آموزش, وبلاگ سیمیا

تکراری نبودن موضوع پایان نامه در ایران داک

چگونه باید از موضوع غیر تکراری پایاننامه اطمینان حاصل کرد؟

راهکار اول:

برای اطمینان موضوع غیر تکراری پایاننامه راهکار اول جستجو در اصلی ترین منبع پایاننامه های فارسی یعنی وبسایت ایران داک است.

http://www.irandoc.ac.ir/

فست پریلند

راهکار دوم:

مراجعه به شبکه جامع سیمرغ(نوسا) و جستجو در این سامانه می باشد.

پریلند

http://simorgh.nosa.com/

راهکار سوم:

جستجو در سیکا یعنی سیستم یکپارچه کتابخانه های دانشگاه آزاد است.

http://78.38.208.190/portal/tabid/86/Default.aspx

راهکار چهارم:

جستجو در طرح های پژوهشی جهاد دانشگاهی.

http://fa.projects.sid.ir/

راهکار پنجم:

سایت کتابخانه ملی واسناد.

www.nlai.ir

راهکار ششم:

مشورت با اساتید حوزه مدنظر.

نحوه دریافت استعلام عدم تکراری بودن موضوع از سازمان پیشینه ایرانداک

گام اول:

به آدرس سایت زیر مراجعه کنید :

http://pishineh.irandoc.ac.ir/

گام دوم :

در صفحه اصلی با زدن گزینه ” کاربر تازه هستم” ثبت نام کنید :

گام سوم:

اطلاعات خود را در فرم مربوطه با دقت کامل کنید و گزینه ” ثبت نام” را برای تکمیل فرایند ثبت نام بزنید :

گام چهارم:

پس از مشاهده این صفحه یعنی ثبت نام شما با موفقیت آموزش انجام شده ، به ایمیل شخصی خود بروید تا پیامی که از ایرانداک به شما رسیده است را ببینید :

گام پنجم:

ایمیل مذکور از آدرس pishineh@irandoc.ac.ir ارسال می گردد ، ممکن است در پوشه spam باشد . ایمیل را باز کنید و برای تکمیل ثبت نام رو لینک ارسال شده کلیک کنید تا به صفحه کاربری خود در سایت اصلی ایرانداک بروید :

گام ششم:

زمانی که لینک را بزنید به صفحه زیر در سایت اصلی خواهید رفت ، در قسمت درخواست (پایین صفحه) موضوع و در صورت تمایل کلید واژگان اصلی موضوع خود را وارد کنید همچنین می توانید اگر دوست داشتید آدرس ایمیل دیگری را هم اضافه کنید تا نتیجه بررسی هم به ایمیل شما هم ایمیل دوم ارسال شود . و در نهایت “ثبت و پرداخت آنلاین “را برای پرداخت هزینه مورد نیاز انتخاب کنید:

گام هفتم:

اگر اطلاعات فرم قبل را صحیح وارد کرده باشید به صفحه زیر میرسید ، هزینه ارائه این گواهی رسمی 15.000 تومان می باشد ، می توانید بانک دلخواه خود را انتخاب کنید، شماره فاکتور را برای پی گیری یادداشت کنید و در نهایت برای تکمیل فرایند و پرداخت آنلاین گزینه ” تایید و پرداخت” را انتخاب کنید :

گام هشتم:

در این مرحله به صفحه پرداخت آنلاین بانک مربوطه متصل می شوید ، دقت کنید با سرعت اینترنت مناسب فراِند را به درستی و کامل آموزش انجام دهید ، نهایتا پیغام پرداخت موفق را که دریافت کردید شماره پی گیری را یادداشت و فرایند خرید را تکمیل کنید.

گام نهم:

به صفحه اصلی سایت ایرانداک باز خواهید گشت ، پاسخ بررسی شما نهایت بین 1 هفته تا 10 روز به ایمیل شما ارسال می شود . همچنین می توانید برای بازیابی در خواست هایتان به منوی” درخواست‌های گذشته” را بروید و یا برای ثبت درخواستی جدید منوی ” درخواست تازه” را انتخاب کنید.

author-avatar

درباره simiya

simiya_ht@yahoo.com www.simiyacn.ir linkedin.com/in/zahra-aghajani-79655a16a 09392265610 تلگرام- لاین- واتس آپ- ایمو لطفاً فقط از طریق نرم افزارهای فوق و یا ایمیل تماس حاصل فرمایید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *