انجام پروژه شبیه سازی مکانیک

انجام پروژه شبیه سازی عمران 

انجام پروژه شبیه سازی صنایع 

انجام پروژه شبیه سازی کامپیوتر

انجام پروژه شبیه سازی با قیمت مناسب 

 

بدلیل ترافیک کاری، امکان پاسخگویی به تمامی تماس های تلفنی وجود ندارد. لطفاً از طریق تلگرام- سروش- واتس آپ- ایمو- ایمیل، درخواست خود را  ثبت  نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

✉️ تلگرام- سروش- واتس آپ- ایمو 09392265610  ✉️

simiya_ht@yahoo.com

در تمامی پروژه ها؛ پس از بررسی پروژه شما توسط کارشناسان گروه پژوهشی سیمیا در دپارتمان مربوطه، هزینه و زمان به شما اعلام می گردد. لازم است به منظور ثبت پروژه در سیستم، بعد از واریز مبلغ به در درگاه پرداخت امن بانکی https://zarinp.al/@simiya، تصویر فیش واریزی را به ایمیل simiya_ht@yahoo.com ارسال فرمایید و فرم قرارداد دریافت کنید. بلافاصله پس از ثبت پروژه، انجام پروژه شما آغاز شده و کلیه فایلهای مربوطه در زمان مقرر از طریق ایمیل به شما تحویل داده می شود. بین ده روز تا یک ماه پس از ارسال پروژه، (بسته به نوع کار) کلیه اصلاحات درخواستی بدون دریافت هزینه اضافی، انجام می شود.

جهت مشاهده لینک فرایند درخواست سفارش خدمات کلیک کنید

author-avatar

درباره simiya

simiya_ht@yahoo.com www.simiyacn.ir linkedin.com/in/zahra-aghajani-79655a16a 09392265610 تلگرام- لاین- واتس آپ- ایمو لطفاً فقط از طریق نرم افزارهای فوق و یا ایمیل تماس حاصل فرمایید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *